Earth schreef:Urbanus schreef:
En welke wandelschoenen draag je daar dan bij?
Ik dacht een mooie Teva sandaal.
In de zomer kan dat zeker. Zeker als mensen op bokt hier anderen moeten beledigen. Maar de personen die ze denken te beledigen niet eens kennen.
Jullie willen dus niet begrijpen dat er mensen zijn die soms tijdelijk maar op 1 stel schoenen kunnen lopen. en dan zou dat dus betekenen dat je dan niet naar feestjes mag? Mensen met klompvoeten mogen dan ook niet, en als je je been breekt en op krukken loopt ook niet. Triest dat men dan zo op uiterlijk gaat terwijl een persoon er niets aan kan doen. Dus een rolstoeler is dan ook niet meer welkom. Triest zoiets.
Nu krijg ik gelukkig niet vaak een uitnodiging voor een gala, maar die paar keer dat ik ergens geweest ben ben ik nooit geweigerd om wat ik droeg. En ja, dat was gewoon netjes, chique, maar geen hakken of jurk.
En een jurk en hakken zit er nu gewoon echt niet in. Ik kan op dit moment zelfs tijdelijk niet op teva's lopen, maar gelukkig is het winter. Maar erg jammer dat als je ergens niets aan kunt doen dat je dan volgens sommigen niet welkom zou zijn. Gelukkig denkt men niet overal zo.