Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:maar als ik mocht kiezen deed ik het zo weer op mijn 17de.
en idd er zitten voor en nadelen aan, maar die zijn er ok op je 25ste.
Ddees schreef:Weet je wat volgens mij het grootste nadeel als tienermoeder is?
Dat je er altijd op aangekeken en bekritiseerd op wordt dat je zo jong moeder bent geworden.
avanti4ever schreef:Cayusejuhh schrijf:Nee het gaat om liefde en geborgenheid. En om de kleine dingejtes in het leven.<<...... mee eens!! niet alles is met geld te koop en niet alles hoeft merk te zijn..
Citaat:hoe durf jij van achter jou computertje te zeggen, dat tienermoeders financieel niets hebben, geen huis hebben en al die oliebol nog meer.
Er staat dan wel met uitzonderingen, maar toch de meeste meiden die ik ken hebben het goed voor elkaar.
en hoe weet jij dat het ow zo'n VRESELIJKE situatie is????
mijn ouders, schoonouders, kind en ik zelf zijn namelijk erg gelukkig met hoe die situatie nu is.
En ik vind het super om jong moeder te worden, als het me weer zou gebeuren zou ik het zo opnieuw doen.
mijn kind heeft het beter dan bij sommige andere bijstand moeders, die dr leven verzuipen of wat dan ook.
Iig oordeel niet van uit je computer als je zelf niet eens weet hoe het is, en ik weet heeeel zeker... dat jij niet van alle tienermoeders weet hoe zij leven... dus oordeel daar liever ook niet over.
flowerxxx schreef:Valt mij op dat veel jonge moeders die thuis zitten hier trots op zijn. En werkende moeders die wel betrokken blijven bij de arbeidsmarkt afkraken. Tja wie is er dan verstandig vraag ik mij af?
Ik zou niet ieder dubbeltje om willen draaien en zeker niet geheel afhankelijk zijn van mijn vriend of ouders of de uitkeringsinstantie.
Citaat:Daarbij zou ik mijn kind ook leuke extra's willen geven. Niet verwennen maar wel de mogelijkheid om zelf een sport te kiezen ook als die duur is, een mooi huis in een leuke buurt en niet op een kleine flat, een dure studie.
Cayusejuhh schreef:thuismoeders niks??
Nee je kind in een creche stoppen van sochtendsd tot savonds.. Geen geborgen heid met zn 20e op een kamertje.
Aandahct smeken.. want 3 leidsters op zo veel kinderen
Bij afhaal : ja mevrouw ze heeft vandaag voor het eerst gelopen!
Of ze heeft vandaag voor het eerst een woordje gezegd!
Thuis komen .. en je kind in verwennen.. tenslotte heb je haar de hele dag niet gezien.
nee dat is lekker zo he!
Of als ze op school zitten en een sleutel op hun nek hebben. Alleen thuis komen.. geen mama die even je verhaal aan hoort. geen mama die je troost als je op school ruzie heb gehad.
BAH nee hoor!
voor je kinderen offer je heel hoop op!
Kinderen zijn niet materiaalischti.
Een dagje naar bos is net zo leuk en waardevol als naar dierentuin.
De ouders maken hun kinderen zo verwent!!!
Cayusejuhh schreef:thuismoeders niks??
Nee je kind in een creche stoppen van sochtendsd tot savonds.. Geen geborgen heid met zn 20e op een kamertje.
Aandahct smeken.. want 3 leidsters op zo veel kinderen
Bij afhaal : ja mevrouw ze heeft vandaag voor het eerst gelopen!
Of ze heeft vandaag voor het eerst een woordje gezegd!
Thuis komen .. en je kind in verwennen.. tenslotte heb je haar de hele dag niet gezien.
nee dat is lekker zo he!
Of als ze op school zitten en een sleutel op hun nek hebben. Alleen thuis komen.. geen mama die even je verhaal aan hoort. geen mama die je troost als je op school ruzie heb gehad.
BAH nee hoor!
voor je kinderen offer je heel hoop op!
Kinderen zijn niet materiaalischti.
Een dagje naar bos is net zo leuk en waardevol als naar dierentuin.
De ouders maken hun kinderen zo verwent!!!
lies schreef:Grappig dat Cayuse wel mag oordelen over werkende moeders en andersom mag het niet. Want och, och, die arme kinderen in de creche..