Trouwen in 2026!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MRM25

Re: Trouwen in 2026!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:46

Wij hebben save the date kerstkaarten verstuurd :) lekker makkelijk haha
Onze officiele uitnodigingen zijn pas net 2 weken de deur uit.

Hier komt de bruiloft nu steeds dichterbij, nog 2 maanden! Heb er zoveel zin in. En heb alles onder controle, dus dat is wel heel fijn.

Hebben jullie je gelofte al geschreven?

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:49

Wij hebben ook geen save the date gedaan… wij trouwen op 20-6 .. hebben ze net binnen en zullen deze week de deur uitgaan. Vond het wel een klap geld hoor voor 90 kaarten, en dan hadden we nog 25 inlegvellen voor de dag gasten.. over de 340,-..

CobCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:11

moniek21 schreef:
Wij hebben ook geen save the date gedaan… wij trouwen op 20-6 .. hebben ze net binnen en zullen deze week de deur uitgaan. Vond het wel een klap geld hoor voor 90 kaarten, en dan hadden we nog 25 inlegvellen voor de dag gasten.. over de 340,-..

Wij waren voor hetzelfde aantal kaarten denk ik 115,- kwijt. Maar wij hebben een website van 30,- waar alle info en mogelijkheid voor RSVP enz op staat. En hadden zelf een klein kaartje in Canva ontworpen met QR-code en laten afdrukken via een online drukkerij.

Och, die geloften... dat is iets waar ik me een keer toe moet zetten, maar heb er de headspace nu niet voor. Hoe pakken jullie dat aan? En hoe bouwen jullie de tekst op?

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:18

Wij hebben hetzelfde gedaan ja, online zelf ontworpen met een QR naar de website.

Ik moet me ook echt nog toe zetten, die geloftes. Ik ben nu op mijn telefoon een bestandje aan het bijhouden als ik dingen bedenk. Maar het echt schrijven wil nog niet lukken :o