Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noeps schreef:Weer wat nieuws in m'n chaosborder ontdekt: judaspenning!
Zolala schreef:Wat een leuk boeket, kraakte!![]()
De Egelantier is ook fraai.. Ziet er ook echt uit als een wilde roos. Misschien kan ik die hier ook ooit ergens kwijt..Noeps schreef:Weer wat nieuws in m'n chaosborder ontdekt: judaspenning!
Ooh, mooi!Toen ik klein was, hadden we thuis daarvan een droogboeket in een grote glazen bolfles op de overloop staan. Heel bijzonder vond ik dat, met die transparante 'penningen'.
De plannen van ons Wijkteam en buurtbewoners om een paar stroken grond in te zaaien met een inheemse zadenmix van Cruydt Hoeck is helaas uitgesteld, door de droogte..
Jammer, maar zo wel weer volop tijd om in plaats daarvan plannen voor het najaar uit te werken. Hopelijk kunnen we dan ook wat vaste planten en/of struikjes planten!
axel_1997 schreef:Weet iemand een kwekerij/tuincentrum die Welriekende salomonszegel (polygonatum odoratum) op voorraad heeft? Ik aas er al een hele tijd op bij cruydthoeck en andere kwekers. Maar hij lijkt nergens op voorraad te komen. Ik zie alleen maar gewone salomonszegel, tuin salomonszegel en de dubbelbloemige (steriele) cultivar. En als ik hem wel tegen kom is het weer ophalen in belgië.
axel_1997 schreef:Weet iemand een kwekerij/tuincentrum die Welriekende salomonszegel (polygonatum odoratum) op voorraad heeft? Ik aas er al een hele tijd op bij cruydthoeck en andere kwekers. Maar hij lijkt nergens op voorraad te komen. Ik zie alleen maar gewone salomonszegel, tuin salomonszegel en de dubbelbloemige (steriele) cultivar. En als ik hem wel tegen kom is het weer ophalen in belgië.