Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momo94

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 09:13

Hooguit uit bed laten vallen, meer niet.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 10:28

Ik kan me eigenlijk niets bedenken. :=

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 10:29

Zelf niet echt maar wel een kat gehad die het leuk vond in mijn boeken te bijten als ik aan het lezen was.

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 13:19

Ik heb ook ooit in een huis met een kat gewoond die aardig wat dustjackets heeft doen sneuvelen :=
En verder af en toe per ongeluk een pb rug breken ofzo %) kan daar altijd slecht tegen. Al heb ik mijn hp boeken dus letterlijk kapot gelezen en dat vind ik dan juist wel weer iets hebben ofzo. Laat ook wel zien hoe geliefd ze zijn. Beetje een tweestrijd haha.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-23 13:20

Ruggen breken van paperback boeken doe ik bewust... Anders kan ik echt niet comfortabel een boek lezen :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 13:26

Ik ook, een boek blijft uiteindelijk een gebruiksvoorwerp. Ik heb er daarom ook geen probleem met tweedehandsboeken of om boeken uit te lenen (mits ze teruggegeven worden). Bedenk me nu wel dat ik een keer de voorflap van een paperback van Kristin Hannah helemaal verkreukeld heb doordat ik iets in mijn rugzak erbij propte. Dat was wel een beetje zonde.

Moonlight91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 18:31

Ik heb een tijdje geleden een boek uit het raam van de eerste verdieping de tuin in gegooid en deze daarna vergeten. Vonden we vorige week terug tijdens het onkruid wieden :') oeps

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-23 18:32

Moonlight91 schreef:
Ik heb een tijdje geleden een boek uit het raam van de eerste verdieping de tuin in gegooid en deze daarna vergeten. Vonden we vorige week terug tijdens het onkruid wieden :') oeps

Dit vraagt om foto's van de staat van het boek :')

Was hij zó slecht?? :P

Moonlight91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 18:45

Hahahahahha hij is de oud papierdoos in gegaan, helaas geen foto gemaakt. Het was echt een heel slecht boek over een thema waar ik echt niks mee kan ( de affair partner zijn en dat goed praten, in een 'romance' boek) :P

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 19:11

Het slechtste wat ik ooit gedaan heb is een boeken op zijn kop open laten liggen. Ik kan mij echt anders niets bedenken :’)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 19:15

Marjo schreef:
Ruggen breken van paperback boeken doe ik bewust... Anders kan ik echt niet comfortabel een boek lezen :')

Dat doe ik ook.
Ik vind het ook gemakkelijk in de zin van "oh de rug is gebroken, die heb ik dus al gelezen" :')

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 11:18

Suliko schreef:
Ik ook, een boek blijft uiteindelijk een gebruiksvoorwerp. Ik heb er daarom ook geen probleem met tweedehandsboeken of om boeken uit te lenen (mits ze teruggegeven worden). Bedenk me nu wel dat ik een keer de voorflap van een paperback van Kristin Hannah helemaal verkreukeld heb doordat ik iets in mijn rugzak erbij propte. Dat was wel een beetje zonde.

Daarom ook de tweestrijd :') Maar doelbewust de rug breken kan ik dus echt niet over mijn hart verkrijgen.

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 12:08

De rug breken inderdaad. Of iets van limonade erover laten vallen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 12:09

Ik denk dat het dan smeren met eten is :') heb vast wel wat boeken met chocolade vlekken ofzo erin.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:53

Pff ik vind het best moeilijk deze ronde... Of de boeken die ik vind hebben niets met herfst maar vindt mijn lootje wel weer leuk. Of ik kom met 1 boek niet aan het budget.

Dus wordt toch maar optie 1, sorry lootje.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:07

Zertab schreef:
Pff ik vind het best moeilijk deze ronde... Of de boeken die ik vind hebben niets met herfst maar vindt mijn lootje wel weer leuk. Of ik kom met 1 boek niet aan het budget.

Er is niet echt een budget. Gewoon 1 boek.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:43

Sirius_ schreef:
Zertab schreef:

Er is niet echt een budget. Gewoon 1 boek.

Ah oke! :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:08

1 boek inderdaad :j

Ik ben hier de berging aan het opruimen om te kijken wat er weg kan. Vind ik ergens in de berging zo'n hele goedkope pocket, ooit ergens in de '3 voor de prijs van 2' hoek gevonden of ietsdergelijks.

Jullie raden het vast wel. Het boek waar ik eigenlijk in bezig was (iets non-fictie, ingewikkelds met te veel namen en data dus dat las ook niet lekker, maar ik was al op de helft) is aan de kant geschoven en ik ben nu begonnen in onderstaand meesterwerkje:

Afbeelding

(sorry voor de gedraaide foto)

Het nivo kan moeilijk verder dalen :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 23:47

Oei nee, ruggen breken ga ik nooit bewust doen :=
Net zoals de hoekjes opvouwen om bij te houden op welke pagina je bent.

Ik heb een boek als kussen gebruikt, heb er in getekend met mijn slechte hand, bladzijden omgevouwen, uitgelaten aan een touwtje, van de trap laten vallen, de rug gebroken... Ik zeg er maar niet bij dat het een 'wreck this journal' was.

Met een gewoon boek.. Mm, niet veel geks denk ik.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 09:52

Oké ik denk dat ik ineens het perfecte boek in herfst thema ben tegengekomen! :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 10:46

Maar de herfst thema is toch ook vrij breed? Herfst zie ik ook altijd als iets mysterieus. Ook als je gaat kijken naar halloween, maar ook wat andere zeggen wat gezelligs zoals thanksgiving. Of de kaft met de kleuren van herfst? of is dit te breed?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 10:49

Ik vind van niet hoor :-)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 11:08

Ik vind zelfs een 'cozy' thema al herfstig, maar de één zal het wat minder breed nemen dan de ander. Dat is ook gewoon mijn omschrijving van de herfst. 'Cozy'bankhangen met een dekentje, een goed boek, poes op schoot en warm drinken erbij. Het liefst zelfs nog met regengeluid van buiten. :')
Maar iedereen doet toch z'n best om een passend boek te vinden, daar draait het toch om. :D

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 11:23

Ik ben bezig in een serie van 4+2 boeken waarvan 1 perfect bij het thema en mijn lootje past. Overigens heb ik de hele serie gelijk zelf aangeschaft want ik lees ze in 1 ruk uit, zo lekker leest het weg haha.
Maar ik hoop op een uitstapje naar een onbekender thema/genre want ik hou wel van out of the box. Dus ik lees nog even verder. Lang geleden dat ik zo veel gelezen heb, heerlijk!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-23 11:26

Cynn schreef:
Ik vind zelfs een 'cozy' thema al herfstig, maar de één zal het wat minder breed nemen dan de ander. Dat is ook gewoon mijn omschrijving van de herfst. 'Cozy'bankhangen met een dekentje, een goed boek, poes op schoot en warm drinken erbij. Het liefst zelfs nog met regengeluid van buiten. :')
Maar iedereen doet toch z'n best om een passend boek te vinden, daar draait het toch om. :D

Precies :D