Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Bellatrix schreef:Ja, misschien komt het nog, als ik er echt niet meer tegen kan.
Je kan toch zeggen als ze weg lopen "wil je de deur weer dicht doen? dankjewel!"
F_T schreef:Bellatrix schreef:Ja dat zou kunnen maar dat had ik dan vanaf het begin moeten doen denk ik.
'Ik heb het wat koud vandaag, zou je de deur zo weer willen dichtdoen'
Das een mooie voor de 1e keer.
En de keren daarna kun je het gewoon zeggen denk ik
Bellatrix schreef:Zoolgangster schreef:Ben not amused met een tip van de dierenambulance: als je een verzwakte eend ziet, niet kijken of je een eigenaar ziet, maar meteen huppekee noodnummer bellen.
En precies op die manier zijn mensen in de buurt hun supertamme pekingeend kwijtgeraakt: de hele buurt kende de eendjes, maar een voorbijganger vond het nodig voor de supertamme, maar kerngezonde eend de dierenambulance te bellen, zonder navraag te doen bij buurtbewoners. Dus nu is eend weg, want ja, de eigenaar belde de dierenambulance, en ja, de eend zou teruggebracht worden, maar ze hebben hem in de verkeerde sloot teruggezet. Eend is al een paar weken weg nu, en de overgebleven eend is echt van slag.
Wat zielig voor die eend die over is. Zit die andere sloot in de buurt?

Bellatrix schreef:Dat is balen...maar zo te zien mocht je ook al weer gaan?
fleurtjeuh schreef:Bellatrix schreef:Dat is balen...maar zo te zien mocht je ook al weer gaan?
Ik doe ze altijd zelf, al wilde ik voor de feestdagen eigenlijk wel een keer naar een salon, maar kan niks vinden wat me aan staat.
Wilde ze eigenlijk vanavond gaan doen, maar moet vanavond nog even langs verzorgpaard om te voeren en daarna is het te laat om er aan te beginnen
Bellatrix schreef:Wow je sleutel gegeven aan een vreemde man.
50 euro is veel! Wat super lief van die man!
Bellatrix schreef:fleurtjeuh schreef:
Ik doe ze altijd zelf, al wilde ik voor de feestdagen eigenlijk wel een keer naar een salon, maar kan niks vinden wat me aan staat.
Wilde ze eigenlijk vanavond gaan doen, maar moet vanavond nog even langs verzorgpaard om te voeren en daarna is het te laat om er aan te beginnen
Dus alles eraf of laat je het even zo?