wat wel dan? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wat wel dan?
dacht dus echt dat je 3 x per week harddrugs gebruikte!!!
Miss_Blimm schreef:Oke, dan heb ik tegen jou niets gezegddacht dus echt dat je 3 x per week harddrugs gebruikte!!!
pharagirlke schreef:maar dat snap ik niet, je weet dat het slecht is, het is illegaal, en je kan je net zo goed amuzeren zonder want je bent niet verslaafd of afhankelijk van de drugs. Het kost ook nog eens handenvol geld. Ik ben nu niet op de hoogte van prijzen maar die-hard drugsverslaafden zullen geen geld gaan stelen omdat het zo goed koop is. Waarom doe je het dan nog?dat beetje meer plezier weegt toch niet op tegen al die nadelen? Of zijn er nog voordelen?
Puur interesse hoor, absoluut niet slecht bedoeltwant heb het idee dat dit wel slecht over kan komen.
Breitling schreef:jullie praten in de zijn geld vorm maar het is toch jullie geld.
Mijn vriend en ik wonen sinds mei samen we probeerde het geld appart te houden hij zijn geld ik mijn geld maar dat werkt toch niet. Er zijn zoveel dingen die je gezamelijk moet betalen. Wij praten niet meer over zijn of mijn geld. We leven samen dus het is ons geld. Als mijn vriend zijn dus ons geld er door gaat verbrassen kan die op krassen.
runningkawa schreef:En dat wil niet zegen dat je helemaal geen eigen deel meer hebt maar er zijn gewoon gezamenlijke dingen.
Citaat:Je rekeningen, maar bijv ook een auto of een wasmachine omdat je er samen ook gebruik van maakt.
Nou als dat kapot draait en ik heb mijn centjes niet allemaal verbrast maar mijn vriend wel...dus ik draai elke keer op voor kosten die voor samen zijn (denk ook aan reparatie huis als je koop hebt) nou nee dank je...
Citaat:Je woont niet samen om alleen te zijn

Breitling schreef:Jij woont samen met je neef, dat is niet je partner. Als ik samen met een vriendin zou wonen zou mijn geld ook mijn geld blijven.
Citaat:We sparen veel omdat we later graag een huis willen kopen en dat is hier op de veluwe haast onbetaalbaar. Dus dan willen we een flink stuk sparen zodat de hypotheek lager word. Dus plannen voor later. Als hij al zijn geld zou verbrassen zou dat betekenen dat ik alleen op kan draaien voor het sparen en dan kan ik je vertellen dat dat huis onbetaalbaar blijft.
Citaat:Ik denk niet dat samenwonen met je levenspartner vergeleken kan worden met samen wonen met je neef dan heb je lang niet zoveel met elkaar te maken.
Er zijn wat geld betreft echt wel dingen die je samen moet doen en samen rekening mee moet houden als je samen woont.
runningkawa schreef:moet jij ook zelf weten...maar ik hou niet van een ikke ikke relatie

Citaat:nou en dan woon je samen...hoe gaat dat dan als de wasmachine kapot is?
Want dat is dus waar je tegenaan gaat lopen...
Citaat:ODan moet het huis geschilderd worden.... meneer heeft nog niks gespaard, maar alles opgeblowt... maar jij blijft aardig en vriendelijk en lapt een paar duizend euro aan de schilder...
Citaat:En dan had je toch afgesproken alles apart te doen...