we eten van dit pakket ook alles wel graag dus we vonden het een top pakket. Maar het zijn geen producten die we te vaak willen eten dus zullen het idd ook niet snel meer kopen. Wel leuk om bv eens 1x per maand voor het weekend te doen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we eten van dit pakket ook alles wel graag dus we vonden het een top pakket. Maar het zijn geen producten die we te vaak willen eten dus zullen het idd ook niet snel meer kopen. Wel leuk om bv eens 1x per maand voor het weekend te doen.
Vanavond eerst spaghettipompoen bolognese, morgen denk ik gelijk een carbonara er achteraan. Dan zijn in elk geval de 2 slechtste er weer uit.
Iemand nog tips om van de eieren af te komen? Ik las geloof ik in dit topic iets van eiermuffins, misschien moet ik zoiets eens gaan proberen.
Of advocaat natuurlijk, maar dat lust ik niet

m’n hond is er ook gek op en het is zo gezond dus ik gebruik het ook altijd in de groenten mixen voor haar bv. Wij hebben dan geen eigen moestuin en pompoenen dus koop wel altijd alleen wat ik nodig heb maar als ik zoiets in voorraad had liggen kwam het wel op
die mac ‘n cheese klinkt ook heel goed 8nneniek! Toevallig een receptje ervan?
En ik heb al genoeg potten met blokjes. Helaas pindakaas.
) of je kunt ze drogen?

(ik vind de combi prei/ham sowieso altijd wel erg lekker). Ziet er goed uit zo. 

M’n hele keuken is nu overgenomen door basilicum.
Ik word daar wel altijd weer heel blij van hahaha. En ondanks dat ik niet veel heb hoeven kopen voor avond eten omdat we (groten)deels uit voorraad eten, is de ijskast toch enorm goed gevuld. Maar sommige dingen nemen plek in beslag, we hebben ook altijd een vast assortiment staan in de koeling (sausjes, open potjes, vlees voor de hond, dat soort dingen) en ik heb nu ook weer veel bakjes staan met schoongemaakt fruit, snoep groenten e.d. wat ook altijd meteen goed opvult qua ruimte (maar wel echt voor ons zoveel makkelijker is als alles gewoon meteen eet en gebruiksklaar is. Dit doe ik ook vaak met groenten dan al, maar dit x niet alles nog gedaan omdat ik gister echt geen energie meer had. Ik moet ook nog steeds de 13 preien gaan snijden vandaag, lol). Dit keer wel nog eens extra choco mousse pudding meegenomen. Normaal hebben we niet echt toetjes meer in huis, maar zag ze staan en had ineens een craving dus dacht a wel… Zijn er 8 stuks dus daar doen we wel even mee en in totaal was dat 2,99 dus dat overleven we wel qua budget (al zat ik er deze week wel wat overheen helaas hihi)
(is nu nog minimaal) DoretteK schreef:Houdbare kookroom? Hoe ziet dat er uit?
Bij ons pakken we altijd mis op kookroom; als we het nodig hebben hebben we he niet in huis. Omdat het niet zo lang houdbaar is...

hoop ik ooit ook nog wel eens te kopen, al zou het al een kleinere zijn haha. Deel vooral wat foto’s tussendoor als je wilt, lijkt me een leuk proces om te volgen.
Zal sowieso links in mijn profiel/onderschrift zetten waar mensen mijn avontuur ermee kunnen volgen.