Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ja dat gaf ik enige pagina's terug ook al aan.
En ik ben dan iemand die gaat denken wie hebben hier baat bij, de politieke situatie voor Balk is niet zo gunstig op het moment.
Bij Pim waren het toen de straaljagers, waar we heel veel voor moesten betalen en wat nu helemaal voor Nederland in het honderd loopt.
Craignethan schreef:Alle ellende is begonnen door het geloof en de kerk. Zo goed als alle oorlogen zijn begonnen door het geloof en/of het willen veroveren van land (=mensen en dus vaak een ander geloof willen onderdrukken).
Extremisten en of dat nu islamieten, katholieken of wat voor geloof dan ook zijn, zijn allemaal gevaarlijk en niet representatief voor de rest van de mensen met dezelfde geloofsovertuiging.
Mikkie schreef:.
Theo van Gogh is vermoord omdat hij een geloof verschrikkelijk heeft beledigd. Vanuit dat standpunt kunnen we het ook een bekijken. Je mag geen mensen vermoorden, maar mag je anderen wel beledigen?????????
Let wel, ik keur dit absoluut niet goed, vraag me ook af hoe ver we nog moeten zakken, maar een verhaal heeft altijd twee kanten.
Dickie schreef:Waar gaat het naartoe met dit land? Is Jort Kelder dan de volgende? Ook hij schijnt al een paar keer aan de dood ontsnapt te zijn....
Er moeten echt dingen gaan veranderen in dit land, in de ons omringende landen gebeurt dit toch ook niet?