Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 15:40

Kristie schreef:
+31654501231 staat in mijn telefoon als voicemail nummer!

maar wat staat er bij je voicemail SERVER ??
Dit nummer doet het bij mij niet. Als ik bel krijg ik te horen: dit telefoonnummer wordt niet opgenomen, u keert nu terug naar VM en dan wordt de verbinding verbroken...

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 23:18

Mijn eerste rekening viel mee, heb ook nauwelijks gebeld.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:56

griebels schreef:
Kristie schreef:
+31654501231 staat in mijn telefoon als voicemail nummer!

maar wat staat er bij je voicemail SERVER ??
Dit nummer doet het bij mij niet. Als ik bel krijg ik te horen: dit telefoonnummer wordt niet opgenomen, u keert nu terug naar VM en dan wordt de verbinding verbroken...

Ik heb geen voicemail server nummer, wel 'voicemail bellen; probeer die eens: +31654501233

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:09

Pff.. hier nog iemand met problemen met vodafone...

Naast dat mijn ontvangst erg slecht is tegenwoordig, heb ik nu ineens een rekening binnengekregen van 500 (!!!) Euro.
Ik voelde hem al aankomen, aangezien die 'meter' op My vodafone al aangaf dat ik 400 euro over mijn tegoed heen zou zetten.
Ik natuurlyk meteen gemaild, kreeg netjes antwoord dat er een nieuw systeem is, en door dit systeem is mijn smsbundel van 1000 smsjes per juli (!!) niet meegenomen en dus hoge kosten. Het systeem zou het zelf oplossen, maar ik moest mijn aankomende rekening erg goed nakijken.

Die kwam dus gisteren online binnen..... Nors opkijken
Alsnog een rekening van ruim 500 euro.

Ik meteen gebeld naar de klantenservice, waar ik na 20 minuten iemand aan de lijn kreeg. Deze mevrouw zag hetzelfde als die meneer van de email.
Ze kon me alleen ( na heeeeeeel veel overleg ) niet verder helpen.

Conclusie - ze gaan niet eerder geld innen dan dat ze het correcte bedrag hebben. Nou.. eerst maar eens even afwachten... want gaat hier wel om bizarre bedragen........

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:36

hebben meer mensen hier last van:

Wanneer ik smsjes stuur komen ze 2 uur later ong. aan?
Dit doet mijn telefoon sinds een paar dagen.
Af en toe worden ze wel meteen ontvangen.

Degene die ze ontvangt, ontvangt ze dus 2 uur later, maar er staat dan wel de juiste tijd bij dat het verstuurd is.

Nog meer mensen? Of iemand die weet waar het aan ligt, of wat ik er aan kan doen?

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:46

ik houd dit topic even in de gaten, Mijn vriend heeft net een abbo afgesloten die ingaat in feb. dus ik mag hopen voor ze dat ze het dan hebben opgelost! Als het uit jullie topics blijk van niet, ga ik van te voren alvast in discussie met ze..... ik laat het niet gebeuren dat hij straks ook zo'n rekening heeft en je vervolgens 36x kan gaan bellen!!!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 08:43

Dat ken ik Melmel! Verschrikkelijk irritant!

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 08:48

Vreemd allemaal. Ik zit ook bij vodafone maar ik heb toch echt geen problemen met ze. (Komt misschien nog)

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 08:53

melmel schreef:
hebben meer mensen hier last van:

Wanneer ik smsjes stuur komen ze 2 uur later ong. aan?
Dit doet mijn telefoon sinds een paar dagen.
Af en toe worden ze wel meteen ontvangen.

Degene die ze ontvangt, ontvangt ze dus 2 uur later, maar er staat dan wel de juiste tijd bij dat het verstuurd is.

Nog meer mensen? Of iemand die weet waar het aan ligt, of wat ik er aan kan doen?

Hier had ik ook last van, maar sinds gistermiddag kan ik weer normaal smsen. Het was vooral naar mensen met een ander abbonnement. Bij mensen die ook vodafone hebben kwamen de smsjes wel gelijk aan.

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 08:53

Ik heb sinds de laatste 2 rekeningen ook rare bedragen,
heb toen de specificatie uitgedraaid en zag dat ze de maand juli er bij hadden gerekend (compleet) terwijl ik in juli natuurlijk ook een tegoed had, de maand augustus waar de rekening van was is wel netjes binnen het tegoed berekend.

De rekening september is ook compleet doorberekend, dus niks van mn tegoed afgeschreven,
Heb gebeld en had meteen iemand aan de lijn en werd meteen doorverbonden, dus nu zijn ze aan het uitzoeken hoe dat gekomen is.

Kijken jullie wel je specificatie lijst door?
Alles wat binnen het tegoed valt staat namelijk een T achter dan kan je zien wat er precies buiten je tegoed is gevallen.

Of dat er net zoals bij niks van het tegoed is afgegaan.

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:31

@ Melmel : ja heb ik ook.... zowel met vodafone-klanten als met andere providers...

Ik ben ook mijn andere specificaties gaan bekijken... Vond het al zo raar dat ik met een 35 abbo en 1000 smsjes toch nog 70(!!) euro per maand erover zat.

Wat blijkt uit mijn specificaties:
Ze berekenen heel mijn bundel ( is 51 euro in totaal met internet en verzekering erbij ). Vervolgens worden al mijn gesprekken en smsjes BUITEN deze bundel gerekend.
En dit vanaf juli!!!

Dus ik heb gister meteen weer naar vodafone gebeld... Zucht.. wordt hier zo moe van... ik heb dus gewoon al 140 euro onterecht betaald...

Ik raad dus ook echt iedereen aan, vooral wanneer je je contract verlengt hebt, om je specificaties na te kijken!.
Ik ben benieuwd wat het gaat opleveren.. ga vandaag AL mijn specificaties controleren... Mocht vodafone er niks aan 'kunnen' doen.. schrijf ik een brief naar kassa haha.....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:32

Hmm mijn abbo gaat in januari verlengd worden, dus goed idd om op te letten! Al zit ik dan voor stage aan de andere kant van de oceaan en gebruik ik het nummer dus niet (wil alleen m'n nummer houden dus sja..).

Overigens heb ik ook een paar keer een periode gehad dat smsjes niet of veel later aankwamen, maar dat ging steeds na een weekje weer over.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:52

SylXuni: Radar, das een beter plan denk ik! Mevrouw Hertsenberg weet er vast raad mee Huilen van het lachen

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 12:23

Kassa/radar alle die publiciteitsprogramma's haha... Mij een beetje oplichten haha

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:34

ik heb nu opeens ook een hoge rekening wat niet klopt.... Maar ik kon niet op 'My Vodafone' wegens een fout. Hebben jullie dat ook?

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:59

Ik kan weer niet smsen naar mensen met een andere provider. Hebben jullie dat ook?

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:01

@ maikymouse3 : Heel goed nakijken en gelijk bellen!! Nummer 1200 aangezien je heeeel lag moet wachten...

@ Luigi: Op dit moment nergens last van..

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 21:02

Ik heb gister blox geactiveerd, die van 2 euro, eens zien of het wat is. Clown

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:15

Twee keer zoveel smsen?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:20

Jep. Ja

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:23

Mijn smsjes komen soms inderdaad ook veel later aan! *gelukkig, dacht dat het aan mijn mobiel lag..

Over vodafone, hij zegt dat ik een tegoed heb van 30 euro(nogwat) van de 40 euro (nogwat), maar ik heb een bundel van 22.50 Verward ?
En die gaat elke maand ook netjes op (+eroverheen) dus BTG opgespaard hebben kan ik niet ..

Ben benieuwd naar de volgende rekening!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:23

Liedje schreef:
Ik heb gister blox geactiveerd, die van 2 euro, eens zien of het wat is. Clown

Bij mij issie perfect, haha Haha!.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:30

Oke mooi. Ja Kan ik lekker wat meer sms´en. Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:11

Nou ik heb ook weer iets. Oké het gaat om 42 cent maar dit is een principe kwestie. Ze hebben me een mms in rekening gebracht terwijl MMSen in de bundel valt.

Nog mooier het is een mms die ik op 30 augustus heb verstuurd (dit klopt) en die staat op de rekening van OKTOBER! Ik heb mijn rekening van september erbij gepakt. Vodafone loopt altijd een maandje achter op de rekening. Nou staan op de rekening van september 3 mmsjes die gewoon wel in de bundel vallen. Als ze dit zo bij een paar mensen doen dan verdienen ze mooi een hoop geld. Ik ga ze toch maar eens mailen. Niet dat ik ook maar 1 antwoord terug verwacht maargoed...principe kwestie hè?

sylXuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:01

Ik heb inmiddels een creditering van vodafone ontvangen! Ik krijg ruim 140 terug!! ( zeggen ze )
Nu nog even de rekening afwachten, en kijken of ze het nu wel goed rekenen... maar het is een begin Haha!