Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emilia

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 14:36

LuvdaTossa schreef:
Heb hem in huis maar snap nog niet helemaal hoe dat ding werkt... Nog even studeren Haha!

Heel simpel hoor. Gewoon op wat knopjes rammen en je wordt wakker Clown

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:40

En hoe Haha!

Was echt heerlijk! Alleen de vogeltjes wat zachter de volgende keer Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:07

Ik heb hem Haha!

Vanmorgen voor het eerst uitgeprobeerd. Helaas werd ik wakker van de kerkklok en toen ik m'n ogen open deed bleek het licht aan te zijn (max een minuut dus, daar werd ik niet wakker van denk ik). Heb wel slecht geslapen, dacht heel de nacht dat 'ie aanging. Maargoed dat is vannacht vast al minder!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:10

Daar had ik de eerste nacht ook last van Yessy. Dat gaat wel over. Lachen

Gister arriveerde ik dus weer terug in Breda, waar het bewuste apparaat staat, na een klein weekendje in Terneuzen te zijn geweest. Tot mijn grote verbazing stond het licht aan... Verward
Mijn wektijd stond weliswaar op 5.55, maar het lampje van het alarm stond niet aan.... Verward
En, de lamp stond heel zwakjes op sterkte 1.... Verward

Het is mij dus een raadsel hoe en wanneer hij aan is gegaan en hoe lang hij aan heeft gestaan. Hij was ook helemaal niet zo super warm ofzo.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:12

Moest gister ochtend er vroeg uit (op zondag) en vriendje had zijn WUL ingesteld en ik werd 5 minuten van te voren wakker, terwijl ik een eind van dat ding vandaan lag.
Ik wil nu zelf ook zo'n ding Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:15

mijn WUL leidt ook een geheel eigen leven, soms gaan ineens de vogeltjes aan (dan zie ik 2 katten voor de deur van slaapkamer zitten te kwijlen) of soms gaat midden in de nacht ineens de radio keihard aan of de lamp....
Helaas heb ik geen tijd meer om terug naar de winkel te gaan, de vakantie is voorbij en dus ben ik weer van 7 tot 7 de deur uit ......

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:18

Hmm dat is wel irritant. Ik heb ook altijd ruzie met apparaten (wekkerradio die keihard piept terwijl je hem echt op de radiostand hebt staan, airco die je uit zet en steeds als je even weggaat weer stiekem aangaat). Hoop dat dit ding het toch even vol gaat houden. Heeft een ram op de reset knop geen effect? Of anders misschien op zaterdag naar de winkel?

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:20

Misschien is deze vraag al gesteld hoor, maar 17 pagina's is wel errug veel:

Mijn probleem is meestal niet dat ik de wekker niet hoor, maar dat ik uit bed ren om hem uit te zetten Hamer , en dan net zo hard weer terug ren om vervolgens verder te gaan met waar ik gebleven was in dromenland. Slapen Dromen Slapen
Is er een ieniemini kansje dat dit minder wordt door zo'n malle wekker?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:44

ik heb hem al een aantal keren ge-reset en zaterdag was ik op weg naar die winkel, maar....... geen parkeerplaats te vinden, dus maar weer naar huis gegaan.....

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:48

Stacey schreef:
Daar had ik de eerste nacht ook last van Yessy. Dat gaat wel over. Lachen

Gister arriveerde ik dus weer terug in Breda, waar het bewuste apparaat staat, na een klein weekendje in Terneuzen te zijn geweest. Tot mijn grote verbazing stond het licht aan... Verward
Mijn wektijd stond weliswaar op 5.55, maar het lampje van het alarm stond niet aan.... Verward
En, de lamp stond heel zwakjes op sterkte 1.... Verward

Het is mij dus een raadsel hoe en wanneer hij aan is gegaan en hoe lang hij aan heeft gestaan. Hij was ook helemaal niet zo super warm ofzo.

Heb ik ook al 'n keer gehad, snap ook niet hoe dat kan.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:41

Het mag in de krant!!! Ik ben vanmorgen wakker geworden van een wekker!!! Go jij! Go jij! Ik werd wakker en dacht HUH? Waarom?? Ehh licht brand?? Verward Och verrek WUL, oh heb nog 10 minuten voordat de vogeltjes beginnen. Dus rustig gesluimerd om vervolgens rustig verder wakker te worden van de vogeltjes en een van m'n katten die gezellig aan mijn hoofdeind mee kwam kwetteren met z'n slaperige koppie *LOL* Lovers Wat een rust!!!! Normaal heb ik dus 4 wekkers staan met heel veel herrie en ik duik alleen maar dieper m'n bed in en nu werd ik in een complete rust wakker ROFL Wat een uitvinding. Nu alleen nog blijvend wekkend voor mij hoop ik Clown

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:44

Toppie!!!
Deed jij voorheen hetzelfde als mij? Wekkers uithengsten en doorknorren?
Is dit HET wondermiddel?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:47

Ik sloeg 4 wekkers uit en als ik m'n wekkers op ongeveer 07.15 uur had staan kwam ik er MET MAZZEL om 08.15 uit.. Als ik dat redde Nagelbijten / Gniffelen Ik dacht dat ik echt het meest hopeloze geval was van deze aardkloot Clown Maar er is hoop Go jij! Go jij!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:48

Ik kon trouwens gerust als ik er niet persé uit hoefde dik 2 uur snoozen Clown

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:50

Dan had ik trouwens een hoge-piepjes-wekker, een wekkerradio op 'piep'stand, een gsm met een zwaar heftig irritant muziekje (waar ik hooguit om moest lachen en het met een megavaart uitzette) en zo'n ouderwetse krijg-een-mega-hartverzakking-bellenwekker.... Opstaan?? Nee hoor... Clown

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:51

Kijk, dat geeft de mens hoop! Go jij! Go jij!
Ik ben net zo'n hopeloos geval vrees ik Nagelbijten / Gniffelen .
Ik hoor graag over een tijdje van je of het dan nog steeds effect heeft Knipoog .

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:58

Ik gebruik altijd mijn gsm, die ligt aan de andere kant van de kamer, en mijn wekkerradio, en een hongerig poezebeest.
De gsm gaat doorgaans eerst. Dan sprint ik mijn bed uit (over de poes heen springend), druk de gsm uit en spring weer over de poes terug in bed. Twee alarms instellen op de gsm heeft hetzelfde effect, alleen dan zonder poes, die kiest eieren voor haar geld.
Dan gaat de wekkerradio. Ook die druk ik zachtjes uit. Hamer Daarna snoost die vrolijk verder, samen met de gsm die inmiddels naast mijn kussen ligt. Om en om druk ik ze weer weg.
Poes is inmiddels bijgekomen van de schrik, en begint een likjes- en kopjesoffensief. De kopjes vind ik wel gezellig, de likjes over mijn neus wat minder. Vingers aflikken Uiteindelijk is poesesnoes degene die mij echt in beweging zet.
Overigens ben ik zelden te laat, ik zet mijn wekker zeer ruim van te voren en als het moet kan ik in 20 minuten de deur uit zijn, gewassen, gepoetst, geschminkt en wel en dan heb ik ook de beestjes gevoerd. Maar echt relaxed is het natuurlijk niet....

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:06

Nou ik moet nog steeds de goede stand vinden vrees ik.. Druk hem uit en blijf lekker liggen...

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:08

Ja echt?!
Dus wat jou betreft is het verschil nihil?
Snik... Verdrietig

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:14

Nog wel ja.. de eerste dag schrok ik wakker van het licht. Die dus minder fel gezet, toen sliep ik erdoorheen.. Haha! Nu dus weer iets feller gezet, wordt er wel wakker van, maar niet het "ja lekker ik ga uit bed" gevoel.. Lachen Hopelijk komt dat nog.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:17

Ik blijf dit topic maar even volgen, want voor ik zo'n duur ding koop wil ik iets meer zekerheid over het effect op langere termijn. Knipoog

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:28

Ik gok dat het gevoel van 'ja lekker ik ga uit bed' niet in mijn lijf zit, dat heb ik nog nooit gehad volgens mij *LOL* Wel het 'och ja laten we er dan maar eens uit gaan'. Maar dat is ook niet met regelmaat Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:28

Ik hou jullie op de hoogte *LOL*

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:31

Graag, wat mij betreft!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:03

ik wil er ook een! Ik kan echt niet tegen de pieper (hele dag last van) en de radio schik ik me rot en ben direct in een pestbui.

Vind het alleen een beetje duur... Bloos