gonniee schreef:Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk
Is Bielsje dan zelf de ketel in dit verhaal?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gonniee schreef:Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk
Little_Gift schreef:gonniee schreef:Nee nee. Nu verwijt jij de pot dat het bedieningspaneel geen beugels heeft!! Niet eerlijk
Is Bielsje dan zelf de ketel in dit verhaal?

ofwel kun je nu comfortabel zitten
Prairy schreef:Hahaha lekker bezig. Fijn dat de rioollucht onder controle lijkt te zijn, dat is zo goor
Mer1980 schreef:Maar zit die pot nu wel of niet vastofwel kun je nu comfortabel zitten
![]()
Verder die vloer is wel ehhh minder knap, je kan natuurlijk een stukje rest zeil in ene leuk motiefje op de kop tikken of toch vinyl laminaat ofzo een restje.. Wordt het toch een beetje knapper.
. Ik heb besloten alle miskopen gewoon te omarmen
Roihi schreef:ik zou de vloer gewoon zo laten, als je er toch het schijt van krijgt kan je makkelijker... je weet wel... wat praktisch is
gonniee schreef:Fijn, die geuren weg. En je kunt je pot nu niets meer verwijten. Hoop voor jullie dat ie niet zwart gaat zien...
Prima vloertegels toch? Lekker jaren 80, en je ziet niet of ze vies zijn of dat het de tekening op de tegels is... (is mijn ervaring bij een ander huis met zelfde tegels)