Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:[***] schreef:Maar waarom zou je je daaraan ergeren? Je bent er toch weg.Mijn oude appartement staat nu weer te huur, ze gaan niet zoals ze hadden beloofd het eerst verduurzamen.
Prima, ik ben er toch vanaf. Maar er zijn bijna 600 gekke mensen die erop hebben gereageerd, je wilt daar echt niet wonen.
Afanaisa91 schreef:Dat blijkt dat m’n huidige bedrijfsarts in het verleden is ontslagen door mijn huidige leidinggevende, in (min of meer) mijn huidige functie.
Maar gelukkig zijn we allemaal super professioneel en heeft de bedrijfsarts nu echt diens roeping gevonden en zijn er non-verbaal totáál geen onverwerkte emoties en gaat dit helemaal goedkomen
Afanaisa91 schreef:Dat blijkt dat m’n huidige bedrijfsarts in het verleden is ontslagen door mijn huidige leidinggevende, in (min of meer) mijn huidige functie.
Maar gelukkig zijn we allemaal super professioneel en heeft de bedrijfsarts nu echt diens roeping gevonden en zijn er non-verbaal totáál geen onverwerkte emoties en gaat dit helemaal goedkomen
Mkango schreef:[***] schreef:Gelukkig is dit dan ook een ergernissentopic waar je niet hoeft te verklaren waarom je je ergert. Ik denk dat het nogal voor zich spreekt als blijkt dat je weer bent voorgelogen dat je je dan ergert, maar dat zal dan vast wel aan mij liggen.
Verder wel goed geslapen?
denisesilver schreef:Mkango schreef:Verder wel goed geslapen?
Ik erger me dus aan dit soort kinderachtig gedrag. Ik geef Sushi helemaal gelijk. Kom hier om ergernissen te delen/van me af te schrijven, niet om daar vervolgens commentaar op te krijgen. Dat gaat mensen op een gegeven moment tegenhouden iets te plaatsen.
Schuur_ schreef:Dan snap ik wel dat het leven altijd zo zwaar is... Je kan ook gewoon blij zijn met je nieuwe plekje en dat je er weg bent.