Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lenneke_ schreef:Als jezus bestaan heeft is hij voor mij een mens net als andere. Dus in dat geval zou hij best een graf hebben, maar ik vind er weinig bijzonders aan.
Lenneke_ schreef:Als jezus bestaan heeft is hij voor mij een mens net als andere. Dus in dat geval zou hij best een graf hebben, maar ik vind er weinig bijzonders aan.
russel schreef:Maar om de echte rustdag in achting te nemen zoals het bedoeld is, kunnen wij niet meer in deze maatschappij. Je mag dan bijna niks meer. Ook niet lekker paardrijden......
adoration schreef:Ik vind geloof iets waar mensen heel veel iets aan kunnen hebben. Het woord zegt het al: Geloof, geloven dat het jij ergens door heen kan helpen en geloven dat er altijd iemand bij je is, ook al is het in je hoofd om het even zo te zeggen. Het zal echt wel mensen over de grootste problemen heen helpen, het geeft gewoon heel veel steun. Voor geloof hoef je niet persee ( hoe schrijf je dat?) voor naar de kerk te gaan of iedere dag te bidden of de bijbel te lezen. Als jij gelooft dat God bij je is en dat geeft jou steun en vertrouwen, dan vind ik het veel beter als iemand die altijd naar de kerk gaat om dat het zo hoort maar je eigenlijk hele maal niet wilt of die gedachte dr bij hebt..maar dit is mijn mening
katiavl schreef:ja daar heb je gelijk in, en goede christen is voor mij niet iemand die heel streng leeft en naar elke mis gaat. Maar dat is iemand die zijn of haar geloof in het hart draagt. En die deze op zo een goed mogelijke wijze benut
katiavl schreef:bestaat er eigelijk een hel in de islam?
Citaat:Mis, mag kerk ook![]()
adoration schreef:Ik ben niet echt bekent met bijbel teksten, maar soms zitten er wel teksten bij die je wel eens goed doen na denken..Over hoe je soms tegen over andere mensen doet en je gedraagt..Naastenliefde enzo.. En dat vind ik wel een belangrijk iets om dr goed over na tedenken, en dr ook bij stil te staan..
JorisDy schreef:ik denk wel dat Jezus bestaan heeft.
Maar ik vind het toch nog erg apart.
Zitten zoveel vragen in me hoofd.
Want oke ik geloof dat Jezus bestaan heeft.
Want dat kan makkelijk.
Maar wie zegt dat het echt de zoon van god is.
Want als ik een verhaal aan iemand vertel. en die verteld het door word het altijd grooter en mooier gemaakt, als je snapt wat ik bedoel.
Picassox schreef:Dat is zeker goed, maar dat vind je in alle religies.
Zelfs bij hekserij & ander occultisme.
Nanouschka_w schreef:men (wetenschappers) gaat er wel van uit dat Jezus bestaan heeft, welke rol je Hem ook toebedeeld, ik denk dat je dáár moeilijk om heen kunt