Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:LaPluche schreef:Ik heb een maand of 2 mijn poezebeest laten steriliseren, ze is daarna echt heel veel vacht verloren. Ze heeft op haar achterlijf gewoon bijna geen haar meer.
Ik heb haar op hypoallergeen voer gezet, ze is onvlooid, ontwormd, bloed was goed en ze woont binnen, dus ze kan niet ergens tegenaan gelopen zijn oid.
Dierenarts heeft een schraapsel van de huid genomen om te kijken of er mijt zat, ook niks gevonden.
Poezebeest is ook super happy, speelt, eet en drinkt.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Ik zal straks eens een foto nemen.
Ja mijn oude blauwe rus dame bleek gevoelig voor granen.
denisesilver schreef:Ik ken echt niemand die dit aso vind. Is juist heel veel voorkomend op kantoren. Meestal op koptelefoons, soms gezamenlijk op een speaker. Zeker als men zich ff moet focussen zonder alle collega's te horen is koptelefoon op, muziekje aan, en meters maken een top manier om te werken. Als er echt wat is vraag je ff aandacht van ze, wordt het wel ff afgezet.rien10 schreef:Het is aso om muziek op te hebben als je werkt. Maar dat bedoel je niet.....
Ja, dat bedoelde ik wel. En ik wist dat er mensen zouden zijn die dit aso vinden. Helaas hebben wij een open kantoor waar we alles horen, dus als ik me ergens goed op moet concentreren (financiële projectmanagement, is wel zo prettig als ik geen fouten maak zeg maar), of als ik overprikkeld wordt door geklets van anderen, doe ik oortjes in. Gelukkig is dat hier niet vreemd, en vinden mijn collega's dat niet aso. Maar ik wist bij voorbaat dat anderen dat wel zo ervaren
nicole_floor schreef:Maar jullie hebben dan ook niet een 'algemene' radio aanstaan op de achtergrond. Ik zou dan gek worden van de stilte.
En dat je vanaf je 18de op een paard moet is echt onzin. Hier in de buurt zijn er meer dan genoeg die met hun D of E pony tussen de paarden rijden.
Marcella schreef:Neem een fjord dan heb je een paard in pony formaat.![]()