Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:03

Eos hand lotion

Ik ga morgen even lezen wat er verder nog is bijgeschreven. Ben al vanaf half 3 vannacht op en in de weer, dus ga zo mn bed maar even opzoeken :=

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:32

Chanen schreef:
Vandaag een iets minder vrolijke blog, ik heb maandag afscheid moeten nemen van mijn konijn: luddevedu

Sterkte! :(:)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 19:42

Sterkte Chanen!! Het is altijd erg om een dier te verliezen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:40

Sterkte Chanen :(:)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:59

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:01

Polivy schreef:
Ik las het Chanen. Wat verdrietig :(:)

Ik heb een klein 'follow-upje' gemaakt op mijn vorige blog: En dan wordt je blog gelezen door...

Ik ben nu 2 dagen bezig je blogs door te lezen. Ik vind het echt leuk een kijkje te nemen in jouw leven. Ook jouw alfabet over jezelf vind ik leuk. Terwijl ik normaal helemaal niet zo geinteresseerd ben in het leven van onbekenden :+
Complimentje dus. En respect.
Ik vlieg dit weekend terug naar NL en zal dan 2 maanden gescheiden zijn van mijn vriend. Hebben we al eens eerder gedaan maar ik vind het toch wel echt verschrikkelijk op het moment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:04

Wauw Polivy! Wat ontzettend gaaf zeg. Mag je echt heel erg trots op zijn :j

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:39

@Lisitano. Wow, wat gaaf om te horen. Enorm bedankt! Ik word er altijd een beetje verlegen van, maar doet me wel enorm goed :D 2 maanden is ook een poos, dan zou ik mijn lief ook enorm missen. En ach, alles is relatief. :) Het gaat uiteindelijk om het koppie en je instelling. Als je weet dat ie een paar maanden weggaat en waarvoor is het ook weer anders. Maar ook nu hij in opleiding is en ik hem doordeweeks niet zie kan ik 'm wel missen, terwijl ik het andere moment het allemaal wel prima vind en in mijn ritme zit. Maar vergeleken bij de uitzending die we achter de rug hebben is het weer niks. Probeer het altijd maar positief te benaderen. Ook naar anderen toe. En missen en soms balen is 1, miepen is 2 natuurlijk, haha. (want die heb je ook :D)

@Emma, best stoer he? Ben ook zeker een beetje trots. Nu hopen dat er een vervolg op komt, maar al heel blij dat het signaal iig opgepikt is. Daarmee al veel bereikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:40

Best stoer... Maak daar maar gerust super stoer van! Wie kan nou ooit zeggen dat de minister van Defensie haar blog heeft gelezen.. Echt... _/-\o_

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:45

Emmaa_ schreef:
Best stoer... Maak daar maar gerust super stoer van! Wie kan nou ooit zeggen dat de minister van Defensie haar blog heeft gelezen.. Echt... _/-\o_

Precies! Dat moet die andere "copy cat" blogger nog maar eens voor elkaar zien te krijgen ~~}> :o

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 22:00

Oh nee Chanen ! Sterkte...

Polivy, wat een leuk nieuws :P Dat is zeker iets wat niet iedereen kan zeggen, als ik van jou was zou ik er mee stoefen ;)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 02:22

Sterkte Chanen :(:)

Haha morrow_less, die fout heb ik ook wel eens gemaakt inderdaad :')

Wat supergaaf Polivy, zeker niet veel mensen die dat kunnen zeggen!

Ik heb het geluk gehad een hele tijd ergens gewoond te hebben waar de luchtvochtigheid heel hoog was dus heb daar helemaal geen last gehad van mijn huid, die heeft er nooit eerder zo goed uit gezien. Dacht nou dat is mooi, hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken. Ja foutje, ik zit nu weer ergens anders en al die beauty reviews etc van jullie ga ik nu toch eens wat beter bekijken want ik wordt nu al gek en het is nog niet eens zo heel erg haha :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:45

Sterkte Chanen.

Wat onwijs gaaf Polivy!!!!

Beetje jammer va nde mist vandaag, maar...
Lentekriebels

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:55

Gaaf Polivy!

En dank jullie wel. :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:21

Wat is er dan mis Colorado ? :P

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:50

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:21

Leuke kleur, mooi ook ! Fris maar toch speciaal, doet me wat denken aan van dat mos dat je vaak op bomen ziet :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:33

Nou ja niet per se iets mis, mijn huid is gewoon ontzettend droog en schilferig sinds ik weer in een omgeving zit met minder luchtvochtigheid. Ik ga nu eerst zo'n scrubhandschoen met (een heerlijk ruikend, handgemaakt eco) zeepje (van de markt) erin :9 proberen. Hopen dat dat werkt en zo niet dan ga ik jullie posts eens doorspitten in de hoop dat iets gelijkende hier te vinden of zelf te maken is :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:36

Ik gebruik de gezichts olie van Gamila Secret. Ik had ook zo'n last van schilfertjes en dat is met het gebruik van deze olie echt totaal verdwenen. Ondanks dat het een echte olie is maakt hij je gezicht niet vet.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:41

Ik had dit ook, ik ben begonnen met arganolie. Ik gebruik nu elke nacht 2 druppels en ik heb geen last meer gehad van droge schilferige vlekken. :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:15

Colorado schreef:
Nou ja niet per se iets mis, mijn huid is gewoon ontzettend droog en schilferig sinds ik weer in een omgeving zit met minder luchtvochtigheid. Ik ga nu eerst zo'n scrubhandschoen met (een heerlijk ruikend, handgemaakt eco) zeepje (van de markt) erin :9 proberen. Hopen dat dat werkt en zo niet dan ga ik jullie posts eens doorspitten in de hoop dat iets gelijkende hier te vinden of zelf te maken is :)

Wat mij heel goed helpt zijn de producten van Eucerin. Wel redelijk aan de prijs en alleen verkrijgbaar bij de apotheek, maar het werkt fantastisch! Overigens ben ik ook erg tevreden overde bodylotion voor de extra droge huid van Dove. Ligt waarschijnlijk aan de ureum die daar ook in zit. Dat is wonderspul. ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:16

Ureum zou ook wonderen doen voor KP :)

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:30

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:36

Bedankt voor alle supertips! Ik had vandaag bijna een zoutscrub met olie erin gekocht, had ik misschien toch moeten doen zo te horen haha.

Overigens gebruikte ik hiervoor de scrub van seacret, die werkt ook ontzettend goed. Stiekem hoop ik toch dat zo'n handschoentje zal werken though, dat vind ik een stuk makkelijker (en goedkoper) namelijk := :+

enne, kp?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:41

Mijn blog is vanaf vandaag te bereiken op http://www.nailfinity.com

Ik ben nu bezig met het fotograferen van de Muppets Must Wanted collectie die in april in de winkels ligt.