Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzjuh schreef:Ja die is al oud. Ik heb 'm ook gehad. En wij hebben niet eens een eerste staking gehad.
Het schijnt ook te zijn dat LAKS het er helemaal niet mee eens is trouwens? Met die rellen enzo?
Joonsel schreef:Met de rellen niet nee, wel met het staken.
litteltje schreef:Ilzjuh schreef:Ja die is al oud. Ik heb 'm ook gehad. En wij hebben niet eens een eerste staking gehad.
Het schijnt ook te zijn dat LAKS het er helemaal niet mee eens is trouwens? Met die rellen enzo?
Dat snap ik, die wil een gewone staking, zonder problemen, want dadelijk schuift de overheid de problemen op hun af.. Omdag het in eerste instantie hun idee was..
Ilzjuh schreef:Joonsel schreef:Met de rellen niet nee, wel met het staken.
Staken en rellen zijn ook twee verschillende dingen.
litteltje schreef:Dat snap ik, die wil een gewone staking, zonder problemen, want dadelijk schuift de overheid de problemen op hun af.. Omdag het in eerste instantie hun idee was..
thinka schreef:http://www.youtube.com/watch?v=ddOLdgZDxEw hier een filmpje van hoe het er bij ons aan toe ging..
Lilian__ schreef:Teveel lesuuren? Pas werd er nog gestaakt over weinig les uren?
annemiek1989 schreef:ik zit op het mbo en wordt juist gek van tussenuren..zo nutteloos
ik vind dit echt heel kinderachtig..op het mbo ofzo heb je ook lange dagen ontkom je toch niet aan.
Ilzjuh schreef:litteltje schreef:Dat snap ik, die wil een gewone staking, zonder problemen, want dadelijk schuift de overheid de problemen op hun af.. Omdag het in eerste instantie hun idee was..
Wat denk je van de risico's die er aan dit soort ondoordachte stakingen/rellen zitten? Zometeen vallen er echt gewonden, en dat is natuurlijk absoluut ook niet het doel van een staking.
Marjo_x schreef:haha ik ben morgen tot aan eerste pauze vrijIs bij ons dan denk ik niks te doen..
Rachel_ schreef:Maandag word er waarschijnlijk weer gestaakt bij mij op school!
Ik doe gezellig mee
Maar bij ons is het alleen geschreeuw van nooit meer naar les nooit meer naar les nooit meer nooit meer nooit meer naar les en iedereen die zo op iemands nek gaat zitten voorderest niet lareren reageerden gewoon heel chill alsof er niks was gebeurt.
kirri schreef:Hitime schreef:Precies, dat zegt iedereen, dat de schooltijd je mooiste tijd van je leven is.. Helaas maak je dat als scholier zelf niet mee..
Maargoed, wij zitten nu 33 uur per week op school, maar dan ook nog 2 uur of meer per dag aan ons huis werk, dan zit je ook al aan de 43 uur.. En dan ook nog paardrijden, en voetballen.. 'De jeud van tegenwoordig is ook veel te druk..'
och ze mogen blij zijn dat ze hier uberhaubt naar school kunnen, als je kijkt naar afrika en zo die mensen die willen zo graag naar school, zo graag leren. En hier staken ze voor te veel uren, sorry hoor maar ik vind het echt triest. Maar ik vind wel dat ze de kwaliteit van de lessen mogen verbeteren.