Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:'Tuurlijk welke zelfrespecterende man wilt er nou een serieuze relatie opbouwen met een vrouw die de eerste nacht met jan en alleman in bed duikt en zijn hele leven zal afvragen hoeveel er voor hem zijn geweest? Nee geef mij maar een meid die mij eerst even flink wat moeite laat doen zodat ik weet dat zij genoeg stijl en vertrouwen heeft in haar andere capaciteiten dan het gebruiken van haar lichaam om een relatie aan te gaan.
Anneke schreef:Iemand moet bij mij ook absoluut moeite doen. Voor eén avondje met iemand zoenen doe ik al niet eens (hoe raar mensen daar ook van op kijken) Ik vind dat echt de moeite niet.
Zoenen en sex vind ik heel belangrijk in een relatie. Vandaar dat ik het denk ik niet zo gauw weggeef?
En wat is er nou leuker om de spanning op te bouwen? Wedden dat daar altijd supergoede sex uit voortkomt?
SuperPepeijn schreef:Op nu.nlCitaat:AMSTERDAM - Seks op de eerste date is geen succesformule voor een vaste relatie. Dat bleek dinsdag uit de Nationale Singlemonitor van onderzoeksbureau Ruigrok Netpanel en relatiebemiddelingsbureau Just2Match. Van de ondervraagden met een relatie heeft slechts één op de tien meteen seks gehad met de huidige partner.
VeryWell schreef:haha dat is ook leuk geit
iloveyah87 schreef:hahaha de seks al gehad? dus vanavond weer seksen? hahaaha
geit schreef:ik heb zo een date maar de seks hebben we al gehad
orri schreef:Ik ben benieuwd of er meer mannen of vrouwen zijn die na de sex op de eerste date geen relatie er aan over gehouden hebben. Kan me zomaar voorstellen dat vrouwen een prutser niet vaker hoeven te zien
geit schreef:orri schreef:Ik ben benieuwd of er meer mannen of vrouwen zijn die na de sex op de eerste date geen relatie er aan over gehouden hebben. Kan me zomaar voorstellen dat vrouwen een prutser niet vaker hoeven te zien
maar ik denk dat een man die een vrouwelijke prutser aan de haak heeft geslagen toch ook wel na die ene keer zegt van heej t was leuk maareuh....
geit schreef:orri schreef:Ik ben benieuwd of er meer mannen of vrouwen zijn die na de sex op de eerste date geen relatie er aan over gehouden hebben. Kan me zomaar voorstellen dat vrouwen een prutser niet vaker hoeven te zien
maar ik denk dat een man die een vrouwelijke prutser aan de haak heeft geslagen toch ook wel na die ene keer zegt van heej t was leuk maareuh....