Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:44

Saskiaatje schreef:
DQ; kan jij niet beter lekker je bed opzoeken? Lachen

ik sinds ik laatste bericht heb gepost (half 5?) tot dik kwart voor 7 gelegen, ik heb het daar nu veel te warm voor, en wil vanavond ook nog slapen anders ga ik de hele nacht lopen draaien

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:44

xDramaQueen schreef:
Nogmaals ik was de hele tijd aan het ijsberen met het 0900 nr aan mn oor, kreeg ze niet te pakken dáárna heb ik 112 gebeld, kreeg het 0900 nr gewoon niet te pakken.

Ik ben wakker maar zie eruit alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen, me hoofd doet pijn en ben nog moe. ben net naar beneden gegaan omdat ik eten rook, me moeder zo heel zachtjes oh gelukkig ze eet wel. alles is nu thuis dus voor vanavond voel ik me veilig, ik wilde alleen niet buiten eten dus ben in me eentje binnen gaan zitten wil nog even niet buiten zijn. ik ga zo languit liggen in bad en proberen wat leuks te doen.

Allereerst Ach gut voor jou! Heel knap dat je toch zo gehandeld hebt!

Wij zijn van de week bedreigd op het werk. Meneer is wel weggegaan maar we hebben de volgende dag toch aangifte gedaan.
De politie zei ook tegen ons dat als er nog een keer zoiets gebeurd we 112 moesten bellen.
Het 0900 nummer is namelijk vreselijk slecht te bereiken.

112 is idd voor noodgevallen, maar zeker ook voor dit soort gevallen.

Heel veel sterkte meis. Hopelijk laat hij je nu met rust!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Jetske schreef:
xDramaQueen schreef:
daarom vraag ik je wat je hier nog doet, ik ben blij dat de politie daar anders over denkt en op 2 wielen door de bocht hier meteen was. gelukkig ben jij geen agent.

ik vraag m precies hetzeldfde af als Saskia, als je echt getraumitiseerd was hierdoor zat je niet achter je pc Bokt op de hoogte te houden. Dan lag je of in bed of je zat bij je ouders. Knipoog

Iedereen doet anders reageren in zo'n situatie. Het helpt niet om te generaliseren.
Lijkt mij dat de TS zelf mag weten hoe ze zich gedragen wil? Je hoeft toch geen verantwoording af te leggen? Nagelbijten / Gniffelen

imd

Kunnen jullie nou niet eens ophouden? Dat jullie het niet geloven is best, maar hou nou eens op daarover, we weten het allemaal wel hoor Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:45

Misschien is bokken wel een soort van afleiding van DQ?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:46

Ja dat mag ze van mij ook wel. MAar ik vind dit gewoon echt heel raar, ik twijfel der heel aan en zoals de TS er ook op reageerd. Sorry, ik zal mijn mond wel weer houden, voordat er een dikke rel ontstaat.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:46

op mijn kamer staat mijn computer, ik heb in de tijd dat ik bang was alleen maar boven gezeten waar ik me veilig voel, op de 3de verdieping, en dat is dus mijn kamer, ik heb ook wel een puzzel liggen, maar ik denk dat ik die niet zou kunnen maken zoals ik me vanmiddag voelde.

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:47

Voor bedreiging mag je 112 bellen, ik heb dit zelf van de politie te horen gekregen.
Mijn buurman is een probleemgeval, ik ben al meerdere keren bedreigd door hem.

Ook bij mij rijdt regelmatig een politie- auto of motor door de straat, zelfs de onopvallende auto's rijden hier rond.
Ik herken ze wel, door alles wat ik al meegemaakt heb met mijn buren helaas.

Ik werd laatst aangesproken (ik was aan het werk), zomaar langs de weg door een agent, hoe gaat het nu bij je thuis? Ik heel dom kijken, hij zei, je woont toch in die straat op dat nummer?
Ze houden je nu echt wel een tijd in de gaten, ook zonder dat je merkt.

Heel veel sterkte.
Mijn pb staat open voor je.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:47

jetske: zo snel gaat dat hier in de wijk dus wel he? (woon dr vlakbij) De politie is hier altijd standby en bij het minste geringste staan ze in een minuut bij je voor de deur. Ik sta er zelf van te kijken hoe snel ze hier ter plaatse zijn. Zag laatst een ongeluk gebeuren hier in de straat, nog geen 2 min na het telefoontje was de politie ter plaatse met 2 autos en een busje. Tis niet zo'n gezellige wijk hier dus ze moeten wel.
Misschien is het verhaal op sommige punten wat vaag en in twijfel te trekken maar je kan mensen ook het voordeel van de twijfel geven. Ik zou misschien na zoiets ook wel op bokt zitten, het geeft wat afleiding! Wat moet je doen dan? tot in den treure met iedereen erover praten? misschien heeft ze daar wle helemaal geen behoefte aan nu en wil gewoon even dr gedachten op een rijtje zetten maar niet zitten piekeren. Ik kruip ook achter bokt als ik me klote voel.... Iedereen verwerkt zulke dingen op zn eigen manier, ik vind het een beetje kort door de bocht om te concluderen dat je niet achter internet gaat zitten na zoiets. Dat kan je gewoon niet weten. Je punt is duidelijk zo, hou er nu maar over op aub.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:48

Jetske schreef:
Ja dat mag ze van mij ook wel. MAar ik vind dit gewoon echt heel raar, ik twijfel der heel aan en zoals de TS er ook op reageerd. Sorry, ik zal mijn mond wel weer houden, voordat er een dikke rel ontstaat.

Iedereen is anders in zo'n situatie.
Wij kunnen er gewoon niet over oordelen.

En misschien is het wel zo fijn om gewoon van het goede uit te gaan in de mens, in plaats van van alles in twijfel te trekken Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:48

youngster schreef:
xDramaQueen schreef:
Nogmaals ik was de hele tijd aan het ijsberen met het 0900 nr aan mn oor, kreeg ze niet te pakken dáárna heb ik 112 gebeld, kreeg het 0900 nr gewoon niet te pakken.

Ik ben wakker maar zie eruit alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen, me hoofd doet pijn en ben nog moe. ben net naar beneden gegaan omdat ik eten rook, me moeder zo heel zachtjes oh gelukkig ze eet wel. alles is nu thuis dus voor vanavond voel ik me veilig, ik wilde alleen niet buiten eten dus ben in me eentje binnen gaan zitten wil nog even niet buiten zijn. ik ga zo languit liggen in bad en proberen wat leuks te doen.

Allereerst Ach gut voor jou! Heel knap dat je toch zo gehandeld hebt!

Wij zijn van de week bedreigd op het werk. Meneer is wel weggegaan maar we hebben de volgende dag toch aangifte gedaan.
De politie zei ook tegen ons dat als er nog een keer zoiets gebeurd we 112 moesten bellen.
Het 0900 nummer is namelijk vreselijk slecht te bereiken.

112 is idd voor noodgevallen, maar zeker ook voor dit soort gevallen.

Heel veel sterkte meis. Hopelijk laat hij je nu met rust!

klopt, en je krijgt ook nog eerst een heel menu bij het 0900 nr. ik heb lopen schelden en vloeken en toch maar 112 gebeld, wat ik fijn vond was dat de man van de alarmcentrale bij bezig hield in de tijd dat hun hier waren hing hij pas op.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:48

Toen er bij mij van die gekken aan de deur stonden was ik alleen thuis, ik ben boven gaan zitten en was totaal in blinde paniek...pas na een minuut of 10 kreeg ik het besef dat ik iemand moest bellen.

En DQ, gewoon doen waar je je goed bij voelt op dit moment.Over een paar dagen voel je je hopelijk weer een stuk zekerder/veiliger Ach gut

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:50

xDramaQueen schreef:
klopt, en je krijgt ook nog eerst een heel menu bij het 0900 nr. ik heb lopen schelden en vloeken en toch maar 112 gebeld, wat ik fijn vond was dat de man van de alarmcentrale bij bezig hield in de tijd dat hun hier waren hing hij pas op.

Dat is ook hun taak Ja
Mensen begeleiden moeten ze ook bij de telcentrale zeker als mensen even de draad kwijt zijn.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:50

youngster schreef:
Jetske schreef:

Iedereen is anders in zo'n situatie.
Wij kunnen er gewoon niet over oordelen.

En misschien is het wel zo fijn om gewoon van het goede uit te gaan in de mens, in plaats van van alles in twijfel te trekken Lachen

Wie zegt dat ik alles in twijfel trek Verward Ik trek dit verhaal gewoon in twijfel.

Maar jullie standpunt is duidelijk evenals de mijne bij jullie. Daarom vertrek ik nu uit dit topic. Sterkte TS Doei!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:51

marlies85 schreef:
Toen er bij mij van die gekken aan de deur stonden was ik alleen thuis, ik ben boven gaan zitten en was totaal in blinde paniek...pas na een minuut of 10 kreeg ik het besef dat ik iemand moest bellen.

En DQ, gewoon doen waar je je goed bij voelt op dit moment.Over een paar dagen voel je je hopelijk weer een stuk zekerder/veiliger Ach gut

toen ik hem voor de deur zag staan (door het spiekluikje) trok ik denk ik lijkwit weg,besefte ook even helemaal niets mijn telefoon lag beneden en stond uit, heb eerst lopen ijsberen en ben daarna naar mn zusje gegaan, de lieve schat..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 19:52

youngster schreef:
xDramaQueen schreef:

Dat is ook hun taak Ja
Mensen begeleiden moeten ze ook bij de telcentrale zeker als mensen even de draad kwijt zijn.

ja hij was ook erg lief, hij hoorde ook dat ik heel erg onrustig was (was aan het hyperventileren en ik denk dat ik mn sport weer heb gehad voor vandaag) want kon niet stilzitten, hij hoorde dat ik jong was (hoog stemmetje) en vond het gewoon erg fijn dat hij bleef praten.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:53

Jetske schreef:
xDramaQueen schreef:
daarom vraag ik je wat je hier nog doet, ik ben blij dat de politie daar anders over denkt en op 2 wielen door de bocht hier meteen was. gelukkig ben jij geen agent.

ik vraag m precies hetzeldfde af als Saskia, als je echt getraumitiseerd was hierdoor zat je niet achter je pc Bokt op de hoogte te houden. Dan lag je of in bed of je zat bij je ouders. Knipoog

Niet iedereen is zo dramatisch dat die de rest van de avond zielig gaat lopen hangen bij ouders....
Bovendien kan iemand best bang zijn (geweest) zonder dat diegene meteen getraumatiseerd is! Er zit tenslotte óók nog iets tussenin Ja

Voor de TS Ach gut Lief van je broer dat die *ondanks de fiets* meteen naar huis kwam gefietst en fijn dat de politie gewoon kwam.
Laat ze hier lekker l*llen! Waarschijnlijk zal hij nu wel rustig blijven, bovendien heb je in ieder geval een fijn gezin achter je staan wat je overduidelijk voor de volle 100% steunt. Fijn ook dat zij je nu van en naar je werk brengen Ja

Probeer vanavond iets te doen waardoor je je gedachten er ff vanaf kan zetten en lekker kunt slapen vannacht. Morgen is nog genoeg tijd om erover te praten!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:54

Och wijffie toch! Heb net het hele topic gelezen. Wát een verhaal.
Hoop dat het nu weer wat beter met je gaat!
Heel veel sterkte.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:58

@ Jetske: Laten we even de rollen omdraaien (eigenlijk wilde ik dit voor me houden, maar oké.)
Stel nou dat jou wat overkomt, iets ergs, je wilt dit kwijt, zet het op bok neer.
En mensen gaan reageren, dat ze je niet geloven of het verhaal in twijfel trekken.
Hoe zou jij dan reageren? Wat zou jij daarvan vinden?

Dat je haar verhaal in twijfel trekt is niet erg, dat kan gebeuren. Maar is het dan zoveel moeite om dit voor je te houden. Als dit alles echt gebeurd (waar ik vanuit ga) kan je, jezelf dan niet voor kop slaan met je opmerkingen. Ik vind het erg flauw dat er weer zo gereageert wordt.
Tegenwoordig moet je alles op bokt kunnen verklaren, anders wordt je niet meer geloofd. Waar gaat dit toch heen?!

Edit: Aanpassing.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:01

Precies, ik denk niet dat de TS er veel mee opschiet dat je
haar verhaal in twijfel trekt. Misschien had je dat in dit geval
even beter voor je kunnen houden. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 20:02

Dankjewel sannevdM en oamaru, maar ik zit er eigenlijk helemaal niet mee het doet me serieus niets als zij het niet willen geloven prima, ik heb wel iets anders om over wakker te liggen, ik ben overigens NIET getraumatiseerd, alleen heel erg bang. ik weet in iedergeval waar ik mijn ei kwijt kan, en dat ik meer op de politie kan rekenen dan dat ik ooit had verwacht.

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:03

Jeetje meis,
Wat een verhaal.
Hoop dat je nu wat meer rust krijgt!
Je mag bovendien blij zijn met de politie daar dat ze de zaak zo serieus nemen en gelijk komen.
Hier doen ze dat dan weer niet.
Sterkte

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:08

alleen je reacties bewijzen voor mij al dat dit geen "pennytopic" is, dan zou je wel heftiger in gaan op de twijfelaars!
Petje af hoor, hoe je daarop reageert!
Nogmaals, ik vind het niet raar dat de politie er zo snel was. Ze surveilleren sowieso al dag en nacht hier...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:13

heel goed gehandeld, en heel veel sterkte liever als weer een slachtoffer van huiselijk geweld, liever 1 keer teveel als te weinig bellen hoor
ik mag ik hier trouwens even zeggen hoe fantastisch de politie gehandeld heeft.
ze worden altijd de grond in gestampt maar dit vind ik geweldig! OK dan!
en ik val echt van mijn stoel (bekant flat) dat mensen hier begrip voor hebben, nooit mag hij slaan!
en dan maar het zekere voor het onzekere.

hier kunnen veel meiden een voorbeeld aan nemen hoor, hoeveel zijn er niet die zich onder druk laten zetten door geweld en het zo toelaten en niks zeggen uit angst?

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:21

Jetske schreef:
Ja hoor.
Ik heb vanmiddag dit verhaal ontzettend in twijfel getrokken en doe dat nog steeds. Zo snel gaat zoiets neit met de poltie enz. Mja, ik wil je veel sterkte wensen en ik verlaat met mijn grote mond wel dit topic Doei!

Wat gaat niet zo snel met politie? Dat ze ter plaatse zijn?
Elk gebied heeft min, 2 auto's inzetbaar staan, die door het hoofdbureau worden aangestuurd. De ts heeft 112 gebeld en is dus meteen in contact geweest met het hoofdbureau. Zij sturen vanuit daar meteen auto's ter plaatse (welke het dichtsbij zijn) dus kunnen ze zeker zo snel er zijn (en vaak gaan overige eenheden er ook op af als zij in de buurt zijn). En bij dit soort situaties komen ze altijd, en aangezien je vanaf de computer niet weet hoe ernstig de situatie daar geweest is en wat de melding geweest is... Dus het politie gedeelte (snel ter plaatse en het handelen) klopt imo zeker wel!
Laatst bijgewerkt door Melissa op 30-07-08 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt