http://www.the-end.com/
Ik heb dat rode boek in huis (kun je gratis bestellen/downloaden in het nederlands, moet je ff googlen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imker schreef:Wat zegt Nostradamus ervan?
Candy_x3 schreef:Marijkjuh schreef:Hebben jullie ook stallen, met weiland erbij? Ik weet niet wat voor faciliteiten de maan heeft natuurlijk
Mijn architect ZIE 007 heeft het al gedaan.
Ik heb zelf geen paarden, dus laat het ook niet doen. Per stal is het zo'n €3000 maar dat zijn wle grote stallen 5x7 ofso.
Overigens word de maan binnekort omkoepeld.Jaja, dan kunnen we gewoon leven zoals nu. En met aangepaste temperatuur enzo.
Tam_ schreef:Als het maar niet tijdens de Olympische Spelen gebeurt, die wil ik toch nog wel even zien.
Ik geloof dat er nu al 100x is geroepen dat de wereld vergaat, ik denk er niet zo bij na.
Pasamba schreef:Ja hoor.Dat hebben ze inderdaad al heel vaak gezegt.
Eerst zien dan geloven.
Redrumfox schreef:In 2012 komen er juist MOOIE tijden. Als de TS even verder had gelezen had ze dat gezien.. de wereld vergaat helemaal niet. Dat is onzin.
mireya schreef:Snik... Ik vind het zo raar... Waarom nou precies op 12 uur?? Ze zeggen dat hem op 2012 12 december 12 uur gebeurt... Wat raar!
Dit kan er gebeuren:
De hemel valt op de aarde.
Oorlogen breken overal uit.
Niets.
We gaan altijd in vrede leven.
Natuur rampen.
Stel mij gerust dat de slechte dingen niet mogelijk zijn
_Nancy schreef:mireya schreef:Snik... Ik vind het zo raar... Waarom nou precies op 12 uur?? Ze zeggen dat hem op 2012 12 december 12 uur gebeurt... Wat raar!
Dit kan er gebeuren:
De hemel valt op de aarde.
Oorlogen breken overal uit.
Niets.
We gaan altijd in vrede leven.
Natuur rampen.
Stel mij gerust dat de slechte dingen niet mogelijk zijn
HAHAHAHAHA
Sorry hoor, De hemel valt op de aarde
Hahahaha, die vind ik wel heel skon