We zijn 3 mei jarig, heeft iemand een orgineel ideee wat ik haar kan geven? max.25 euro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talisa schreef:Ohhh cadeautjes.......ik haaaat het!!!!!
23 april hebben ik en mijn vriend 2 jaar, 17 mei is hij jarig, ik zit nu aan de andere kant van de wereld en 26 mei ben ik weer thuis.Dus ik moet een origineel cadeau mee nemen vanuit hier denk ik, maar oooh wat, ik vind het zo moeilijk!
![]()
Iemand een idee?
Weekendje weg valt af...we gaan in augustus al op een dure vakantie naar Malta![]()
Uit eten kan, maar ik wil liever iets blijvends.... Een ring hebben we al.. Een ketting heeft ie ook al..
ChantalSmook schreef:Als je iets gevonden hebt, zet het maar hier neer
ChantalSmook schreef:Met kerst had ik wel een orgineel kadoo gegeven, mss tip voor jullie
Mijn zus wilde 'een nieuwe vriend' als kadoo. Nou dat heeft ze geweteheb een vissekom geregeld, en 2 superlieve visjes gekocht! met voer etc.
Marloe_ schreef:Wie kan er mij helpenMijn vriendje is 8 mei jarig en aangezien hij mij ook nogal dure kadootjes geeft wil ik graag ook wel wat fatsoenlijks geven.. Maar wat?! Ik zat zelf eerst aan een weekendje weg te denken maar daar houd hij niks aan over.