Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 16:19

Ergernis 1: een vriendin is hier die diergeneeskunde gestudeerd heeft en zelf ook ratjes heeft al decennia. En ik twijfelde al over 1 van m’n ratjes. Nu zijn wij beiden van het inslapen voordat een beestje pijn heeft. Als je ziet dat een ratje sloom is en zich afzondert is het al te laat. Dus maandag gaat er sowieso 1 ingeslapen worden. Waarschijnlijk twee.

Ergernis 2: 1 rat betekent dat het punt is gekomen dat ik (voorlopig) stop met ze. Dus die ene rat gaat dan bij het groepje van die vriendin. Dus dan ben ik rat loos.

Ergernis 3: ik HAAT boodschappen doen op zaterdag. Zeker hier in het dorp. Maar ben toch gegaan want de witlof is op. En m’n ratjes zijn DOL op witlof. Dat gun ik ze nog 2 dagen. Maar er was zo’n kind met houten klompen. Die waren te groot waardoor het vreselijk veel herrie maakte. En dat kind maar rennen en rondlopen. 8)7

En maandag begint ook nog de Eper Paardenvierdaagse waar ik de hele week druk mee ben + daar logeer. Dus voor die tijd of tussendoor de ratjes laten inslapen is ook nog eens gedoe. :o

Moska

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 17:00

De eerste horzeleitjes weer op de paarden gevonden -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 17:02

Het feit dat ik geen scherpe foto's met mijn nieuwe macro lens kon maken daarstraks. :\
Ik vind dat stom.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 18:23

Ik dacht dat je bij een verleng aanbod nog een beetje korting kreeg, niet dat het duurder werd voor minder als je zou verlengen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 18:34

JudithGigi schreef:
xSagan schreef:
Sommige werklui ook…. Snap je ergenis hoor!
Laat me raden, ze willen dat je het zelf opruimt ook?
Zulke mensen ken ik wel namelijk :')

Uiteraard, ze zijn al lang vertrokken. Als ik de dozen heb afgevoerd maar de peuken tussen de steentjes uit gaan vissen <3

Maak daar ook een foto van, en zodra ze klaar zijn een 1 ster review op Google, die kunnen ze niet verwijderen zoals op fb.

Poeh, ik ben gelukkig mentaal weer wat opgeknapt van gisterenavond en vanmorgen-middag.

De foto's zijn té schattig, Bellatrix! Niet te streng zijn voor jezelf. Volgende keer beter! :(:)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 18:59

Ik heb een dure keukensmaak.

Iemand suggesties?! :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 19:11

Keukenconcurrent, de Keukenschuur en Ikea

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 19:24

Keukenzaak in Duitsland?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 20:08

Het is vakantie -O- Dus eindeloos keihard schreeuwende kinderen op straat.

En mijn nieuwe dure Loop-oordopjes die echt niet doen wat ze beloven ^)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 20:18

Berdien schreef:

Hebben jullie van die oor beschermers in de garage/schuur liggen, deze er over heen doen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 20:20

Thuis heb ik hele een goede noise cancelling koptelefoon :j Maar ben nu bij m’n vriend.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 20:26

Berdien schreef:

Doe je ze wel goed in? Die van mij bevallen echt uitstekend (Switch 2 en Dream), in het begin moest ik ook echt even uitvogelen hoe ik ze in moest doen en welke grootte van buds ik moest hebben (XS :') ).

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 22:08

Waarom moeten vliegen altijd OP je komen zitten? Ga lekker ergens in de rest van het huis zitten klooien

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 22:17

Zoontje weer niet fit...
Ontroostbaar huilen
Opgezette buik
Kokhalzen/spugen
Gele enorm stinkende diaree
Alles is al onderzocht volgens de kinderarts...
Ik weet het niet meer...
Ik heb zelf coeliakie en ons dochter ook maar zoontje blijft geen antistoffen testen.. terwijl het juist na het eten van gluten vaak mis gaat(vooral als ie veel gluten binnen krijgt)
Diëtist weet het ook niet meer
Kleine man word in september 4

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 22:34

Ik kan mijzelf wel voor de kop slaan. Met mijn moeders auto schade gereden aan mijn auto. Mijn auto is toch al op leeftijd en heeft door anderen al schade dus dat vind ik niet een groot punt. Spuitbus erover en klaar

Maar de auto van mijn moeder is een ander verhaal |o maak ik ook nog de klassieke fout om van schrik snel achteruit te gaan maar dat heeft het juist erger gemaakt.

Ik haat mijn brein soms, dit is zo typisch iets voor mij. En ik reed nog wel ultra langzaam het voelde in de auto ook minder heftig dan hoe het eruit zag.

Eigen schuld , maar de drukke dagen en moe zijn hielpen niet mee. Stom, stom en nog eens stom.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 22:40

Verzekeringskwestie? Wel gewoon poedersuiker natuurlijk. Had laatst het "geluk" dat ik net tegen het wiel aan was gereden van de werkbus van mijn zwager, anders had ik ook gezeik gehad :=

Froukje, beterschap voor je zoontje. Geen idee om hem uit voorzorg glutenvrij te laten eten?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 23:00

Vuurwerk en Alexia zit nu achter de bank. -O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 23:00

De hoeveelheid vliegen.
Binnen.
Die druk bezig zijn om voor nageslacht te zorgen.
En daar herrie bij maken ook nog.

Vlieg gewoon een eind op ofzo...

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 23:37

Vanavond met de koets in het bos een ongeluk gehad door een kudde van 6 honden die hard rennend op ons af kwamen op een aggressieve manier. De paarden sdraaiden 180 graden om en gingen op hol.
Ik stond achterop en ben van de koets afgeslingerd.
(tweede keer dit weekend dat ik op mijn hoofd viel dus ik zag dubbel en was super duizelig)
Ik kon met moeite opstaan en was mijn bril kwijt.
Maar denk maar niet dat die pipo die bij de honden hoorde even kwam kijken of ik nog leefde of zo.. die is heeft de honden teruggeroepen en heeft het hazenpad gekozen.

Gelukkig is de koets net niet omgeslagen en mijn man en vader hadden gelukkig niets. Ik heb een forse bloeduitstorting op mijn been, nog meer pijn in mijn nek en hoofd en mijn bril is aan gruzels.

Ik ben zo boos op die persoon van de honden. Ja het is een losloop gebied maar dan moet je ze nog wel onder appel hebben staan. Maar losdaarvan kun je gewoon wel even het fatsoen hebben om te kijken of er gewonden zijn en of je kunt helpen.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 23:43

Lag net in bed, ineens gigantisch vuurwerk hier vlakbij. Paarden compleet over de zeik, gingen bijna door de draden. Op het land gegooid. Konden ze helaas niet blijven ivm met beperkt gras.

Hebben onze buren ineens een groot kampvuur waar ze dingen ingooiden wat knetterde. Hoop gegil erbij. Mijn man erop af. Die paarden konden niet meer. Weinig begrip van de buren. Kampvuur prima maar waarom zoveel gegil en herrie erbij. Normaal zouden ze het wel trekken. En nee ik verwacht niet dat iedereen rekening houdt met mijn paarden, maar na deze klap vuurwerk, asjeblieft zeg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 04:16

pjer schreef:
Vanavond met de koets in het bos een ongeluk gehad door een kudde van 6 honden die hard rennend op ons af kwamen op een aggressieve manier. De paarden sdraaiden 180 graden om en gingen op hol.
Ik stond achterop en ben van de koets afgeslingerd.
(tweede keer dit weekend dat ik op mijn hoofd viel dus ik zag dubbel en was super duizelig)
Ik kon met moeite opstaan en was mijn bril kwijt.
Maar denk maar niet dat die pipo die bij de honden hoorde even kwam kijken of ik nog leefde of zo.. die is heeft de honden teruggeroepen en heeft het hazenpad gekozen.

Gelukkig is de koets net niet omgeslagen en mijn man en vader hadden gelukkig niets. Ik heb een forse bloeduitstorting op mijn been, nog meer pijn in mijn nek en hoofd en mijn bril is aan gruzels.

Ik ben zo boos op die persoon van de honden. Ja het is een losloop gebied maar dan moet je ze nog wel onder appel hebben staan. Maar losdaarvan kun je gewoon wel even het fatsoen hebben om te kijken of er gewonden zijn en of je kunt helpen.

:oo
Schandalig dat ze niet kwamen kijken of jullie ok waren. Het had heel naar kunnen aflopen. Je bril is stuk, dat zou die persoon moeten vergoeden uit fatsoen.

Beterschap!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 05:13

En ik erger mij aan mijn lijf dus ik heb een proefles sporten aangevraagd. Tijd voor een strakker lichaam!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 06:28

Ik was zo moe gisteravond, heb ook heel vast geslapen. Vind het toch wel jammer dat de wekker net ging -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 07:08

Ik kon en wilde uitslapen. Maar ik schrok dus wakker en toen kwam direct in me op dat ik morgen met 2 ratjes naar de dierenarts moet om afscheid te nemen van beiden of sowieso 1.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 07:15

:(:)

Ik was ook al veel te vroeg wakker maar zo kon ik wel mooi alle ramen open zetten en is het hier nu een prima temperatuur.