Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Randy01 schreef:Jeetje jongens, wat moet ik nou? Weet écht niet of ik naar stal zal gaan?! Heb wel geleerd dat als ik ergens aan twijfel, het niet moet doen.
Denk dat ik thuis blijf. Heb geen wedstrijden etc. binnenkort, dus dagje stil staan (wel in paddock geweest) kan geen enorme kwaad. Ik denk dat ik het zekere voor het onzekere verkies?
MootjeH schreef:Volgens mij zit er in Den Haag nu ook iets aan te komen. Het gaat steeds harder waaien en het is nu onwaarschijnlijk licht buiten, van dat groenige licht met een flink donkere lucht op de achtergrond. Brrr...
[edit] het regent nu ook al flink en op straat lopende mensen worden bijna omvergeblazen...

Moet alleen straks even mijn auto op gaan halen bij de garage, maar ik maak me meer zorgen over de monteur die in mijn auto rond gaat rijden dan wanneer ik zelf terugrij
Cassidy schreef:Voor iedereen die er aan twijfelt om naar zijn paard te gaan: niet doen. En al helemaal niet gaan rijden...je paard en jij gaan niet dood van een dagje binnen staan, maar als je gewond wordt door rondvliegende spullen of een boom op je hoofd krijgt/ je paard er vandoor gaat of in de plomp beland kunnen de gevolgen wel dramatisch zijn.
Ik vind het ook niet leuk om mijn paarden binnen te hebben staan, weer of geen weer. Maar bij onweer en harde storm blijven ze toch echt binnen hoor (en vooral bij onweer stap ik er echt niet op)