Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boelles schreef:Kun je ook ergens je biedingen terugvinden?
Ik moet voor een doel 4 rassen hebben, ben wat aan het bieden maar krijg maar geen paard er bij
Maar ook geen meldingen over dat iemand overboden heeft oid
Martie schreef:Boelles schreef:Kun je ook ergens je biedingen terugvinden?
Ik moet voor een doel 4 rassen hebben, ben wat aan het bieden maar krijg maar geen paard er bij
Bij mij duurde het soms even voordat het paard werd toegevoegd. Als er staat dat de eindtijd is bereikt en dat jij het laatste bod had, zou het goed moeten komen.
Boelles schreef:Kun je ook ergens je biedingen terugvinden?
Martie schreef:Iemand hier een idee? Ik heb een paard expres laten verouderen en western getuigd om vandaag mijn laatste GP wedstrijd (Reining) voor een doel te kunnen doen. Paard is nu 4 jaar maar ik krijg geen cup icoon voor GP.
Picopico schreef:Ik vond het onhandig worden om steeds terug te moeten zoeken wie wie is, dus ik heb even een lijstje gemaakt. Links staan de boktnamen en rechts onze namen op Howrse. Ik kon niet heel ver terug scrollen, dus het is zeker niet compleet. Voeg jezelf gerust toe![]()
picopico - picocalypso
Kabayo - Kabayo
FennyPower - Pitwilu
AmyJamess - AmyJamess
Martie - Allure
BlackClaw - BlackClaw
Boelles - Boelles
xKatinkii - Katinkii
FennyPower schreef:Hoe snel wordt een paard toegevoegd aan de collectie ?
Ik had een Eenhoorn rijpaard gekocht en dit ras is niet toegevoegd.. jammer
Boterbloem90 schreef:Ik heb als doel gekregen: Geef een van de 5 bonussen van de winkel aan een paard.
Maar wat bedoelen ze ermee? Een bonus van de zwarte markt is het niet en een uitrusting uit de handel ook niet.