Vriendin (18) en vriend (31)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

frisiangirl

Re: Vriendin (18) en vriend (31)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 09:55

Gelukkig schelen mijn vriend en ik maar 11 jaar, wij horen dus niet bij die 6%!! Go jij! Go jij!
Praten is inderdaad belangrijk: ik kan 24 uur bij mijn vriend zijn en constant praten (of ligt dat eraan dat ik vrouw ben? Blond) Wij kunnen over alles praten: gevoelens, toekomst en vooral paarden! Dat heb ik in een relatie nog nooit gehad...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 10:08

Bij mij ook frisiangirl, ik heb nog nooit iemand gehad die zo goed kon luisteren, en waar ik zo'n fijne gesprekken mee kan voeren. Wij hebben ook veel lol, delen precies dezelfde hobby en denken eigenlijk bijna overal wel hetzelfde over. Dit maakt het voor ons natuurlijk een stuk makkelijker, want als de ene heel andere interesses heeft dan de ander wordt de leeftijd wellicht meteen een groter "probleem".

catharina24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 10:19

Hahaha frisiangirl, ach ja wetenschap zegt niet alle uiteindelijk zijn we in een relatie 2 individuen die of wel bij elkaar passen en horen of niet!

Wij stappen in het huwelijksbootje, horen bij de 6%.

@rinske.......persoonlijk denk ik wel dat verschillende intresses in elke relatie, dus niet leeftijd verschil, en probleem kan zijn of worden.

Als iedereen maar gelukkig is!!!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:46

Sjapaz schreef:
hmm die situatie hebben wij een beetje...ik ben 3 weken jonger als het broertje van mijn vriend. ik ben 18, mijn vriend 21 zijn broertje is alleen wel ook 18. Het enige lastige was dat ik bij zijn broertje in de klas heb gezeten, waar we overigens later pas achter kwamen. Vooral zijn broertje vond dat wel eens lastig..

Mijn vriendin weet overigens dat ze fout bezig is, heeft een paar keer geprobeerd te stoppen maar zegt dta ze van hem houdt... Ik vind dat vooral die man verkeerd bezig is door zijn vrouw te bedriegen. Hij zou als eerste de grens moeten aangeven. Hij is overigens haar vroegere autorij instructeur..

Ik ben een half jaar ouder als mijn vriend zijn jongste broertje. Ja Heb idd ook bij hem in de klas gezeten en broertje is zelf verliefd op mij geweest Nagelbijten / Gniffelen Hij heeft nu dan ook een pasthekel aan me en vliegt mijn vriend ook wel eens letterlijk aan. Nagelbijten / Gniffelen Mijn vriend heeft ook nog een broertje die een jaar jonger is hij trouwens. Die heeft nergens problemen mee hoor Haha!

M_en_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:11

ik ben zelf 22 enn mijn vriend was/is 39 en ik heb een relatie met hem gfekregen toen ik 18 was.
en heb nooit ergens last mee gehad ook niet qwa leeftijd ofzo

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:24

Moderatoropmerking:
Ik heb al een keer eerder een opmerking in het topic gemaakt. Het is niet nodig om persoonlijk te worden of anderen te kwetsen met vervelende opmerkingen. Ieder heeft recht op zijn of haar mening, mits deze respectvol blijft. Graag rekening mee houden, anders gaat het topic dicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:26

Mijn hemel Rolleyes
Doe je dan ook wat aan de scheldpartijen over dit topic in de huiskamer?

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:27

faye schreef:
Mijn hemel Rolleyes
Doe je dan ook wat aan de scheldpartijen over dit topic in de huiskamer?

Idd........

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:28

en aan gemene pbtjes over mensen die zich aangevallen voelen in dit topic omdat ze denken dat het over hun gaat?

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:28

mijn vriend is 34(bijna 35) en ik ben 21, en ik vind het leeftijds verschil niet echt opvallend, ja hij wordt kaal:D:D:D en ik ben nog fris en fruitig Haha!, maar in gedrag vind ik juist vaak dat ik volwassener ben dan hem.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:45

mijn moeder is trouwens 50, en mijn stiefpapa 30 Huilen van het lachen
( al lijken het soms allebei 16 jarige) ik denk dat dit minder voorkomt als oudere man jongere vrouw trouwens.

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:01

i vind het jammer dat deze topics zo vaak voorbij komen.......
in de laatste paar jaar heb ik wel zoveel topics gezien over leeftijd verschillen, waar bemoeit iedereen zich mee en laat elkaar lekker in elkaars waarde.......
als die mensen gelukkig zijn samen wat maakt het dan uit wat heel bokt ervan vind.........als ZIJ maar gelukkig zijn is het goed.

mijn vriend is 13 jaar ouder dan ik en ik heb er nog nooit wat van gemerkt...tuurlijk vonden mijn vrienden het best raar in het begin, totdat mijn moeder zij tegen ze het heeft te maken met respect je kunt het ook gewoon respecteren van elkaar.

vind zelf deze topics nu wel waardeloos worden, zeg eens eerlijk hoevaak hebben jullie je mening over dit onderwerp al gegeven, of topics hierover gezien???

(dit is trouwens geen boe reactie ofzo hoor Knipoog its just my opinion)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:41

Ik was 18 en mijn vriend 36 toen we elkaar ontmoetten.. Het is maar net of het klikt.
Je moet natuurlijk wel voldoende raakvlakken hebben, gelukkig is dat bij ons zo.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 15:07

Als men echt om elkaar geven en er definitief bereid voor zijn om samen een toekomst op te bouwen (ondanks de leeftijdsverschil), en ze willen er beiden ook 100% voor gaan dan zie ik ook het probleem er niet van in waarom het niet zou kunnen !

Ik zelf zou niet zo snel een vriend nemen die 10 a 20 jaar ouder is dan mijn, toen ik 15,16,17,18 was zat ik nog niet eens aan jongens te denken laat staan dat ik ernaar op zoek was (sowieso ben ik niet iemand die achter jongens hen konten aan loopt bijv)...
Ik was toendertijd 100% druk in de weer met mijn grootste (en nu nog steeds) hobby *Paardrijden*, en had ik toen absoluut geen behoefte aan jongens laat staan eraan zat te denken...

Ik ben nu 23 en op mijn 19e liep mijn huidige vriend me tegen 't lijf Haha! En dit was op het Chio te Rotterdam !! Hij is ook mijn allereerste echte jongen en als aan mij ligt ook de laatste Haha! we schelen 2 jaar in leeftijdsverschil, ik van bouwjaar '84 en vriendlief van bouwjaar '82... En we zijn nu bijna (juni 2008) 4 jaar samen en nog steeds volop in de liefde.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 25-04-08 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 15:10

__Possie__ schreef:
Als men echt om elkaar geven en er definitief bereid voor zijn om samen een toekomst op te bouwen (ondanks de leeftijdsverschil), en ze willen er beiden ook 100% voor gaan dan zie ik ook het probleem er niet van in waarom het niet zou kunnen !

Ik zelf zou niet zo snel een vriend nemen die 10 a 20 jaar ouder is dan mijn, toen ik 15,16,17,18 was zat ik nog niet eens aan jongens te denken laat staan dat ik ernaar op zoek was (sowieso ben ik niet iemand die achter jongens hen konten aan loopt bijv)...
Ik was toendertijd 100% druk in de weer met mijn grootste (en nu nog steeds) hobby *Paardrijden*, en had ik toen absoluut geen behoefte aan jongens laat staan erover zat te denken...

Ik ben nu 23 en op mijn 19e liep mijn huidige vriend me tegen 't lijf Haha! En dit was op het Chio te Rotterdam !! Hij is ook mijn allereerste echte jongen en als aan mij ligt ook de laatste Haha! we schelen 2 jaar in leeftijdsverschil, ik van bouwjaar '84 en vriendlief van bouwjaar '82...

Je valt wel buiten de boot met je 2 jaar Possie Tong uitsteken Clown

Evikes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 15:11

hangt van persoon tot persoon af.

Ik ken iemand van 20jaar die samen is met iemand van 30 jaar en gaat super Lachen

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 15:12

Evikes schreef:
hangt van persoon tot persoon af.

Ik ken iemand van 20jaar die samen is met iemand van 30 jaar en gaat super Lachen

Die zijn dan ook allebei volwassen Knipoog

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:44

Melanieetjuh schreef:
faye schreef:
Overigens ben je als ouder ook geen knip voor de neus waard als je je 16-jarige toestemming geeft het bed met een 30+-er in te duiken

Afgod
Heb er thuis ook over gehad.. en mijn moeder zei precies het zelfde! Knipoog

Haha ja ik ook al! meteen die zelde dag dat ik dit topic had gezien. ik zo: woooooow mam moetje is lezen Rolleyes

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 15:07

Een collega van mij is zelf 24 en haar vriend 46, scheelt dus 22 jaar. Hun hebben samen een kindje van bijna 4 jaar, en zij is nu weer zwanger. Hij zelf heeft van zijn overleden vrouw ook 2 kinderen van 19 en 20 jaar. Ik zou zo'n groot leeftijdsverschil zelf niet willen, maar ieder is anders. Het is hun eigen keuze en als ze blij zijn met een veel oudere vriend. Ik scheel zelf 6 jaar met me vriend, hij is 25 ik 19. Dat vond ik in het begin ook een beetje raar, maar nou vind ik het alleen maar fijner. En 6 jaar valt ook nog wel mee vind ik.

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 15:10

Simba_ schreef:
Tallie_Ho schreef:
Mijn vriend en ik schelen 6 jaar. Dat is peanuts in vergelijking met deze verschillen Lachen

Iemand van 18 is oud en wijs genoeg om eigen beslissingen te nemen, dus als zij er gelukkig mee is zou ik er geen punt van maken Lachen

6 jaar vind ik ook nog makkelijk kunnen hoor Lachen
Maar niet als je in twee compleet verschillende generaties gaat zitten zoals 14 en 20 ofzo.
Snap je wat ik bedoel Clown

Tot twee dagen geleden was ik 15 en m'n vriend 20. Bij ons gaat het prima! Lachen Al bijna 6 maanden Haha!

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:55

schilt maar 5 jaar, en dat vind ik echt meevallen hoor..

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 08:28

shron_silver schreef:
schilt maar 5 jaar, en dat vind ik echt meevallen hoor..

Ik ook !
Is heel wat anders dan 15 en 35 Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 08:49

Ik vraag mij af wat er met de beledigingen en oridinaire scheldpartijen in de HK naar aanleidining van dit topic is gebeurd?

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 08:56

Heeft iemand geTEMd dan ?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 11:29

@faye nu ben ik wel benieuwd over welk topic je het hebt, als je "het leed wat overheerlijke oudere mannen heet" bedoeld snap ik niet waar je t over hebt want er is daar alleen besproken wat voor beledigende onzinnige dingen hier langskwamen, tenslotte werd een bokker hier in t eerste bericht heel naar aangesproken, dat je het er niet mee eens ben kan, (ben ik zelf ook niet) maar om zo te reageren als die eerste malloot om het zo maar te zeggen vind ik vele malen erger.