[VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 23:23

gonniee schreef:
Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk

Is Bielsje dan zelf de ketel in dit verhaal? _O-

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 11:09

gonniee schreef:
Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk

:')

Geniaal _O- _O-

Little_Gift schreef:
gonniee schreef:

Is Bielsje dan zelf de ketel in dit verhaal? _O-

Was het maar waar dat ik een ketel was, had weer een Quooker gescheeld :+

Maar... Ik zie vooruitgang en ruik het ook! Sinds het vervangen van de pot waren er 2 opties, de deur van het toilet dicht houden en als je dan moest plassen dan was het alsof je in het riool zelf zat... Of de deur de hele dag open en een "lichte" rioolgeur in het hele huis. Aangezien het riool ook een open verbinding heeft met de slaapkamer momenteel, koos ik voor de deur altijd open. Of is het toch los? O:)

Maar nu de tegels liggen kon de aansluiting eindelijk goed worden gezet en ik heb geen enorme riool lucht meer *\%/*

Afbeelding

Die vloertegels zijn wel echt horror, ik verwacht dat ik in het vervolg een hoger budget krijg ;)
Maar al met al ben ik er best trots op hoe ik alle cheap ass dingen toch vrij netjes heb samengesteld zo :o

Qua woonkamer heb ik trouwens het kleed geheel als inspiratie aangehouden, het gaat top of een flop worden en ik denk niet dat een middenweg mogelijk is. Zelf ben ik wat bang voor de uitkomst momenteel :+

Prairy

Re: [VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:11

Hahaha lekker bezig. Fijn dat de rioollucht onder controle lijkt te zijn, dat is zo goor :=

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:53

Maar zit die pot nu wel of niet vast :D ofwel kun je nu comfortabel zitten :D

Verder die vloer is wel ehhh minder knap, je kan natuurlijk een stukje rest zeil in ene leuk motiefje op de kop tikken of toch vinyl laminaat ofzo een restje.. Wordt het toch een beetje knapper.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:03

ik zou de vloer gewoon zo laten, als je er toch het schijt van krijgt kan je makkelijker... je weet wel... wat praktisch is :D

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:51

Fijn, die geuren weg. En je kunt je pot nu niets meer verwijten. Hoop voor jullie dat ie niet zwart gaat zien...

Prima vloertegels toch? Lekker jaren 80, en je ziet niet of ze vies zijn of dat het de tekening op de tegels is... (is mijn ervaring bij een ander huis met zelfde tegels)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 14:33

Prairy schreef:
Hahaha lekker bezig. Fijn dat de rioollucht onder controle lijkt te zijn, dat is zo goor :=

Ik moet zeggen, het went maar ik ben blij dat ik de deur weer dicht kan doen ;)

Mer1980 schreef:
Maar zit die pot nu wel of niet vast :D ofwel kun je nu comfortabel zitten :D

Verder die vloer is wel ehhh minder knap, je kan natuurlijk een stukje rest zeil in ene leuk motiefje op de kop tikken of toch vinyl laminaat ofzo een restje.. Wordt het toch een beetje knapper.

De pot zit geweldig mooi vast! Het enige wat er nog aan ontbreekt is het bedieningspaneel dus om door te trekken moet ik nog even mijn vinger in het gat stoppen :+
En ik ga natuurlijk geen 2 vloeren kopen want ons bint zuunig :'). Ik heb besloten alle miskopen gewoon te omarmen =:)

Roihi schreef:
ik zou de vloer gewoon zo laten, als je er toch het schijt van krijgt kan je makkelijker... je weet wel... wat praktisch is :D

Nou, zou fijn zijn voor mn stoelgang wel O:)

gonniee schreef:
Fijn, die geuren weg. En je kunt je pot nu niets meer verwijten. Hoop voor jullie dat ie niet zwart gaat zien...

Prima vloertegels toch? Lekker jaren 80, en je ziet niet of ze vies zijn of dat het de tekening op de tegels is... (is mijn ervaring bij een ander huis met zelfde tegels)

Eerder bruin dan zwart denk ik }:)

Nou maar dat is echt, ze lijken gewoon heel vies terwijl ze schoon zijn :')
Ik vind het gezegend, we moeten toch ergens wat motivatie vandaan halen om project nieuwbouw te starten _O-

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:36

Ach, en als je het echt gaat storen aan de vloer in toilet haal je toch zo'n mooi stuk zeil bij de kwantum of zo... Kost ook bijna niks...hihi