benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:48

als het erin zit zou ik ook graag een wedstrijdje in de B willen starten mits ik vervoer kan regelen.. of komt er toevallig iemand langs cromvoirt ? (of die richtng)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:57

Ikke, maar ik weet niet of er nog plek is in de trailer omdat wij met 2 paarden gaan. Stel dat ik dan al een nieuw paard heb wil ik ook meedoen en gaan we dus met 3 paarden, dan zou je misshien wel mee kunnen rijden.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:22

Ik denk dat stallen niet moeilijk zal zijn, aangezien de pensionstalling er langs stallen leeg heeft. Was ooit een geheel, het is alleen gesplitst, en het pensiongedeelte heet nu de kist geloof ik.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:32

echt een vreselijk goed initiatief!!
doordat ik een week op vakantie ben geweest, loop ik een beetje achter dus vandaar deze late reactie..

Als avalon gaat, ga ik ook!! Knipoog
en hopelijk kunnen we vervoer voor Pegassa (het paard Knipoog ) regelen,
want bij aaf op de trailer gaat niet, maar lijkt me heel leuk om mee te doen in de B!!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:58

Ik denk dat ik niet mee doe, ik kan geen vervoer voor mn tinker geregeld krijgen, maar als er nog hulp nodig is hoor ik het graag....!

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:20

ik wil ook helpen!!! wie moet ik pb-en??? en ik heb wel een trailer die ik voor het goede doel uit wil lenen alleen ik heb er 2 shetten in staan maar er passen dus geen grote paarden in... een kleine haf misschien nog wel alsie z'n hoofd naar beneden houdt!!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:25

laura2span schreef:
ik wil ook helpen!!! wie moet ik pb-en??? en ik heb wel een trailer die ik voor het goede doel uit wil lenen alleen ik heb er 2 shetten in staan maar er passen dus geen grote paarden in... een kleine haf misschien nog wel alsie z'n hoofd naar beneden houdt!!

maar je wil zeker niet over zeeland(dorpje)

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 00:05

Hier alvast 2 foto's van de pas-de-deux die ik gereden heb op het Mega Paardenevenement. Als jullie er meer nodig hebben of wat dan ook...geef even een gil.
Ik rijd overigens 20 februari de show wel op mijn eigen Andalusier, dus niet op deze fries.
Afbeelding
Afbeelding

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 00:07

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 00:58

donderdag gaan pegassa en ik naar de molenheide. Lijkt me niet nodig om met meer mensen te gaan. Hebben jullie echter nog vragen die jullie beantwoord willen hebben of dingen die je wil weten van de locatie geef dit dan door voor donderdag eind van de ochtend. Daarna lees ik forum niet meer.
Vragen die er dan zijn zullenw e namens jullie stellen.

emio: rijden jullie de show ook verkleed of net zoals op de foto's. zou wel leuk zijn als het verkleed kon, maar goed in elk geval leuk dat je ook mee wil showen!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 01:37

hoi mensen!!

Vanaf zaterdag kan er ingeschreven worden. Donderdag ga ik nar molenheide en de laatste dingen qua planning worden dan vrijdag doorgevoerd in ons inschrijfgedeelte waarna vanaf zaterdag ingeschreven kan worden.

Voor die tijd wil ik dus weten wat jullie nu beste vinden wat betreft de planning. Dus of beetje krap in tijd zitten maar wel springen. Of wat ruimter zitten, minder regelwerk en evt extra show?

als jullie dat even zouden willen laten weten graag dus!!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 08:48

risje schreef:
emio: rijden jullie de show ook verkleed of net zoals op de foto's. zou wel leuk zijn als het verkleed kon, maar goed in elk geval leuk dat je ook mee wil showen!!

Het wordt het zelfde proefje, maar dan inderdaad met de fries en mijn Andalusier...plus verkleed.
Kortom...we zijn nu al druk bezig met het uitwerken van een leuke show

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:03

Wat is nu de datum want die kan ik zo snel niet vinden...

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:05

20 februari

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 11:42

thinka schreef:
echt een vreselijk goed initiatief!!
doordat ik een week op vakantie ben geweest, loop ik een beetje achter dus vandaar deze late reactie..

Als avalon gaat, ga ik ook!! Knipoog
en hopelijk kunnen we vervoer voor Pegassa (het paard Knipoog ) regelen,
want bij aaf op de trailer gaat niet, maar lijkt me heel leuk om mee te doen in de B!!

haha mag ik niet mee Tong uitsteken Haha!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 12:13

Van mijn kant geen nieuws.

Emio, wat leuk dat je die foto's beschikbaar stelt, ik had je idd nog niet gepb'd Bloos! Maar dat hoeft nou zeker niet meer Knipoog

Martina zal ik nog wel even pb'en...

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:42

Even een vraagje? de wedstrijd is toch ook opengestelt voor niet-bokkers? In dat geval hang ik namelijk meteen de informatie bij www.inschrijfsysteem.nl op bij ons op stal. En als iedereen dat doet, en naar verenigingen ed. stuurt, krijgen we meer bekendheid.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:00

De informatie die op inscrhijfsysteem staat mag uiteraard overal opgehangen worden. Liever alleen wel wachten tot vrijdag. Donderdagavond gaan we namelijk naar de molenheide om de laatste dingen door te spreken. Daarna zal pas definitief zijn welke rubrieken we kunnen organiseren, is nu allemaal nog onder voorbehoud.
zit namelijk grote kans in dat ivm planning het springen toch helaas moet afvallen. Beetje jammer om dan mensen blij te maken met springrubriek die er dan uiteindelijk niet kan komen toch?
Maar goed, vrijdag wordt de info op inschrijfsysteem aangepast en vanaf zaterdag kan er ingeschreven worden.

Even een nieuwe takenlijst. Mensen die een vraag hebben stuur deze per pb naar d epersoon die verantwoordleijk is voor die taak. Algemene vragen kun je aan mij stellen.
Mensen die mee willen helpen tijdens de dag zelf kunnen mij een pb sturen. Zet er dan meteen in wat je graag zou wllen doen, alvast bedankt!!

Voorzitter / secretaris: Risje
Ania: penningmeester
Juline: catering
Fleurtje100: jury’s
Paardennamen: shows
Pegassa: website & programmaboekje
Marloezzke: sponsoring

Wie neemt het regelen van de loterij op zich?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:02

alvast ene aanvulling:
rinske helpt ook met sponsoring!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:41

Is het misschien toegestaan om aankondigingen van dit Benefiet Concours ergens op te hangen?
Er zijn hier in de buurt veel kleine pensionstallen, dus ik zat te denken om zelf wat leuke 'aangeklede' pamfletten te maken en die her en der op te hangen.
Misschien komt er zo nog meer publiek op af...laat het maar even weten.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:15

Tuurlijk is dat toegestaan. Als je een pamflet wil maken graag. Kun je deze dan evt ook doormailen naar mij en anderen die hem op verschillende plekken willen ophangen?

Laat je me even weten welke info je nodig hebt?

Oh ja, voor zaterdag niks ophangen, donderdag avond gaan we naar de locatie en daarna zijn rubrieken pas definitief. Ik raad je dus wle aan om even te wachten om die gegevens erop te zetten aangezien dit misschien nog kan veranderen.
Vrijdag weet ik meer, kun je nog tot die tijd wachten;-)?

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:24

Oke...dan ga ik vanavond er vast aan beginnen.
De info die ik nodig heb...
-Datum
-Lokatie (waar)
-Toegangsprijs
-Wat er zo al te zien is, dus miss enkele namen die shows geven en wat voor wedstrijden ensow er zijn
-De site..miss ook handig om erop te vermelden

Dit is even wat mij nu te binnen schiet...miss moet ik nog iets weten voor vrijdag, maar dat laat ik dan wel weten Knipoog

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:58

datum: 20 februari
locatie: pension en handelsstal de molenehide in schijndel (www.molenheide.nl)
toegangsprijs: nog niet vastgesteld. We ziten aan 2,50 te denken, maar kan ook zijn dat we toch vrijwillige bijdrage doen....
shows: staan al vermeld in dit topic, misschien komt er een bij, maar dat weten we nadat we daar geweest zijn.
De site: wil ik ook wel weten, maar meot je voor bij pegassa zijn;-)

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:00

Wat moet er allemaal voor de loterij gebeuren? (wil nog niets beloven maar miss dat ik iets kan regelen?)

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:04

goh... ik zou ook graag meedoen, alleen... heb geen eigen paard.... Wie stelt zijn paard/pony ter beschikking voor een B-proefje? Haha!