Praten is inderdaad belangrijk: ik kan 24 uur bij mijn vriend zijn en constant praten (of ligt dat eraan dat ik vrouw ben?
) Wij kunnen over alles praten: gevoelens, toekomst en vooral paarden! Dat heb ik in een relatie nog nooit gehad... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Wij kunnen over alles praten: gevoelens, toekomst en vooral paarden! Dat heb ik in een relatie nog nooit gehad... Sjapaz schreef:hmm die situatie hebben wij een beetje...ik ben 3 weken jonger als het broertje van mijn vriend. ik ben 18, mijn vriend 21 zijn broertje is alleen wel ook 18. Het enige lastige was dat ik bij zijn broertje in de klas heb gezeten, waar we overigens later pas achter kwamen. Vooral zijn broertje vond dat wel eens lastig..
Mijn vriendin weet overigens dat ze fout bezig is, heeft een paar keer geprobeerd te stoppen maar zegt dta ze van hem houdt... Ik vind dat vooral die man verkeerd bezig is door zijn vrouw te bedriegen. Hij zou als eerste de grens moeten aangeven. Hij is overigens haar vroegere autorij instructeur..
Heb idd ook bij hem in de klas gezeten en broertje is zelf verliefd op mij geweest
Hij heeft nu dan ook een pasthekel aan me en vliegt mijn vriend ook wel eens letterlijk aan.
Mijn vriend heeft ook nog een broertje die een jaar jonger is hij trouwens. Die heeft nergens problemen mee hoor

faye schreef:Mijn hemel
Doe je dan ook wat aan de scheldpartijen over dit topic in de huiskamer?
, maar in gedrag vind ik juist vaak dat ik volwassener ben dan hem.

its just my opinion)
En dit was op het Chio te Rotterdam !! Hij is ook mijn allereerste echte jongen en als aan mij ligt ook de laatste
we schelen 2 jaar in leeftijdsverschil, ik van bouwjaar '84 en vriendlief van bouwjaar '82... En we zijn nu bijna (juni 2008) 4 jaar samen en nog steeds volop in de liefde. __Possie__ schreef:Als men echt om elkaar geven en er definitief bereid voor zijn om samen een toekomst op te bouwen (ondanks de leeftijdsverschil), en ze willen er beiden ook 100% voor gaan dan zie ik ook het probleem er niet van in waarom het niet zou kunnen !
Ik zelf zou niet zo snel een vriend nemen die 10 a 20 jaar ouder is dan mijn, toen ik 15,16,17,18 was zat ik nog niet eens aan jongens te denken laat staan dat ik ernaar op zoek was (sowieso ben ik niet iemand die achter jongens hen konten aan loopt bijv)...
Ik was toendertijd 100% druk in de weer met mijn grootste (en nu nog steeds) hobby *Paardrijden*, en had ik toen absoluut geen behoefte aan jongens laat staan erover zat te denken...
Ik ben nu 23 en op mijn 19e liep mijn huidige vriend me tegen 't lijfEn dit was op het Chio te Rotterdam !! Hij is ook mijn allereerste echte jongen en als aan mij ligt ook de laatste
we schelen 2 jaar in leeftijdsverschil, ik van bouwjaar '84 en vriendlief van bouwjaar '82...

Evikes schreef:hangt van persoon tot persoon af.
Ik ken iemand van 20jaar die samen is met iemand van 30 jaar en gaat super
Melanieetjuh schreef:faye schreef:Overigens ben je als ouder ook geen knip voor de neus waard als je je 16-jarige toestemming geeft het bed met een 30+-er in te duiken
![]()
Heb er thuis ook over gehad.. en mijn moeder zei precies het zelfde!
Simba_ schreef:Tallie_Ho schreef:Mijn vriend en ik schelen 6 jaar. Dat is peanuts in vergelijking met deze verschillen![]()
Iemand van 18 is oud en wijs genoeg om eigen beslissingen te nemen, dus als zij er gelukkig mee is zou ik er geen punt van maken
6 jaar vind ik ook nog makkelijk kunnen hoor
Maar niet als je in twee compleet verschillende generaties gaat zitten zoals 14 en 20 ofzo.
Snap je wat ik bedoel
Al bijna 6 maanden
shron_silver schreef:schilt maar 5 jaar, en dat vind ik echt meevallen hoor..