tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:32

Totdat je iemand tegen het lijf loopt die alles door de war gooit. _O-

Ik had gezegd dat ik voortaan in de buurt zou blijven en echt niet meer zo ver weg zou gaan.
Mislukt. :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:42

Mwa, dat was bij mijn ex ook het geval.
En dat had best iets kunnen worden in een andere tijd.

Weet door die breuk dat ik eerst mezelf eens goed op orde moet hebben.
Ben op de goede weg nu, maar ben er nog niet..
Eerst maar eens de verhuizing achter de rug hebben en daar settelen, ga toch in een hele andere omgeving wonen.
Eind januari ga ik waarschijnlijk deelnemen aan mindfullness.
Daarna zie ik wel of ik er weer voor open sta en hoe ik dan in het leven sta.

Scheelt wel dat ik eindelijk besef dat ik het prima voor elkaar heb met mijn baan etc. *\o/*
Is voor mij echt een mijlpaal, in Juli zag ik alles alleen maar somber in.

Ik vind het stoer van je Renske!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:20

Lieszje schreef:
Oke dat is wel vreemd Daantjuhhh :')
Maarja wie weet belt hij nog, sommige mannen zijn niet zo vlot :')

Nou nu kan hij er naar fluiten.
Hij zat in zijn herkansing :')
In maart hebben we ook een poosje gedate.
Toen zat hij slecht in zijn vel.
Heeft toen ook iets geflikt.
Dus dat ging van mijn kant uit over.

Nu appte hij een dikke maand geleden dat hij mij heel erg mist bla bla.
Omdat hij nu niet meer 60 uur werkte en goed in zijn vel zat heb ik gezegd dat ik wel wil kijken of er een klik is tussen ons.

Nu had hij mij voor dat hij naar het buitenland ging geblokkeerd omdat hij dacht dat ik vreemd ging
Toen hij erachter kwam dat er een fake profiel van mij op Tinder stond kwam hij met hangende pootjes bij mij terug.
Ik heb toen aangegeven dat ik pissig was omdat hij niet praat als er wat is.

Toen ging het een poosje goed. En nu is hij mij vergeten denk ik. :')

Maar als hij nu weer met hangende pootjes aan mijn deur staat dan kan die mooi blijven staan. Ga mijn tijd niet verdoen aan iemand die mij niet waard is.

@Alja. Ik denk het niet, maar hij komt uit Emmen.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:26

Nu je het zegt kan ik de berichten die je eerder gepost had weer voor me halen ja :+
Die heeft wel genoeg kansen gehad..

Je verdient veel beter!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:42

Lieszje schreef:
Nu je het zegt kan ik de berichten die je eerder gepost had weer voor me halen ja :+
Die heeft wel genoeg kansen gehad..

Je verdient veel beter!

Hahaha. Dank je.
Ben het helemaal met je eens.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:54

daantjuhhh schreef:
Lieszje schreef:
Oke dat is wel vreemd Daantjuhhh :')
Maarja wie weet belt hij nog, sommige mannen zijn niet zo vlot :')

Nou nu kan hij er naar fluiten.
Hij zat in zijn herkansing :')
In maart hebben we ook een poosje gedate.
Toen zat hij slecht in zijn vel.
Heeft toen ook iets geflikt.
Dus dat ging van mijn kant uit over.

Nu appte hij een dikke maand geleden dat hij mij heel erg mist bla bla.
Omdat hij nu niet meer 60 uur werkte en goed in zijn vel zat heb ik gezegd dat ik wel wil kijken of er een klik is tussen ons.

Nu had hij mij voor dat hij naar het buitenland ging geblokkeerd omdat hij dacht dat ik vreemd ging
Toen hij erachter kwam dat er een fake profiel van mij op Tinder stond kwam hij met hangende pootjes bij mij terug.
Ik heb toen aangegeven dat ik pissig was omdat hij niet praat als er wat is.

Toen ging het een poosje goed. En nu is hij mij vergeten denk ik. :')

Maar als hij nu weer met hangende pootjes aan mijn deur staat dan kan die mooi blijven staan. Ga mijn tijd niet verdoen aan iemand die mij niet waard is.

@Alja. Ik denk het niet, maar hij komt uit Emmen.

Wat een aanfluiting!

Hier alles nog 1 grote puinzooi waar ik alleen in pb over wil praten.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:09

Balen miss_lizje :(:)
Mocht je, je ei kwijt willen mag je altijd een pb sturen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 17:12

Wat leuk om te horen Renske! Het is je echt gegund. Ben heel blij voor je! *\o/*

Hier ook echt dolgelukkig met mijn nieuwe vriend. Ondertussen bijna 4 maanden samen, alles is gewoon zo makkelijk met hem. We hebben super veel plezier samen en zie het echt helemaal zitten om met hem een toekomst op te bouwen <3
Ex is nog steeds niet helemaal uit the picture, we appen af en toe nog sporadisch. Hij heeft het nog moeilijk met het feit dat ik een ander heb en hij er nog altijd niet volledig overheen is. Ik probeer daar niet op in te gaan.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 18:51

Wat een fijne verhalen komen er hier langs ! Wordt er helemaal gelukkig van en gun het jullie oprecht <3

Hier toevallig sinds een paar dagen met me ex gezellig en rustig aan het praten .

En iets bijzonders vandaag kwam thuis en stond een bosje bloemen optafel voor mij met een kaartje er op met: liefs anoniem xxx
Totaal geen idee van wie het kon zijn duss een geheime aanbidder :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 19:07

Spannend biggirl!
Niet van je ex toevallig?

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 19:24

Wat fijn calipsolover! *\o/*

Spannend biggirl!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 01:44

Nou meiden, ik heb m'n Tinder account weer geactiveerd. :')
Nog geen behoefte aan een nieuwe relatie, maar hopelijk helpt het me om een stapje verder te zetten in de afsluiting. Dan kan ik nutteloze gesprekken met vreemden voeren, misschien heb ik daardoor minder de behoefte om in gesprek te zijn met m'n ex :)

Hoewel hij wel bovenaan in m'n laatste matches stond :Y) 3 jaar geleden, maar toch. En heb hem niet eens via Tinder ontmoet :')

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 01:45

Biggirl, hou ons op de hoogte van je geheime aanbidder! Spannend zeg. Niet je ex inderdaad?

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 07:33

Yes ik ga jullie zeker op de hoogte houden !

Verwacht niet me ex is zijn handschrift ookt totaal niet haha maar wie weet . Ben vooral heel erg benieuwd

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 08:03

Ik heb ook een keer zoiets gehad. Toen heeft diegene van wie het kaartje was iemand anders laten schrijven. :+

Dus wie weet is het toch van je ex!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 18:51

Als ik zulke dingen heb is het altijd van iemand waarvan ik het absoluut niet wil! _O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 23:35

Weet je al van wie het was biggirl?

Mijn ex is dus langsgeweest net.
We hebben het een beetje over koetjes en kalfjes gehad.
Later wat meer over persoonlijke dingen, heb het idee dat hij aardig overhoop ligt met zichzelf..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 23:16

Ik wilde even kwijt dat onze relatie zo oppervlakkig lijkt.. we hebben nooit echt gesprekken, liggen stilletjes naast elkaar en hebben nooit inhoudelijke gesprekken. Alleen maar over zijn werk. En ik erger me mateloos.. Heb het idee dat ik hem ook nog bijna niet ken, maar tegerlijkertijd voelt het alsof we al 10 jaar samen zijn... even moeilijk :(

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:00

SavannahNx schreef:
Ik heb niet alles meegelezen de afgelopen tijd maar ik hoop dat alles goed met jullie is.

Ik had nogal een stormachtige aan-uit relatie van 3 jaar achter de rug maar sinds kort heel erg verliefd en gelukkig met een nieuwe vriend. Ik had nooit verwacht dat ik verliefd zou kunnen worden op een ander en ik had al zeker niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Ik zag echt mn leven voor me met mijn ex en kon me niks anders indenken maar man man man wat ben ik momenteel gelukkig. Zoveel beter en zo anders dan mn ex. Iemand waar je echt mee kan praten en die echt oprecht voor mij door het vuur zou gaan. Waar mn ex de moeite nog niet deed om eens bij mij te zijn doet deze jongen er alles aan ondanks een super onregelmatige job met ‘s nachts werken, dan weer overdag en dan weer een ochtenddienst om bij mij te zijn en mij toch wekelijks te zien. Leuke ouders, die super open en eerlijk zijn. En thuis valt ie ook goed in de smaak. Alles klopt gewoon. En ja, best wel snel, had het zelf ook allemaal niet aan zien komen maar echt heel gelukkig.

Dit schetst anders wel een heel ander beeld?
Bedoel dit absoluut niet aanvallend ofzo. Maar wat is er in deze korte tijd zo veranderd vraag ik mij af?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:06

daantjuhhh schreef:
SavannahNx schreef:
Ik heb niet alles meegelezen de afgelopen tijd maar ik hoop dat alles goed met jullie is.

Ik had nogal een stormachtige aan-uit relatie van 3 jaar achter de rug maar sinds kort heel erg verliefd en gelukkig met een nieuwe vriend. Ik had nooit verwacht dat ik verliefd zou kunnen worden op een ander en ik had al zeker niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Ik zag echt mn leven voor me met mijn ex en kon me niks anders indenken maar man man man wat ben ik momenteel gelukkig. Zoveel beter en zo anders dan mn ex. Iemand waar je echt mee kan praten en die echt oprecht voor mij door het vuur zou gaan. Waar mn ex de moeite nog niet deed om eens bij mij te zijn doet deze jongen er alles aan ondanks een super onregelmatige job met ‘s nachts werken, dan weer overdag en dan weer een ochtenddienst om bij mij te zijn en mij toch wekelijks te zien. Leuke ouders, die super open en eerlijk zijn. En thuis valt ie ook goed in de smaak. Alles klopt gewoon. En ja, best wel snel, had het zelf ook allemaal niet aan zien komen maar echt heel gelukkig.

Dit schetst anders wel een heel ander beeld?
Bedoel dit absoluut niet aanvallend ofzo. Maar wat is er in deze korte tijd zo veranderd vraag ik mij af?

Nee het gaat echt goed. Maar ik zie hem weinig en ik merk nu dat het allemaal zo oppervlakkig is. Vaak is ie heel erg moe door zn diensten, dus vallen we 9 van 10 keer in slaap met een film en anders is het over werk werk werk. We hebben misschien 3 keer een goed gesprek gehad. Neemt niet weg dat ik wel heel gelukkig met hem ben. En misschien moet t nog komen.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:39

Je kunt in mijn ogen drie dingen doen.
1. Accepteren dat de gesprekken oppervlakkig zijn.
2. Het met hem hierover hebben (dan heb je direct al minder oppervlakkigheid, misschien voelt hij het ook zo)
3. Nadenken over of dit de juiste jongen voor jou is. Zo nee, dan aan jou de keuze wat te doen. Zo ja, dan een schop onder je kont en er iets aan doen!

Zo, vanaf achter een laptop is het zo lekker makkelijk oordelen he :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:42

Jaaa ik heb het er net al even over gehad met hem. Hij zei dat het goed zou komen. Dus misschien moet ie nog even wat losser komen. Ik heb dat opzich best snel namelijk.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 00:50

Ik ben het helemaal eens met jolien.

Goede keuze dat je er over bent begonnen.
Als hij niet weet waar je zit kan hij ook niets doen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 08:04

Toch vind ik het wel heel snel gaan van 'heel verliefd en gelukkig en iemand waar je echt mee kan praten' naar 'we hebben nooit echt gesprekken en ik erger me mateloos'.

Lijkt me voor hem ook wel lastig als jij zo snel omslaat.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 11:14

Nou ja, of hij is snel omgeslagen? Dat hij in het begin wel aandacht en tijd maakte/had waardoor er voor Savannah een wereld openging, en nu zakt hij weer in zn routine en heeft ie dus eigenlijk niet zo heel veel tijd meer... ;)

Verder, omdat zomaar weer binnenvallen ook zo onbeleefd is, gaat het hier best prima. Mijn ex en ik kunnen de vriendschap goed onderhouden. We kunnen beiden ons eigen leven weer gaan opbouwen. Hij is daar meer mee bezig dan ik, dat komt ook omdat ik daar helemaal geen zin in heb..
Het scheelt natuurlijk, zoals eerder gezegd, dat ik niet perse behoefte heb aan huisje-boompje-beestje, dan sta je er anders in denk.. :j