Ik had gezegd dat ik voortaan in de buurt zou blijven en echt niet meer zo ver weg zou gaan.
Mislukt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieszje schreef:Oke dat is wel vreemd Daantjuhhh
Maarja wie weet belt hij nog, sommige mannen zijn niet zo vlot
daantjuhhh schreef:Lieszje schreef:Oke dat is wel vreemd Daantjuhhh
Maarja wie weet belt hij nog, sommige mannen zijn niet zo vlot
Nou nu kan hij er naar fluiten.
Hij zat in zijn herkansing![]()
In maart hebben we ook een poosje gedate.
Toen zat hij slecht in zijn vel.
Heeft toen ook iets geflikt.
Dus dat ging van mijn kant uit over.
Nu appte hij een dikke maand geleden dat hij mij heel erg mist bla bla.
Omdat hij nu niet meer 60 uur werkte en goed in zijn vel zat heb ik gezegd dat ik wel wil kijken of er een klik is tussen ons.
Nu had hij mij voor dat hij naar het buitenland ging geblokkeerd omdat hij dacht dat ik vreemd ging
Toen hij erachter kwam dat er een fake profiel van mij op Tinder stond kwam hij met hangende pootjes bij mij terug.
Ik heb toen aangegeven dat ik pissig was omdat hij niet praat als er wat is.
Toen ging het een poosje goed. En nu is hij mij vergeten denk ik.![]()
Maar als hij nu weer met hangende pootjes aan mijn deur staat dan kan die mooi blijven staan. Ga mijn tijd niet verdoen aan iemand die mij niet waard is.
@Alja. Ik denk het niet, maar hij komt uit Emmen.
SavannahNx schreef:Ik heb niet alles meegelezen de afgelopen tijd maar ik hoop dat alles goed met jullie is.
Ik had nogal een stormachtige aan-uit relatie van 3 jaar achter de rug maar sinds kort heel erg verliefd en gelukkig met een nieuwe vriend. Ik had nooit verwacht dat ik verliefd zou kunnen worden op een ander en ik had al zeker niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Ik zag echt mn leven voor me met mijn ex en kon me niks anders indenken maar man man man wat ben ik momenteel gelukkig. Zoveel beter en zo anders dan mn ex. Iemand waar je echt mee kan praten en die echt oprecht voor mij door het vuur zou gaan. Waar mn ex de moeite nog niet deed om eens bij mij te zijn doet deze jongen er alles aan ondanks een super onregelmatige job met ‘s nachts werken, dan weer overdag en dan weer een ochtenddienst om bij mij te zijn en mij toch wekelijks te zien. Leuke ouders, die super open en eerlijk zijn. En thuis valt ie ook goed in de smaak. Alles klopt gewoon. En ja, best wel snel, had het zelf ook allemaal niet aan zien komen maar echt heel gelukkig.
daantjuhhh schreef:SavannahNx schreef:Ik heb niet alles meegelezen de afgelopen tijd maar ik hoop dat alles goed met jullie is.
Ik had nogal een stormachtige aan-uit relatie van 3 jaar achter de rug maar sinds kort heel erg verliefd en gelukkig met een nieuwe vriend. Ik had nooit verwacht dat ik verliefd zou kunnen worden op een ander en ik had al zeker niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Ik zag echt mn leven voor me met mijn ex en kon me niks anders indenken maar man man man wat ben ik momenteel gelukkig. Zoveel beter en zo anders dan mn ex. Iemand waar je echt mee kan praten en die echt oprecht voor mij door het vuur zou gaan. Waar mn ex de moeite nog niet deed om eens bij mij te zijn doet deze jongen er alles aan ondanks een super onregelmatige job met ‘s nachts werken, dan weer overdag en dan weer een ochtenddienst om bij mij te zijn en mij toch wekelijks te zien. Leuke ouders, die super open en eerlijk zijn. En thuis valt ie ook goed in de smaak. Alles klopt gewoon. En ja, best wel snel, had het zelf ook allemaal niet aan zien komen maar echt heel gelukkig.
Dit schetst anders wel een heel ander beeld?
Bedoel dit absoluut niet aanvallend ofzo. Maar wat is er in deze korte tijd zo veranderd vraag ik mij af?