Ik zat hem al te stressen dat het pakketje misschien kwijt was
De boekenlegger is inderdaad handgemaakt
Het rechterboek leek te voldoen aan je wensen, maar het is niet mijn genre dus ik heb hem op de gok uitgezocht. Hoop dat hij bevalt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En morgenavond hebben we verjaardag dus gaan we direct vanuit het werk daar naartoe. Dus mijn pakketje wordt pas woensdag verstuurd... Ik baal zo erg!! 
Neverland schreef:Hele leuke pakketten komen er voorbij!![]()
Ik heb dit jaar dikke pech. Ik had een ander boek gekocht voor het beschadigd boek want ze hadden dat beschadigd boek niet meer nieuw. Nu wordt het vandaag geleverd op pick up point. Nu staat mijn auto bij de garage dus kan ik het niet ophalen.En morgenavond hebben we verjaardag dus gaan we direct vanuit het werk daar naartoe. Dus mijn pakketje wordt pas woensdag verstuurd... Ik baal zo erg!!
Ik snap heel goed hoe je je voelt, maar je hebt iig ook je best gedaan en het belangrijkste is dat er wat onderweg is!
). Meenemen natuurlijk 

) mij gaat bevallen
)

Er moeten nog 9 pakketten bezorgd worden, morgen is in principe de laatste verzend dag (met uitzondering van het pakket van Mkango natuurlijk). Ik ben heel benieuwd

Citaat:De Lijst
1. Marjo
2. Autumnn -p16
3. Suliko -p12
4. Spruit -p16
5. Maartje_M
6. Neverland
7. MarloesHJ
8. Moonlight91
9. topsylover -p13
10. Zertab -p14
11. Selina -p15
12. Mkango
13. Sterrendief -p16
14. EvaC
15. Dieuwke_ -p17
16. xoranlover -p16
17. Eef_Bam
18. Lian -p15
19. DWitzel
20. Moondust -p15
21. xU_Blinghx -p14
22. Adamootje -p15
Dieuwke_ schreef:Oké, ik ben nog niet helemaal uitgepuzzeld omdat ik weer naar m'n volgende afspraak moest vanavond. Maar Sophie (Sterrendief), ben jij mijn Santa?
Ik zag op een aantal krantenknipsels Breda en Oosterhout staan en die regio ben ik toevallig veel geweest voor mijn werk dus dat herkende ik als Brabant. En ik zag the Starless Sea van Erin Morgenstern met een heleboel hartjes op je Goodreads-lijstje staan
Ik moet nog even met de letters aan de slag, daar ben ik nog niet aan toe gekomen
Edit: fijne Secret Santa, december 2022!
Het duurde even voordat ik door had dat de letters op de sterren dezelfde waren als in de kaart
ik was het inderdaad
.
The night circus kan een beetje moeilijk zijn misschien, maar ik vind dat zo'n prachtig boek door de sfeer die Erin Morgenstern weet te creëren. Het is wel een gevalletje 'hit or miss', geloof ik. De recensies zijn vaak of lovend of compleet negatief. Zit weinig nuance in, dus ik ben erg benieuwd aan welke kant jij staat als je 'm uit hebt. The Starless Sea is inderdaad ook een absolute favoriet van me, maar die is... Wat heftig
Tenminste, die gaat heel diep het fantasygenre in en word een beetje apart, terwijl The night circus iets realistischer blijft. Ik had ze toevallig beiden hier nieuw liggen (want favo auteur), maar TNC leek me dus een beter 'instapmodel' dan TSS. Ik wil je zeker niet afschrikken van het fantasygenre met een te heftig boek
Ik wist niet helemaal zeker of de sterretjes in combinatie met mijn boktnaam al teveel informatie weg zou geven, maar dat viel dus mee 
) hint kun je nog specifiek vinden als je de paarse sterren nog een beetje husselt en anders neerlegt 

Hopelijk vind ik TNC wat pakkender.
!

? In ieder geval onwijs bedankt, ik ben er echt heel blij mee.
Fijn dat je blij bent met de boeken en ik ben blij dat je deze nog niet hebt gelezen.
Ik had je graag een nieuwer exemplaar van Het parfum gegeven, maar die moet nog steeds binnenkomen...
Het onzichtbare leven [...] lijkt mij ook een heel interessant verhaal. Ik heb dus ook een exemplaar voor mezelf gekocht.