Heb haar "dagboek" hier op Bokt gelezen; ze toont wel karakter en daarom is het heel triest, om op jonge leeftijd heen te gaan. Wij zullen haar missen.
Sterkte toegewenst aan familie, vrienden kennissen.
janna
Geplaatst: 26-08-05 20:16
s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 06:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Lieve Lavanta...Na zo'n tijd gevochten te hebben na zo'n tijd met veel onrust in je lichaam. Dat je nu eindelijk rust mag vinden... We zullen je missen...
Sterkte voor iedereen die haar van dichtbij heeft gekend..
Heel veel sterkte voor familie, vrienden en bekenden gewenst. Ik had het nooit verwacht, had echt verwacht dat het goed zou komen. Ze klonk altijd zo moedig, ze ging er met goede moed tegen aan en bleef vrolijk. Rust zacht Neeltje....
ook al kende ik je niet ik hoop dat je nu op een vredige plaats bent. Van wat ik heb begrepen ben je de strijd altijd vol moed en optimisme aangegaan. Helaas heb je het niet mogen winnen.
Ik wens iedereen die haar in persoon kende, of 'slechts' van bokt heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Ik schrik me kapot, ik kan me echt nog zo goed herinneren dat ik haar topic las en dat ik me probeerde voor te stellen hoe erg dat was. En nu is ze er ineens niet meer
Wat vreselijk voor alle mensen die haar gekend hebben. Het moet een hard gemis zijn om zo'n vechter te missen Heel erg veel sterkte en kracht gewenst voor iedereen die haar heeft gekent.
When ever sorrow makes you blue, I am the smile that reaches for you, When ever clouds won't clear away, I am the sun that lights your day,
When ever fighting with your fear, I am the one who pulls you clear, When ever coldness chills you through, I am the warmth that comforts you,
When ever lost and all alone, I am the one to bring you home, When ever tear drops fall like rain, I am the one to soothe your pain,
But most of all I'll always be, Within your soul forever free, And even though we're now apart, I'm still the one to hold your heart.
Ik heb Lavanta niet gekend en had haar topics niet gevolgd. Nu heb ik alles gelezen. Wat een geweldige jonge vrouw is heengegaan. Sterkte voor alle nabestaanden.
Ik heb Lavanta niet persoonlijk gekend, haar topic's heb ik wel gelezen en had zo gehoopt dat het allemaal goed zou komen, maar helaas het mocht niet baten. Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.
Ik zie dit net pas, zit in tranen achter de pc! Verschrikkelijk veel sterkte gewenst aan familie en vrienden. Ik ken Neeltje via onze zoektocht naar Adios. Ik dacht van de week nog ik zal haar weer eens een mailtje sturen. Achteraf weet ik niet eens of ze toen misschien al overleden was . Zo zie je maar dat niets in dit leven vanzelfsprekend is... heb hier geen woorden voor, het is gewoon niet eerlijk!!!!!
Neeltje het ga je goed! We zullen je niet vergeten!!!
Jeetje ik volgende haar topics consequent en zat mee te leven dat het beter met haar zou gaan. Het mocht niet zo zijn...vreselijk...ik ben er stil van.
Ik las het net in de krant en ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Ik ben heel erg geschrokken van dit bericht Verder wens ik de familie heel veel sterkte toe met dit verlies.