Heb ook een keer mee gemaakt dat de tweedeklas helemaal vol zat en die dag veel gestaan had, dus pijn in mijn been. Heel lief gevraagd of ik eersteklas mocht zitten voor dat ene keertje. Mijn schattigste gezicht opgezet en ja hoor het mocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMendy schreef:Dat had ik ook een keer Ils, maar gelukkig moest ik alleen een nieuw kaartje kopen nadat ik mn vrouwelijke charmes in de strijd had gegooid
Unwritten schreef:Op Amsterdam moet ik wel eens rennen, maar dat komt meer omdat ik savonds geen zin heb om een half uur te wachtenVind rennen op het station ook altijd wel leuk, en maar mensen ontwijken
Trouwens, weet iemand dat? Van Rotterdam naar Amsterdam met de NS Hispeed Intercity, (geen thalys) kan je daar gewoon zo met je studenten OV in?
_Marjon_ schreef:In 2006 had ik nog een weekend OV en dan mocht je doordeweeks pas ná 09.0u met korting reizen. Laten de treinen bij mij nou net om 10 voor het heel vertrekken.
Of anders gelijk een half uur later.
buster4ever schreef:ik denk dat ik blind ben want ik rij al bijna 1,5 jaar met de sprinter vanuit a-dam naar nieuwerkerk en denk dat ik nog nooit die Hispeed trein heb gezien xD
Misser schreef:@Roskur: inderdaad banketstaaf, maar ik snap het ook wel een beetje. Want iedereen gebruikt natuurlijk als smoes dat ie het niet wist, vergeten was etc. en zo'n conducteur weet dan niet dat jij het écht vergeten bent. Ze willen het ook nog wel eens omroepen tegenwoordig, ook bij de trein van 8.59, dat je nog niet met korting mag reizen..
Didoo schreef:Ik hou er helemaaaaaal niet van met de trein te gaan..
Ben 1 jaar gestalkt en sinds dien ben ik altijd angstig in de trein...