LuvdaTossa schreef:Heb hem in huis maar snap nog niet helemaal hoe dat ding werkt... Nog even studeren
Heel simpel hoor. Gewoon op wat knopjes rammen en je wordt wakker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LuvdaTossa schreef:Heb hem in huis maar snap nog niet helemaal hoe dat ding werkt... Nog even studeren

, en dan net zo hard weer terug ren om vervolgens verder te gaan met waar ik gebleven was in dromenland.
Stacey schreef:Daar had ik de eerste nacht ook last van Yessy. Dat gaat wel over.
Gister arriveerde ik dus weer terug in Breda, waar het bewuste apparaat staat, na een klein weekendje in Terneuzen te zijn geweest. Tot mijn grote verbazing stond het licht aan...
Mijn wektijd stond weliswaar op 5.55, maar het lampje van het alarm stond niet aan....![]()
En, de lamp stond heel zwakjes op sterkte 1....
Het is mij dus een raadsel hoe en wanneer hij aan is gegaan en hoe lang hij aan heeft gestaan. Hij was ook helemaal niet zo super warm ofzo.
Ik werd wakker en dacht HUH? Waarom?? Ehh licht brand??
Och verrek WUL, oh heb nog 10 minuten voordat de vogeltjes beginnen. Dus rustig gesluimerd om vervolgens rustig verder wakker te worden van de vogeltjes en een van m'n katten die gezellig aan mijn hoofdeind mee kwam kwetteren met z'n slaperige koppie
Wat een rust!!!! Normaal heb ik dus 4 wekkers staan met heel veel herrie en ik duik alleen maar dieper m'n bed in en nu werd ik in een complete rust wakker
Wat een uitvinding. Nu alleen nog blijvend wekkend voor mij hoop ik
Ik dacht dat ik echt het meest hopeloze geval was van deze aardkloot
Maar er is hoop
.
.
Daarna snoost die vrolijk verder, samen met de gsm die inmiddels naast mijn kussen ligt. Om en om druk ik ze weer weg.
Uiteindelijk is poesesnoes degene die mij echt in beweging zet.
Nu dus weer iets feller gezet, wordt er wel wakker van, maar niet het "ja lekker ik ga uit bed" gevoel..
Hopelijk komt dat nog.
Wel het 'och ja laten we er dan maar eens uit gaan'. Maar dat is ook niet met regelmaat