We worden een beetje melig hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Linda_Bien schreef:Hier is het echt gewoon NOODWEER!
Het sneeuwt de HELE dag al, en er ligt zo'n 30 centimeter sneeuw!
Verkeer staat vast, en geen bereik met mobieltjes, stroom ligt in verschillende plaatsen eraf, bomen vallen om etc etc..
Ik moet zojuist anderhalf uur lopen van school naar huis
En mijn vader doet er nu al 2,5 uur over om thuis te komen
(Terwijl hij normaal binnen een kwartier thuis is)
Gelukkig staan de paardjes binnen, en hebben we een binnenbak![]()
(Moet ik er alleen nog naartoe zien te komen, maar dat gaat vandaag niet meer lukken)
Echt verschrikkelijk..

hier is t net zo, maar dan geen sneeuw maar regen en KEIharde wind..

Ik zie niet veel sneeuw liggen hier
Sonja schreef:Yeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh we hebben een nieuw record hier in het Oosten! Langste file ooit in Nederland! Yiehooooeeeeeeeeeeeeeeee!
We worden een beetje melig hier

meiske16 schreef:Linda_Bien schreef:Hier is het echt gewoon NOODWEER!
Verkeer staat vast, en geen bereik met mobieltjes, stroom ligt in verschillende plaatsen eraf, bomen vallen om etc etc..
Echt verschrikkelijk..
Same Story!!

. mijn vader wil morgen niet eens met de trailer rijden met mijn (bijrijd) pony erin omdat de hele weg vol met sneeuw licht
.
beter dan regen en omvallende bomen..
heeft iemand fotos
?
meiske16 schreef:Alleen geen binnenbak.
Het is maar 20 meter ofzo, maar ik vind het te gevaarlijk, daarbij waait het ook nog als een gek.
}> loveshaffies schreef:Hier is het echt gewoon NOODWEER!
Echt verschrikkelijk..
Same Story!!
En hier ook, niet normaal meer wat een weer.. de stroommast hier in de buurt is geknapt waardoor neede haaksbergen en eibergen zonder stroom zitten en hier knipperen de lampen ook al heel de dag.
Verder staan er ambulances en brandweer auto;s vast aan de straat die geen kant meer op kunnen..
Er zal je nu maar iets over komen zeg!
Ons huis staat aangrenzend aan het bos en ik hoor niets anders dan bomen vallen en kraken.om de vijf a 10 minuten krak er wel een tak of een hele top
Voel me er ook niet echt veilig bij
Vanmiddag even de hond uitgelaten.. sta nog steeds lichtelijk te trillen, nog geen twee meter achter me hoorde ik boem..en dat was weer een boom
http://www.badongo.com/pic.php?file=bee ... eeuw+1.jpg
en een boom precies naast onze schutting
http://www.badongo.com/pic.php?file=boo ... pg&s=black

Pascha schreef:meiske16 schreef:Alleen geen binnenbak.
Nou, dat maakt niks uit, want ik heb wel een binnenbak, maar ga echt niet dat stuk lopen door de sneeuw van stal naar de bak!Het is maar 20 meter ofzo, maar ik vind het te gevaarlijk, daarbij waait het ook nog als een gek.
De lampen doen het ook niet goed in de bak, die vallen soms 20 minuten uit en gaan dan weer aan....
En morgen zal het ook wel weer feest zijn, dan gaat de sneeuw schuiven op het dak, natuurlijk net als ik op m'n paard stap....}>
De paarden vinden dat idd doodeng.
).