Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Britta31 schreef:Rare vraag, kan je na de overgang en dus geen ongesteldheid zwanger worden? Googel zegt ja en nee.
Kimmie25501 schreef:Ik vraag me af of mensen interesse hebben in een topic met een paard met echt een ENORME bult op haar bil. Ik heb nog nooit zo’n grote gezien haha. Ik zoek alleen geen advies, want de dierenarts is er gewoon bij betrokken, maar ik zat me te bedenken dat mensen het misschien wel interessant zouden vinden. Zou dat een plan zijn of kan ik beter iets openen als het dan achter de rug is? Ik ben een beetje huiverig voor kritiek, maar aan de andere kant kan ik met googelen geen voorbeelden vinden en had ik dit zelf ook wel fijn gevonden om te hebben
Bellatrix schreef:Dit sowieso. Ik lees heel veel topics stil mee omdat ik gewoon geen toevoegende kennis heb. Vaak super intresant en leerzaam.Dat vind Bokt vast heel interessant hoor. Kritiek moet je langs je heen laten glijden, pak de dingen op waar je wat mee kan en met de rest doe je gewoon niets. Vaak lezen mensen wel mee omdat het zo interessant is en om er wat van te leren.