alja schreef:nou hier valt mijn bek van open...
dit had ik nooit maar dan ook nooit verwacht van RK ..
Ik ook niet...
Ik vraag me toch af of ze het echt is geweest of dat ze gehackt is, maar goed, lijkt me dat de mods dat wel uitgezocht hebben...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alja schreef:nou hier valt mijn bek van open...
dit had ik nooit maar dan ook nooit verwacht van RK ..
Liezel1 schreef:Grrr, die ava's vind ik wel mateloos irritant...
Mystica schreef:Dat zal vast kawa zijn die antwoord probeerd te geven
Jolliegirl schreef:Ach pietpirsaat en pindakaas zijn er weer
Maanling schreef:En uit betrouwbare bron weet ik dan weer te melden dat het verhaal misschien toch niet zo zwart-wit is als wij (en ik eigenlijk ook) denken/dachten. RK is zich oprecht van geen kwaad bewust maar krijgt geen contact met Eline en/of Bart.
Rianne schreef:Maanling schreef:En uit betrouwbare bron weet ik dan weer te melden dat het verhaal misschien toch niet zo zwart-wit is als wij (en ik eigenlijk ook) denken/dachten. RK is zich oprecht van geen kwaad bewust maar krijgt geen contact met Eline en/of Bart.
Des te meer reden dat we haar kant van het verhaal horen...
En ook geen 1 mod reageert hier opeens in dit topic, met het starten van een topic moet er toch een bron zijn? Kom op dan hiermee, en laat dit niet verder speculeren voordat het uit de klauwen loopt..
Jolliegirl schreef:ik geloof het ook niet
waarom... omdat dit zó anders is dan RK!
AnneOmie schreef:Sorry hoor, maar ik vind het nu ook wel te ver gaan dat mensen nu de avatar van RK in gebruik nemen. Ik vraag me ook af of RK hier wel toestemming voor heeft gegevenHet lijkt op deze manier idd wel of er iemand overleden is ofzo
AnneOmie schreef:Sorry hoor, maar ik vind het nu ook wel te ver gaan dat mensen nu de avatar van RK in gebruik nemen. Ik vraag me ook af of RK hier wel toestemming voor heeft gegevenHet lijkt op deze manier idd wel of er iemand overleden is ofzo
Barmat schreef:Ik heb zojuist een e-mail van RK gekregen - voor diegenen die zich afvragen of het accoord is dat haar avatar gebruikt wordt als solidariteits-actie: als men zich daartoe geroepen voelt, is dit toegestaan. RK vindt het in ieder geval een erg lief gebaar en waardeert het erg.
nickyu schreef:Mystica schreef:Dat zal vast kawa zijn die antwoord probeerd te geven
lijkt me sterk .. we hebben mail contact
en ze word door meerdere goed op de hoogte gehouden ..