Wat een goede uitzending was dat, zeg! Lekker positief, niet met zo'n EO-toontje

Je staat er hartstikke goed op. Leuk paard heb je ook!
En je kamer... echt geweldig geworden.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
silfie35 schreef:Hee heb net de uitzending zitten kijken op de pc. Geweldig! Mn zusje zat te kijken en ineens zag ik dat paard en hoorde ik agnes ik dacht: verek dat is ze! Dus ik als een speer mn laptop opgestart en gekeken. Geweldig dat dat paard zo achter je aanloopt. En je nieuwe huisje is ook top!!!
Enne ze zeggen wel dat ik lomp ben met mn rolstoelen maar volgens mij kan jij er ook wat van.
ikenindi schreef:silfie35 schreef:Hee heb net de uitzending zitten kijken op de pc. Geweldig! Mn zusje zat te kijken en ineens zag ik dat paard en hoorde ik agnes ik dacht: verek dat is ze! Dus ik als een speer mn laptop opgestart en gekeken. Geweldig dat dat paard zo achter je aanloopt. En je nieuwe huisje is ook top!!!
Enne ze zeggen wel dat ik lomp ben met mn rolstoelen maar volgens mij kan jij er ook wat van.
hahaha, nu wil ik wel weten hoe jouw rolstoel te lijden heeft dan...
ikenindi schreef:hihi, ik heb ook allemaal spaken los zitten...
rockwitch schreef:Ik heb het gezien. Ik vond het zo gaaf dat jou paard lekker los achter je aan kwam draven. En hoe netjes ze bleef staan toen je erop ging. Wat een geweldig dier.
Wel leuk dat je door Manuel gedragen bent. Het is toch een ontzettend knappe gozer.