gonniee schreef:Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk
Is Bielsje dan zelf de ketel in dit verhaal?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gonniee schreef:Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk
Little_Gift schreef:gonniee schreef:Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk
Is Bielsje dan zelf de ketel in dit verhaal?

ofwel kun je nu comfortabel zitten
Prairy schreef:Hahaha lekker bezig. Fijn dat de rioollucht onder controle lijkt te zijn, dat is zo goor
Mer1980 schreef:Maar zit die pot nu wel of niet vastofwel kun je nu comfortabel zitten
![]()
Verder die vloer is wel ehhh minder knap, je kan natuurlijk een stukje rest zeil in ene leuk motiefje op de kop tikken of toch vinyl laminaat ofzo een restje.. Wordt het toch een beetje knapper.
. Ik heb besloten alle miskopen gewoon te omarmen
Roihi schreef:ik zou de vloer gewoon zo laten, als je er toch het schijt van krijgt kan je makkelijker... je weet wel... wat praktisch is
gonniee schreef:Fijn, die geuren weg. En je kunt je pot nu niets meer verwijten. Hoop voor jullie dat ie niet zwart gaat zien...
Prima vloertegels toch? Lekker jaren 80, en je ziet niet of ze vies zijn of dat het de tekening op de tegels is... (is mijn ervaring bij een ander huis met zelfde tegels)
Sky_As schreef:Ach, en als je het echt gaat storen aan de vloer in toilet haal je toch zo'n mooi stuk zeil bij de kwantum of zo... Kost ook bijna niks...hihi
Bielsje schreef:Ik had geen keuze want die hadden ze ooit mega slecht geschilderd, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat het stiekem ook wel afmaakte![]()
Er gaat een laminaat vloer in, 650 euro voor het hele huis incl ondervloer
Suzanne F. schreef:Bielsje schreef:Ik had geen keuze want die hadden ze ooit mega slecht geschilderd, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat het stiekem ook wel afmaakte![]()
Er gaat een laminaat vloer in, 650 euro voor het hele huis incl ondervloer
Ik had ze wel geschilderd maar in de kleur van de muur, dat bedoel ik.
Oh dat is een koopje zeg. Ben benieuwd!
Suzanne F. schreef:Het is er wel maar is kostbaarder en dat past niet in je budget verbouwing.![]()
Bij verfwinkel.nl kan je elke kleur laten mengen die je wilt, ook radiatorverf.
Bellatrix schreef:Ik vind het mooi staan! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met de vloer erin.
Lizz schreef:Bielsje schreef:
Mooi wordt het en straks hangen er vermoed ik ook nog gordijnen voor die buizen.
Suzanne F. schreef:Deze kan je krijgen in alle kleuren die je wilt: https://www.verfwinkel.nl/histor-perfec ... glans.html