Versgebakken brood, pasgemaaid gras... Jaaa, dat ruikt ook zeker lekker! Lavendel doet me teveel denken aan wc-spray, dus daar ben ik geen fan van.
@_AB_ wat is je ventje alweer groot joh!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Mijn lievelingsgeur.. goede vraag! Dat ligt er ook aan waar die gebruikt wordt
Citaat:Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.
fransje23 schreef:8nnemiek schreef:Mijn lievelingsgeur.. goede vraag! Dat ligt er ook aan waar die gebruikt wordt
Dat heb ik ook![]()
Lavendel vind ik fijn als douchegel of in thee maar niet in huis.
Geuren als katoen, vers gemaaid gras, bos na regen vind ik ook heerlijk.
Lichte lentegeuren, maar ook frisse geuren als menthol en eucalyptus.
Hele fruitige zoete geuren of juist zware "donkere" geuren spreken mij minder aan.
Renee schreef:Voor de thee liefhebbers: zijn hier ook matcha liefhebbers en welke vinden jullie het lekkerst? Het lijkt me zo’n lekker proces om mee bezig te zijn in de ochtend, het opkloppen van de matcha en daarna het samenstellen van de lekkerste combinatie. Meteen ook een top: ik ben echt een theeleut, maar ook een koffieleut. Laten we het samenvatten als: ik hou van een drankje waar ik tijd in stop.
Neonlight schreef:In Turkmenistan verliefd geworden Apple? Heb je een foto en wat voor kleur is hij?