ontherun schreef:Hier ook het geluk dat er een punt in de buurt is die echt letterlijk alle pakketdiensten heeft en ook nog eens tot laat open is. En dan nog eentje iets verder maar dichtbij werk. Ideaal, zou ook niet weten hoe ik het moest doen als die er niet waren.
Ik snap alleen niet hoe het zo verschillend kan duren, 1 pakket al niet bevangen, betaling vrijgegeven en alles en de ander is nog onderweg. Beide Nederland en zelfde tijd afgegeven.
Ik heb soms het idee dat het eraan ligt vanuit welk sorteercentrum het moet en dat sommige pakketpunten beperkte afhaalmomenten hebben.
Zo heb ik eens een Vinted Go gehad die ik op vrijdagmiddag naar het pakketpunt heb gebracht en deze pas dinsdag werd opgehaald voor verdere verzending (pakketpunt wat ook dus nu op lage capaciteit staat).
En met pakketjes naar het buitenland zie ik ook vaak meerdere distributiecentra in de track en trace voorbij komen. Het zal me niet verbazen als dat in Nederland net zo is. Hooguit dat bij ons de track en trace minder gedetailleerd is