Ik heb een middeleeuwse jurk op marktplaats staan. Duidelijk aangegeven dat hij niet voor een habbekrats weg gaat (handgemaakt in Schotland) krijg ik een bod waar mijn jurk van afzakt.
Het staat er duidelijk bij! De jurk is 1x gedragen en dus gewoon nieuw. Het is absoluut geen carnavalswinkel kwaliteit. Ik snap dat niet hoor, reageer dan niet als je er 2 tientjes aan uit te geven hebt.
Ik zie dat veel voorbij komen op facebook. Mensen zoeken een jurk, wel precies dit en dit, in die en die maat, het liefst zus en zo. Mag niet meer kosten dan €30,-. Zelfde geldt voor accessoires, stukken bont etc. T mag allemaal niets kosten...
pff had vorige week dinsdag iets verkocht via Facebook, moest het opsturen dus ze zou het geld overmaken. Donderdag nog niets ontvangen dus een berichtje gestuurd of het wel goed gegaan was. Vervolgens stuurde ze niets terug maar had het wel gelezen. Dus ik nog een keer vraagteken sturen en toen zei ze dat ze geen gewoon bankieren had dus dat het wat langer duurde? Sorry hoor maar ik geloof er niets van, dus ik wacht nog tot morgen en anders verkoop ik het aan iemand anders! pff wordt daar zo moe van.
Mag ik even iets aan jullie vragen, want ik heb problemen met die persoon waar ik al vaker over gepost heb in dit topic. Hoeveel bedragen de verzendkosten van een pakket zonder track and trace van Nederland naar België via TNT post? Ik vind geen duidelijke tarievenlijst terug?
Bedankt! Verkoper had gezegd dat de verzendkosten 9 euro waren, dus bedrag overeengekomen en is al overgemaakt. Stuurt ze net een mail dat de verzendkosten 19,50 euro zijn. Pfff, waarom kunnen mensen niet gewoon hun zaakjes op orde hebben. Pakket even op de weegschaal en je weet het toch. Gaat nog best om een hoog bedrag ook en daar komt dan weer eens 10 euro bij.
Dat is niet netjes, als ze je eerder vertelde dat de verzendkosten 9 euro waren, moet ze zich daaraan houden ... ik zou dan als verkoper mijn verlies slikken, zeker als het om een hoog bedrag gaat !
Ja of in ieder geval splitsen om tegemoet te komen. Kun je niets regelen met iemand die dicht bij de grens woont?
shetties
Geplaatst: 07-04-14 23:27
Pfff heb er weer zo een, heeft al heel vaak gereageerd op mijn advertentie met biedingen als: "Voor 12 incl koop ik het meteen van u" Zeg ik dat ik er echt 30 incl voor wil, geen euro minder. "Ze zijn in de aanbieding, maar deze kleur is er niet (dan 15 incl/18 incl koop ik ze meteen van u)"
Dan blijft het weer een paar dagen stil, en dan komt ze weer...
AvWShots
Geplaatst: 08-04-14 01:47
_Cher schreef:
Hoelang zouden jullie wachten?
Tot het geld op mijn rekening staat. Is het waar wat ze zegt, over het niet hebben van gewoon bankieren (wat ik overigens heel raar vind en ongeloofwaardig) is dat haar eigen verantwoording dat het daardoor langer zou duren toch.
ElfiL92
Geplaatst: 08-04-14 08:06
Ik heb een super goede ervaring gehad. Zaterdag avond kwam er een eskadron allround set (4 stuks) op MP in het wit. Ik zag het heel snel want de advertentie stond er pas 10 min op. Vraagprijs was €50. Het was dichtbij dus snel gebeld. Akkoord gegaan met t bod. Hij heeft ze van MP afgehaald. Gisteren op wezen halen. Splinternieuwe set en super vriendelijke jongen. Helemaal happy!
Ik heb ook nog geen internetbankieren. Waarom? Omdat ik het eigenlijk nog niet gemist heb en er me daarom niet achter zet om het allemaal eens uit te zoeken hoe en wat.
iemand heeft bij mij de vraagprijs geboden, dus akkoord gegaan maar geen reactie. bied iemand hoger zij er weer overheen, heb haar weer een mail gestuurd dat ik akkoord ben maar weer geen reactie...