Ik ben altijd de BOB, dus rij ik altijd zo nuchter als de pest.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PhiaBink schreef:Jongeren nemen het minder nauw dan ouderen, denk ik. Ouderen denken meer aan werk en gezin. Jongeren stoken elkaar vaak op. Alcohol en verkeer gaat niet samen.
Ik ben altijd de BOB, dus rij ik altijd zo nuchter als de pest.

Desiree schreef:Jongeren denken helemaal niet na, vooral niet jongens van rond de 18. Ze maken brokken op scooters en later in auto's. Het zijn net ongeleide projectielen en ze veroorzaken een hoop leed. En het heeft heus lang niet altijd te maken met alcohol, maar met verkennen van grenzen en vervolgens er te laat achter komen dat ze er overheen zijn gegaan...
kreeg je al klein de ruimte om die grenzen te verkennen. Veel kleine kinderen krijgen die ruimte niet en gaan later de schade inhalen. Tegenwoordig mogen kinderen niet eens meer in een boom klimmen en staat mama erbij te kijken dat ze zich toch vooral niet bezeren. Hurrycane schreef:Ach kom..
Er zijn ook zat ouderen die met alcohol op rijden. Gezellig op visite geweest, uit eten met paar wijntjes erbij, feestje, borreltje van het werk, na het sporten even de kantine in napraten, en ga zo maar door.
Dat jongeren het misschien nog net iets minder nauw nemen oke maar dat plijt de ouderen niet vrij.
Ilindra schreef:Op zondagmiddag vlakbij sportkantines controleren krikt m'n alcoholverbalen ook altijd aardig op![]()
Grappig neveneffect is dat je dan ineens allemaal taxi's naar de sportvelden ziet rijden (langleve de GSM)