Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 07:48

Gezellig sfeertje weer hier.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 08:01

Het is veel te vroeg en ik ben zo moe ;(
Ik ben er zo klaar mee, ik wil gewoon vakantie

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 08:15

Zometeen weer college. Zo geen zin in. :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 08:18

Mkango schreef:
[***] schreef:
Mijn oude appartement staat nu weer te huur, ze gaan niet zoals ze hadden beloofd het eerst verduurzamen.
Prima, ik ben er toch vanaf. Maar er zijn bijna 600 gekke mensen die erop hebben gereageerd, je wilt daar echt niet wonen.
Maar waarom zou je je daaraan ergeren? Je bent er toch weg. :=

Dan snap ik wel dat het leven altijd zo zwaar is... Je kan ook gewoon blij zijn met je nieuwe plekje en dat je er weg bent.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 08:19

Ik heb steeds heel veel moeite met netjes op tijd gaan slapen, lig vaak nog een poos op mn telefoon te koekeloeren in bed voor ik echt ga slapene.
Echt super dom, want daardoor slaap ik steeds te kort en ben ik moe..
Maar op tijd gaan slapen, ho maar :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 08:24

Nieuwe update op mijn telefoon en ik ben eerst een kwartier bezig geweest onnodig apps te verwijderen en dingen weer terug op z'n plek te zetten

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 08:28

Verkouden en nu oorpijn als kers op de taart. Wat doet dat zeer

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 08:30

Dat blijkt dat m’n huidige bedrijfsarts in het verleden is ontslagen door mijn huidige leidinggevende, in (min of meer) mijn huidige functie.

Maar gelukkig zijn we allemaal super professioneel en heeft de bedrijfsarts nu echt diens roeping gevonden en zijn er non-verbaal totáál geen onverwerkte emoties en gaat dit helemaal goedkomen :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 08:40

Afanaisa91 schreef:
Dat blijkt dat m’n huidige bedrijfsarts in het verleden is ontslagen door mijn huidige leidinggevende, in (min of meer) mijn huidige functie.

Maar gelukkig zijn we allemaal super professioneel en heeft de bedrijfsarts nu echt diens roeping gevonden en zijn er non-verbaal totáál geen onverwerkte emoties en gaat dit helemaal goedkomen :=

Ohh wat slecht dit

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 09:03

Oei ehm sterkte dat is niet grappig om tussen te zitten :=

Ik ben op tijd gaan slapen, maar voel mij alsnog moe. Ellendige korte dagen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 09:12

Mijn rechteroor zit dicht en lichte hoofdpijn... zal wel ziek worden. ^)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 09:16

Mijn vriend die nooit griep heeft of ziek is. Neemt een griepspuit omdat hij boven de 50 is. Drie dagen later: ziek. Neemt ook de zoveelste coronaspuit terwijl hij in de eerste golf corona gehad heeft en maar een paar dagen ziek is geweest. Na de eerste coronaspuit kreeg hij een zware epileptische aanval. Ik erger me daar dood aan, ik bedoel hoe dom kun je zijn als mega slim mens, maar ergens ben ik ook gewoon stiekem bang dat ik hem kwijt raak hierdoor.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 09:22

Mijn hoofd knalt uit elkaar...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 09:46

Ben dus niet de enige met hoofdpijn geloof ik. Dan zal er wel wat in de lucht hangen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 09:52

Great, Issues met het netwerk, kunnen weer helemaal niets.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 10:07

Had geen wekker gezet dus precies een uur verslapen. Mag gewoon flexibel starten op het werk dus dat is geen issue maar je staat zo rot op en moet dan dus ook uur langer door eind van de dag en ik ben zelf dan gewoon niet echt lekker productief meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 10:49

[***] schreef:
Gelukkig is dit dan ook een ergernissentopic waar je niet hoeft te verklaren waarom je je ergert. Ik denk dat het nogal voor zich spreekt als blijkt dat je weer bent voorgelogen dat je je dan ergert, maar dat zal dan vast wel aan mij liggen.

Verder wel goed geslapen? :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 10:50

Dat ik bepaalde mensen(collega's) vandaag niet zo goed kan hebben.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 11:01

Afanaisa91 schreef:

Volgens mij is er een regel dat je -indien het echt niet wil met een bepaalde bedrijfsarts- je je werkgever om een andere mag verzoeken.

De echt precieze details weet ik niet.
Doorgaans ook niet van belang als het om kortdurende ziekte gaat.
Maar ziet het er naar uit dat het een langdurig traject wordt, dan zijn er wel mogelijkheden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 11:18

Ik wou gewoon even lekker uitslapen na veel dagen vroeg op te moeten staan.

Wordt ik wakker met pijn in mijn onderbuik.

1 dag in de maand ben ik altijd even heel zielig :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 12:04

Mkango schreef:
[***] schreef:
Gelukkig is dit dan ook een ergernissentopic waar je niet hoeft te verklaren waarom je je ergert. Ik denk dat het nogal voor zich spreekt als blijkt dat je weer bent voorgelogen dat je je dan ergert, maar dat zal dan vast wel aan mij liggen.

Ik erger me dus aan dit soort kinderachtig gedrag. Ik geef Sushi helemaal gelijk. Kom hier om ergernissen te delen/van me af te schrijven, niet om daar vervolgens commentaar op te krijgen. Dat gaat mensen op een gegeven moment tegenhouden iets te plaatsen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 12:09

En andere mensen waarderen het juist wel als er gereageerd wordt. Die discussie is vaker geweest en op een forum kan je mensen niet verbieden te reageren. Ik heb juist weer heel vaak wat aan de reacties bijvoorbeeld en heb liever geen volledig dagboektopic waar je niet op elkaar mag reageren.

Ik snap de ergernis ook niet. Mijn huidige huis stond al lang weer in de verhuur, sterker nog ik had al bevestiging dat het van mij was. Mocht er alleen niet in, want er moest nog het een en ander gebeuren. Het heeft dus 2 maanden leeggestaan. Ipv zoals andere huizen die ook al te huur gezet werden als je er nog woonde en de volgende huurder en ook meteen de 1e van de maand in kwam. Dus het geadverteerd wordt betekent niet dat er niks aan gedaan wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 12:11

denisesilver schreef:
Mkango schreef:

Ik erger me dus aan dit soort kinderachtig gedrag. Ik geef Sushi helemaal gelijk. Kom hier om ergernissen te delen/van me af te schrijven, niet om daar vervolgens commentaar op te krijgen. Dat gaat mensen op een gegeven moment tegenhouden iets te plaatsen.

Dit ja. Ik heb laatst ook 1 ergernis over mijn verhuizing geplaatst en gelijk was het "oh nu krijgen we weken negatief gezeur te horen, ben blij dat je er weg bent".
Nu één ergernis over liegende woningbouw, ik dacht dat ik dat best mocht delen, maar ik was me er niet van bewust dat me ergeren alleen mocht op de manier waarop anderen het goed vinden en snappen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 12:16

Dat ik nog niks gehoord heb van mijn super leuke sollicitatie -O-. Begin er weer bang voor te worden dat ik het niet ben. Want meestal hoe later op de dag hoe slechter het nieuws.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 12:22

Schuur_ schreef:
Dan snap ik wel dat het leven altijd zo zwaar is... Je kan ook gewoon blij zijn met je nieuwe plekje en dat je er weg bent.

Zie je ergens staan dat ik dat niet ben?

Jeetje zeg, ik deel gewoon een ergernis en ik krijg gelijk weer te horen dat mijn ergernis fout is. Ik heb amper wat gedeeld over mijn verhuizing want ergernissen over mijn verhuizing waren ook al fout.

Het spijt me dat ik me 1x erger.