Ik zat hem al te stressen dat het pakketje misschien kwijt was

De boekenlegger is inderdaad handgemaakt

Het rechterboek leek te voldoen aan je wensen, maar het is niet mijn genre dus ik heb hem op de gok uitgezocht. Hoop dat hij bevalt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Hele leuke pakketten komen er voorbij!![]()
Ik heb dit jaar dikke pech. Ik had een ander boek gekocht voor het beschadigd boek want ze hadden dat beschadigd boek niet meer nieuw. Nu wordt het vandaag geleverd op pick up point. Nu staat mijn auto bij de garage dus kan ik het niet ophalen.En morgenavond hebben we verjaardag dus gaan we direct vanuit het werk daar naartoe. Dus mijn pakketje wordt pas woensdag verstuurd... Ik baal zo erg!!
Citaat:De Lijst
1. Marjo
2. Autumnn -p16
3. Suliko -p12
4. Spruit -p16
5. Maartje_M
6. Neverland
7. MarloesHJ
8. Moonlight91
9. topsylover -p13
10. Zertab -p14
11. Selina -p15
12. Mkango
13. Sterrendief -p16
14. EvaC
15. Dieuwke_ -p17
16. xoranlover -p16
17. Eef_Bam
18. Lian -p15
19. DWitzel
20. Moondust -p15
21. xU_Blinghx -p14
22. Adamootje -p15
Dieuwke_ schreef:Oké, ik ben nog niet helemaal uitgepuzzeld omdat ik weer naar m'n volgende afspraak moest vanavond. Maar Sophie (Sterrendief), ben jij mijn Santa?
Ik zag op een aantal krantenknipsels Breda en Oosterhout staan en die regio ben ik toevallig veel geweest voor mijn werk dus dat herkende ik als Brabant. En ik zag the Starless Sea van Erin Morgenstern met een heleboel hartjes op je Goodreads-lijstje staan
Ik moet nog even met de letters aan de slag, daar ben ik nog niet aan toe gekomen
Edit: fijne Secret Santa, december 2022!
Het duurde even voordat ik door had dat de letters op de sterren dezelfde waren als in de kaart