Merlen vaak kunnen de kosten verlegd worden tot aan de notaris (bij de overdracht). Een makelaar kan je hier vast in verder helpen.
Moe… en ik wil nog zoveel doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:fotolijstje schreef:laat slapen, kerel naast me zo hard snurken, vroeg op![]()
3 uurtjes slaap gehad
Wil eigenlijk de foto van Fly_high weer delen nu met 'congratulate, you had sex'.
Jespri schreef:Molly, hier als puber/ jong volwassenen ook een normaal gewicht maar ook hier tijgerstrepen (striae). Denk dat het heel veel voorkomt.
Maddy_Paola schreef:Pffft de wintertijd gaat weer beginnen![]()
Je hebt 's ochtends een weekje licht bij opstaan en dan is t weer donker, lekker nuttig. Maar ondertussen kan je na je werk nul aan hobby's meer in het licht doen. Zo deprimerend
Niobe schreef:Jemig, ik snap wel dat mensen grijpen naar AI of het stelen van foto's online. Er is gewoon geen manier om stock photos te kopen zonder een paasei abonnement. Het is niet dat ik er niet voor wil betalen, helemaal niet, maar een abonnement van 30 euro per maand heb ik ook echt niet nodig.
Iemand tips toevallig?
_Lois_ schreef:Niobe schreef:Jemig, ik snap wel dat mensen grijpen naar AI of het stelen van foto's online. Er is gewoon geen manier om stock photos te kopen zonder een paasei abonnement. Het is niet dat ik er niet voor wil betalen, helemaal niet, maar een abonnement van 30 euro per maand heb ik ook echt niet nodig.
Iemand tips toevallig?
Unsplash, Pixabay of Pexels
fjordjes schreef:Klote herrie omdat ze aan het slopen zijn hier naast. Buren zijn verhuisd vandaag en de nieuwe bewoner is al meteen aan de slag gegaan. Wordt nu al crazy van de herrie. En dat ze niet even aanbellen om te zeggen dat ze gaan slooen/verbouwen en dat het wel even kan duren. Maar zal wel aan mij liggen