Ik ben geen fanatieke lezer maar als ik een goede boek heb kan ik hem makkelijk 2x achter elkaar lezen. Ik vond de 50 tinten grijs echt heel goed en ben ik nu opnieuw begonnen aan een boek met 1500 hoofdstukken. Saving Nora. Zitten heel veel plottwisten is dus dan blijf ik er echt helemaal in.
Zaterdag hadden we een carnavals wedstrijd gehad en gingen we verkleed als boeven van stuk tv. Helaas was de rits van Mila haar pak kapot gegaan dus heb geen leuke foto’s kunnen maken.

Wilde eerst eerder naar huis gaan want het was een verschrikkelijke lange dag maar besloot het laatste ronde toch nog te lopen en daarmee kregen we ook nog een eerste prijs.

Als antwoord op de laatste weekvraag.
Ik denk vooral een met een vriendin leuke dingen doen. Of op een zomer avond nog een ronde bij zonsondergang met de hondjes lopen.
Ik probeer de laatste tijd wat meer rust te vinden en veel te kleuren.

Nu vooral druk rondom alles te regelen voor de bevalling van Syd.
Mijn birth alarm blijkt een van de verouderde versies te zijn dus ik moet een nieuwe.
Huren is echt de laatste tijd heel duur en sal kon soms heel lang overdragen. Dus voor mijn gevoel koop ik liever zelf een nieuwe.
En dan bleef het ook nog eens koud en Syd begon wat af te vallen. Ze heeft een beetje hetzelfde volbloed vachtje als dr moeder dus staat al snel te bibberen.
Dus moest er ook een nieuwe deken komen.

Dus Syd staat er weer warmpjes bij.

.