Tyrza schreef:Omdat ze het vertrouwen van vele bokkers heeft geschonden in een roep om aandacht, kan ze bijna niet meer geloofwaardig overkomen.
Wij zijn naief geweest, omdat we niet hadden verwacht dat iemand zo ver kon gaan in het verhaal. Toch moet ik een klein beetje zeggen dat ik het zo knap vind, hoe ze alles zo heeft voorbereid.
Het grootste slachtoffer van dit verhaal is echter toch Carmen. Niemand zal nog gauw open voor haar staan op het moment dat ze écht hulp nodig heeft....
Helemaal mee eens, ik heb nog niet alle 17 bladzijden gelezen, maar ik sta er echt van te kijken. Hoe ver weg moet je zijn om zoiets helemaal te verzinnen en in scene te zetten...
Heel bokt leefde met haar mee, honderden mensen reageerden in de topics van 'haar moeder'. Als ik het zo achteraf lees vallen er idd wel een aantal puzzelstukjes op zijn plaats. Het bellen op de huistelefoon...klopt ook niet, meestal heb je met een bedrijf aan huis een zakenlijn én een huistelefoon. Maar goed, dat maakt nu ook niet meer uit.
Ik vind het heel jammer dat het allemaal zo is gegaan, ze heeft het vertrouwen van een hoop bokkers misbruikt en ik denk dat (als ze nog terugkomt) door niemand meer zal worden geloofd. Daarbij komt ook nog eens dat als ik nu een berichtje lees van een andere Bokker, ik ook even 3x zal nadenken of 'het allemaal wel klopt'. En wie zegt dat ze straks niet weer met een of andere schaduwaccount terug komt...
Ik hoop wel dat Carmen inderdaad snel de hulp krijgt die ze nodig heeft, want dat blijkt wel uit dit hele gebeuren.