Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:10

_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/dames/kleding/rok ... n-marron-l
Wellicht niet ieders smaak… Maar met een mooie blouse. Mooie hoge laars. Super classy.

Idem met deze rok. Witte top er op. Klaar voor een feestje.

[ [url=m/qDrgPq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oké deze dus net zelf maar gekocht. Echt mini prijs voor een zijden rok van black label. Maar toen ik vroeg om extra foto’s van de labels en wat voor materiaal en of het idd black label was: ja het voelt heel zacht en soepel. Geen idee wat voor stof. En er staat nergens black label. Alleen RL…
Heb m ooit gekregen van een ex, maar ik vond hem lelijk en nooit gedragen.
Kortom kleine prijs omdat mensen geen benul hebben van wat ze verkopen

Pastel trui in maat L (Ralph valt klein in kabeltruien)
https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... lph-lauren

De bovenste rok vind ik echt geweldig!!! Enorm jammer dat een L van mijn kont af zakt haha.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:10

Deempjexxx schreef:
Kaitlyn schreef:
Heeft Vinted bij jullie ook storing? :')

Ik dacht dat ik de enige was, had al lichtelijk paniek :')

Ja begon al te trillen van het afkicken.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:12

Deempjexxx schreef:
Kaitlyn schreef:
Heeft Vinted bij jullie ook storing? :')

Ik dacht dat ik de enige was, had al lichtelijk paniek :')

ik durfde het bijna niet te vragen. _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:13

PSvanLot schreef:
_lautje_ schreef:
Ik zou dan ook de 3t doen. Alhoewel mijn dochter van net 3 soms ook nog 2t aan heeft van Ralph. Maar met 3 zit je altijd goed.

De katoenen kabeltruien vallen wel redelijk op maat. Maar ik heb nu een roze maat L aan.
Ik weeg 60kg en ben redelijk slank. :+
De wollen kabeltruien vallen echt klein.
[ [url=m/K4Bsp7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EhZWWk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar met een L valt het toch niet op maat bij jouw gewicht?

Ik draag met mijn 1,70, 63kg van alles maat S en heel soms een XS/M

Het ligt ook enorm aan bouw. Ik ben 1,72 en net iets onder of op de 60 kilo maar zit ook aan de s of m. Hoef echt geen L te proberen, zelfs niet als het klein valt. Dan is het die M of als het te strak zit bij voorgevel want die is in verhouding wel groot. Maar ik heb hele smalle schouders, taille en armen. Ik zie er ook heel anders uit qua bouw, terwijl het gewicht ongeveer hetzelfde is. En ik heb het liever ook wat meer aangesloten nog.

Spijkerbroeken was ik ook aan het bekijken, want de mijne zijn bijna op en geen geld voor nieuwe. Alleen dan zijn die maten bij zoekopties vervelend. Er komen zoveel verschillende maten voorbij als je m/38 aanklikt. Van 27 tot 32 bijvoorbeeld en niet iedereen zet er een foto in van het label of zet de maat in de tekst. En sommige gooien een 27 of 28 bij de s en anderen weer bij de m :+

Edit ik ben het er ook nooit mee eens dat rijbroeken zoveel kleiner vallen bijvoorbeeld. Bij normale broeken heb ik bijna altijd 38, tenzij ze wijd zijn en hoog in de taille. Bij rijbroeken vaker 36, maar ook 38. Nooit groter moeten pakken, terwijl anderen zeggen dat ze altijd 1 of 2 maten groter moeten pakken.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:20

Dat wordt voor mij moeilijk kopen op vinted denk ik en daarom is het waarschijnlijk een paar keer mis gegaan bij de aankopen die ik gedaan heb.

https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... kabel-trui

Deze vind ik echt te gek qua kleur. Maar ben wel heel bang voor de maat.

MyWishMax

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:22

Ik geloof dat wij meer overeen komen qua bouw, haha. Maar ik koop dus vooral merken die ik ken. Bij vreemde merken neem ik de gok alleen als het goedkoop is.
Ik heb dus maar 1 miskoop gehad en dat was niet eens de maat, maar wel de staat.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:24

MyWishMax schreef:
Ik geloof dat wij meer overeen komen qua bouw, haha. Maar ik koop dus vooral merken die ik ken. Bij vreemde merken neem ik de gok alleen als het goedkoop is.
Ik heb dus maar 1 miskoop gehad en dat was niet eens de maat, maar wel de staat.

Ik had een super mooie trui van Scotch and Soda, ongedragen... komt aan met een tandpastavlek op de mouw en met een hele grote hals. Volgens mij 40 euro voor betaald.
En een heel leuk jasje en trui. Geadverteerd met S, zijn ze beide XS en passen nog niet bijna.

Toen was ik er echt al meteen klaar mee haha.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:26

PSvanLot schreef:
MyWishMax schreef:

Ik had een super mooie trui van Scotch and Soda, ongedragen... komt aan met een tandpastavlek op de mouw en met een hele grote hals. Volgens mij 40 euro voor betaald.
En een heel leuk jasje en trui. Geadverteerd met S, zijn ze beide XS en passen nog niet bijna.

Toen was ik er echt al meteen klaar mee haha.

Maar dit kun je aangeven bij Vinted en dan moet de verkoper het terugnemen en krijg jij je geld terug.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:26

Heb je het wel gemeld bij vinted van die 1e? Dat zijn echt van die dingen waar je geld bij terug hoort te krijgen.
Ik vraag trouwens ook een foto van het label of vraag of de maat in het Frans oid is. Frankrijk en Italië zijn kleiner, dus hun s is onze xs. Zo ben ik ooit bijna de mist ingegaan met een jasje ja. Als het wel overeen zou komen zou ik het ook gemeld hebben. Dat is niet netjes. :n

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:28

Ik heb standaard maat S en van Italiaanse maten ook. Je moet alleen oppassen met hoe ze het aanbieden, Italiaans 40 is NL 36.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:28

De tweede wel doorgegeven en dat is goed gekomen. De trui van Scotch niet, toen wist ik nog niet hoe het werkte.

De XSjes kwamen gewoon uit NL, ze zei het verkeerd ingevuld te hebben en nam het zo terug.

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:30

Hij doet het hier weer, bij jullie?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:32

PSvanLot schreef:
De tweede wel doorgegeven en dat is goed gekomen. De trui van Scotch niet, toen wist ik nog niet hoe het werkte.

De XSjes kwamen gewoon uit NL, ze zei het verkeerd ingevuld te hebben en nam het zo terug.

Dan is het wel heel jammer, ja. Maar ik heb echt hele fijne spullen ervandaan. Enige wat niet goed past is een legging van de zara. Qua maat goed, maar ik ben te lang voor broeken van de zara blijkt... zonde, hij hangt nog in de kast, want met laarzen erover zou het kunnen. Moet alleen nog passende laarzen vinden haha.

Ik heb echt jassen, shirts, schoenen en truien ervandaan. Ga binnenkort dus jeans proberen waar de maten duidelijk in staan en weinig geld. Hogere bedragen durf ik toch niet aan, naast dat het niet past in budget.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 10:32

Ik bedoelde meer dat de katoenen truien ruimer vallen dan de wollen. Deze L zit nu gewoon lekker comfortabel tot ruim. Ideaal voor met rijden en mesten. Maar ik heb hele brede schouders en veel voorgevel. Maar een M kan ik ook aan.
Heb normaal een 36/38 van boven en 36 broeken. Maar de wollen truien van RL zit een L gewoon strak en aangesloten. Het kan precies.

Rijbroeken is hier drama. Heb van been een 34 nodig. In de taille 36. Maar alles is te los.
Ben heel blij nu met rijleggings. Kan ik gewoon kleine maat pakken en rekt mee in taille.

Ik koop daarom alleen merken die ik ken.
Heb vaak polo’s van burberry. Weet dat die stof niet echt rekt en klein valt. Dus neem voor comfortabele fit (zijn mijn paardrijd en dagelijkse huis tuin en keuken shirts) vaak een L.
Mijn moeder is echt niet dik, maar die kan echt geen L van burberry aan als polo.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:40

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:42

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 10:52

Net deze zijden trui van RL Collection binnen. Had niet door had het een cropped model is :+
Maar wel blij mee. Is een mooi ding. Heel fijn van stof.
Overigens ook een L
Afbeelding
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 10:57

Oei, dat vind ik dan niet zo mooi. Lijkt te heet gewassen naar mijn mening. Jammer.

Is het bij jullie ook zulk slecht weer? Het regent hier gewoon al heel de ochtend. Heb zes weken vakantie, maar het voelt alsof ik herfstvakantie heb en maandag weer moet beginnen op school...
Hoop van niet want ik heb nog te weinig voorbereid voor mijn lessen haha.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:03

PSvanLot schreef:
8nnemiek schreef:

Zijn ze niet allemaal synthetisch of lijkt dat zo?

De trui van CMP die ik thuis heb liggen, en die ik pas heb besteld, zijn voor 50% wol. Geen idee of dat voor deze ook geldt.

Ah wat zonde dat je nu net vakantie hebt met dit weer. Hier regent het ook flink inderdaad.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:17

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 11:29

Wat is de prijs die je ervoor in je hoofd hebt? Kan wel even zoeken. Nu toch kakweer en m’n kinderen zijn boven de boel aan het slopen en kan niet opbrengen naar boven te gaan.

PS nee niet te warm gewassen. Kaartje zat er nog aan. Is echt het model. Moet even kijken wat ermee doe. Hij is echt heel mooi van kleur.
Maar denk dat m’n oudste dochter hem past. En heb 2 nichtjes van 15 en 18 die platter dan plat zijn en dit kunnen hebben

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:39

Kaitlyn schreef:
Kimberley_ schreef:
Ik koop er vooral Shabbies, Pme voor mijn man en kleren die ik er leuk uit vind zien maar geen idee heb of ze staan.

Weet ook niet of dit echt een koopje is aangezien ik geen idee heb wat het nieuw kost maar zojuist deze gekocht voor 8 euro.

[ [url=m/LhQ2N6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EdpxCN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh prachtig! Welk merk is dit?

Damo.. zegt mij helemaal niets haha

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:39

Venthe schreef:
En laatst dit RL vestje en Tommy spijkerbroekje

[ [url=m/PpRf2I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb jij dit vestje in maat 24M gekocht? Lijkt mij alsof die groot valt

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 11:42

_lautje_ schreef:
Wat is de prijs die je ervoor in je hoofd hebt? Kan wel even zoeken. Nu toch kakweer en m’n kinderen zijn boven de boel aan het slopen en kan niet opbrengen naar boven te gaan.

PS nee niet te warm gewassen. Kaartje zat er nog aan. Is echt het model. Moet even kijken wat ermee doe. Hij is echt heel mooi van kleur.
Maar denk dat m’n oudste dochter hem past. En heb 2 nichtjes van 15 en 18 die platter dan plat zijn en dit kunnen hebben

Ik heb alles wat maat S onder jasjes van RL gehad. Hele mooie van €150 gezien, maar in mijn favorieten opgeslagen. Als ik geen dubbele huur meer heb ga ik daar nog maar eens over nadenken. :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:10

Ik lees vanaf het begin al mee in dit topic, wat een leuke aankopen zijn er gedaan! Zelf gisteren een zijden blouse (34,-) en een zijden rok van RL black label (19,-) voor leuke prijsjes kunnen kopen. Heel benieuwd hoe ze zijn wanneer ze binnen komen. Ook een cashmere sweater van RL black label binnen gekregen die heel zacht is voor een leuk prijsje (22,-).

Ik zag het merk Elisabetta Franchi voorbij komen bij iemand die ik op vinted volg. Wat ik zo snel zie zijn dat leuke kleren maar heeft iemand een idee wat de kwaliteit en pasvorm is? Ik ken het merk verder niet zo.