Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Jongens, ik had net besloten een visgraatvloer te nemen(Ik stond er zelf ook niet helemaal achter, maar ik weet niets leukers. Rechte planken vind ik nog saaier. En tegels zijn te koud. En m'n gietvloerdroom gaat niet door vanwege ooit aan te passen isolatie, dus de vloer met herbruikbaar zijn..).
Grijs vind ik echt lelijk. Dat 90% van de mensen een grijze stoffen hoekbank heeft vind ik ook echt onbegrijpelijk. Bruin en beige (en taupe) is zoveel mooier.
Onze huis is lekker petrol met bruintinten
Menino schreef:Jongens, ik had net besloten een visgraatvloer te nemen(Ik stond er zelf ook niet helemaal achter, maar ik weet niets leukers. Rechte planken vind ik nog saaier. En tegels zijn te koud. En m'n gietvloerdroom gaat niet door vanwege ooit aan te passen isolatie, dus de vloer met herbruikbaar zijn..).
Grijs vind ik echt lelijk. Dat 90% van de mensen een grijze stoffen hoekbank heeft vind ik ook echt onbegrijpelijk. Bruin en beige (en taupe) is zoveel mooier.
Onze huis is lekker petrol met bruintinten
Roodvos schreef:Laurora schreef:UO: bossen bloemen zijn verschrikkelijk slecht voor het milieu, overrated en niet meer van deze tijd.
(en dan bedoel ik de bloemenindustrie. Een bosje veldbloemen uit eigen tuin tellen natuurlijk niet mee)
We hebben een meelezer denk ik.
Vanavond bij Keuringsdienst van waarde over de (on)zin van snijbloemen en de "veldboeketten" (met hartje winter zomerbloeiende "veldbloemen" uit een kas een halve wereldbol verderop).
Sizzle schreef:Wat men mooi vind is voornamelijk een reflexie van de tijd waarin en waar men geboren is en waar men opgegroeid is, in combinatie met media invloed.
Hadden je ouders een bruine of groene badkamer? Dan is de kams geoot dat je dat niet mooi vind.
Ik ben opgegroeid in een bruin, oranje, gele kamer![]()
Mijn ouders hadden een wit-roze woonkamer….kwestie van tijd tot dit weer te koop is bij ikea.