Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Altijd leuk om bij de historie te kijken van woningen waar je op gereageerd hebt.
Ik heb 5 jaar inschrijfduur, en de woningen gaan naar mensen die gemiddeld zo’n 8 jaar ingeschreven staan…. Nog 3 jaar wachten dus…
Koper schreef:Ehh... heh?Al langer voorrang? Is dat ook nog op hoe lang je het al hebt?
tiwi1969 schreef:Ja dat is een regeling voor kleiner wonen, dan krijg je voorrang op de normale wachtlijst. Zo krijgen ze grotere woningen vrij voor gezinnen. Wie het langst in de voorrangsregeling zit is dan nummer 1 en het punt daarbij is dat als iemand in een fijn huis woont ook graag weer in een mooi huisje terug wil dus iedereen reageert op de pareltjes.
Ik wist dit niet, anders had ik mij wel op mijn 55e verjaardag aangemeld.
Maar goed ik heb een fijn huis en mijn pareltje komt nog wel, luxe positie.
Mooiste is als het in de herfst of winter komt, ik heb nu mijn halve tuin vol groente staan, dat wil ik nog wel zelf oogsten, al staat een deel in bakken die ik mee kan verhuizen.
eilleen333 schreef:Altijd leuk om bij de historie te kijken van woningen waar je op gereageerd hebt.
Ik heb 5 jaar inschrijfduur, en de woningen gaan naar mensen die gemiddeld zo’n 8 jaar ingeschreven staan…. Nog 3 jaar wachten dus…