Die man van het journaal aan zo'n weerman: Is het nou echt zo erg?
Weerman: Uhhhhhm, nou ja er kan zo'n 5 tot 6 cm vallen en dat kan wel voor overlast zorgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
timokyana schreef:jeehhh hier sneeuwt het zojuist !!! Ga straks eens mooi sneeuwfoto's maken, als het blijft liggen tenminste, anders blubfoto's ben ik bang
eertjuh22 schreef:timokyana schreef:jeehhh hier sneeuwt het zojuist !!! Ga straks eens mooi sneeuwfoto's maken, als het blijft liggen tenminste, anders blubfoto's ben ik bang
hier sneeuwt het ookik ga straks even foto's maken van de kinders in de sneeuw
Lianne1 schreef:Het sneeuwt hier ook nog niet het is wel al donker. Ik ben benieuwd of we die 10 tot 15 cm. krijgen!
Tulandro schreef:Hier in Ridderkerk nog niets!!! Ik zie het al voor me dat er hier weer niks zal vallen..
LiNdA1986 schreef:Hier in Dordrecht ook nog niets, maar het word wel donker, dus het zal zo ook wel beginnen (helaas)
ben met de auto naar me werk, want op de fiets is het ook niet te doen (ook al is het gestrooid) maar nou hoor ik dat ze ook nog ijzel opgeven, ik hoop het niet
xxjamiexx schreef:Tulandro schreef:Hier in Ridderkerk nog niets!!! Ik zie het al voor me dat er hier weer niks zal vallen..
Indd dat verwacht ik hier ook hihi !. Ik woon in Hoogvliet naast rotterdam dus hoopeeee dat het komt val bijna in slaaap duurt zo lang en wedde wanneer ik naar school moet lopen begint het !