Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

genieten van m'n nieuwe kleur garnalen, ze zijn zo leuk!
en garnalen uitselecteren, deze zijn overgebleven de rest is naar een ander aquarium gegaan. Alleen met de mooiste kweek ik verder. Wel een lastige kleur dat zwart 

fjordjes schreef:Die in de yoghurt emmer zijn juist degene waarmee ik verder ga kweken, die voldoen aan mijn kleur eisen. De lelijke garnalen, dus soms komen er rode, bruine en doorzichtige uit gaan naar de mix aquarium. Alles is te koop bij mij dus ook die mix garnalen maar die gaan voor 50 cent per garnaal weg.
Alja schreef:fjordjes schreef:Die in de yoghurt emmer zijn juist degene waarmee ik verder ga kweken, die voldoen aan mijn kleur eisen. De lelijke garnalen, dus soms komen er rode, bruine en doorzichtige uit gaan naar de mix aquarium. Alles is te koop bij mij dus ook die mix garnalen maar die gaan voor 50 cent per garnaal weg.
En wat kost een mooie?
Verder geen intresse maar wel benieuwd
fjordjes schreef:Die in de yoghurt emmer zijn juist degene waarmee ik verder ga kweken, die voldoen aan mijn kleur eisen. De lelijke garnalen, dus soms komen er rode, bruine en doorzichtige uit gaan naar de mix aquarium. Alles is te koop bij mij dus ook die mix garnalen maar die gaan voor 50 cent per garnaal weg.
maralyn schreef:Vandaag mijn paard en nog twee verhuisd naar een plek dichterbij.
Ik heb nog nooit zo snel, drie paarden geladen. In vijf minuten stond alles er op. Ik ben serieus verbaasd.
Ze doen het goed op hun nieuwe stekkie! Ook dat is echt heel erg fijn!