Nope de jurk komt in mn kamer op een paspop

Ik wilde altijd al een sissiejurk en die heb ik gekregen. Met koets en al

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Een sprookjesachtige bruiloft, die koets is ook echt gaaf! 

_SantOs_ schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met Ti Amo in Schiedam?
Daarna zei hij dat het niet ging lukken en stonden we dus vrij snel weer buiten. Verwacht geen prinsessenbehandeling, maar hij was heel vriendelijk. Niet naar toe gaan als je preuts bent, want je wordt aangekleed door de eigenaar van de zaak.
Ben benieuwd naar meer foto's van de shoot, deze foto kan in ieder geval ook rechtstreeks op Pinterest hoor! 
Miriam91 schreef:_SantOs_ schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met Ti Amo in Schiedam?
Ik kwam daar met al een specifiek plaatje in mijn hoofd. Hij heeft me 1 jurk laten passen waarvan hij dacht dat ik het mooi zou vinden, helaasDaarna zei hij dat het niet ging lukken en stonden we dus vrij snel weer buiten. Verwacht geen prinsessenbehandeling, maar hij was heel vriendelijk. Niet naar toe gaan als je preuts bent, want je wordt aangekleed door de eigenaar van de zaak.
mysa schreef:Ik vind beide kanten mooi hoor. Maar wel vooral omdat je een goed figuur hebt. Die foto voor dat raam is een waar kunstwerk. Topfotograaf. De jurk van Annemieke kan ik niet zo goed zien (kippig denk ik) maar lijkt me zo uit de verte ook een mooi model.

Je moet er inderdaad van houden, heb zelf best lang getwijfeld over de voorkant, maar toen ik m voor de eerste keer aan had was ik wel verkocht. Het is inderdaad wel een model waar je van moet houden, en het moet je staan.