Black Friday 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:56

Yontheke schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Gisteren heb ik ook de mail gehad van Hypostoren om in te schrijven voor de Early

Ik ook maar de enige angst die ik heb met hypostore is dat ze weinig voorraad gaan hebben en alles in nalevering geleverd wordt en je er lang op moet wachten. Vriendin had dit vorig jaar met een Kentucky halster. Die heeft uiteindelijk maar geannuleerd.

Voor leuke korting zoals Hypostore vorig jaar had wacht ik met liefde een paar weken tot het geleverd wordt :Y)

Wel tof dat Ruitershop Boxmeer al de kortingen bekend gemaakt heeft!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:58

Varekaj schreef:
Weet iemand welke shop de skullcaps heeft van Charles Owen? Ik zou graag willen proberen eentje te bestellen, maar dit type helm is echt niet evident om te vinden.

Gaat om een crosshelm zonder klep.
Of waar ze uvex met MIPS hebben met mooie korting.

Eventing shop misschien?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:59

Is het ook in de winkel in hypostore ? Volgens mij moet ik precies die vrijdag pas 1 uur beginnen met werken inplaats van 7 uur

Scum

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 13:00

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 13:00

Ik dacht black friday zoals ieder jaar over te slaan maar ik kreeg een tip eens te gaan neuzen naar korting op wat specifieke dingen. Alleen waar vind ik een landbouwmechanisatiebedrijf, of een ander soortig bedrijf dat goede degelijke accugrasmaaiers en bosmaaiers verkoopt geschikt voor het zwaardere ruige werk, stihl, stigo, makita of een ander liefst semi professioneel merk.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 13:01

Coolen in Heythuysen. Ik betwijfel echter of die meedoen met BF. Anders VanCranenbroek.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:03

Heeft Conrad misschien de producten die je zoekt karuna?
Ik weet alleen niet of ze ook mee doen met BF
https://www.conrad.nl/

Of misschien bij Alternate, die doen wel sowieso mee met BF, die verkopen ook veel spullen voor in de tuin
https://www.alternate.nl/Tuin

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:05

Ik ga de linkjes even doorkijken. Heythuysen is wel een heel eind uit de richting maar kan wel gecombineerd worden met wat anders misschien

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:12

karuna schreef:
Ik dacht black friday zoals ieder jaar over te slaan maar ik kreeg een tip eens te gaan neuzen naar korting op wat specifieke dingen. Alleen waar vind ik een landbouwmechanisatiebedrijf, of een ander soortig bedrijf dat goede degelijke accugrasmaaiers en bosmaaiers verkoopt geschikt voor het zwaardere ruige werk, stihl, stigo, makita of een ander liefst semi professioneel merk.

Je zou ook de retourdeals/tweedekansjes op Bol kunnen bekijken. Zij bieden ook Stihl, Makita, e.d. aan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:15

Die houd ik ook in de gaten alleen voor nu nog niet wat ik zoek. Veel machines die daa4 staan zijn of te klein voor de oppervlakte die ik moet doen, of te hoog en te zwaar voor me. Ik moet uiteindelijk een combi hebben van bosmaaier en grasmaaier die dezelfde accus kunnen delen. Ik heb op zich al wat geschikts gevonden maar zou graag goedkoper uitzijn als het kan :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:38

Iemand zocht ook Dr Martens toch? Ik spot net een aanbieding bij Scapino, 30 euro korting op Docs. Volgens mij doet de officiele site van dr martens ook elk jaar mee met BF, misschien even morgen afwachten op de beste aanbieding

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:40

Ik wil heel graag een nieuw ovenrooster en bakplaat. Maar volgens mij passen alleen die van AEG zelf in mijn oven ivm de maat (46,5 x 38,5).
Mocht iemand per ongeluk deze maat voorbij zien komen (merk maakt niet uit), hoor ik het heel graag!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 14:51

Yontheke schreef:
Ashleytjuhh schreef:
Gisteren heb ik ook de mail gehad van Hypostoren om in te schrijven voor de Early

Ik ook maar de enige angst die ik heb met hypostore is dat ze weinig voorraad gaan hebben en alles in nalevering geleverd wordt en je er lang op moet wachten. Vriendin had dit vorig jaar met een Kentucky halster. Die heeft uiteindelijk maar geannuleerd.

Momenteel hebben we RUIM 100.000 artikelen op voorraad liggen. Er is echt voorraad zat haha je moet eens magazijn zien _O- op de site staat bij product ook duidelijk welke op voorraad is of welke levertijd ze hebben. Hou wel rekening mee er worden in zo weekend duizenden orders geplaatst. Heb je product er tussen zitten welke niet op voorraad is maar je de rest wel al geleverd wilt hebben kan je altijd even belletje doen voor een deelzendjng :) we doen altijd ons best om alles zo snel mogelijk te versturen.

Ik ben straks blij als januari is en alle gekkigheid weer gezakt is _O-

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 15:03

karuna schreef:
Die houd ik ook in de gaten alleen voor nu nog niet wat ik zoek. Veel machines die daa4 staan zijn of te klein voor de oppervlakte die ik moet doen, of te hoog en te zwaar voor me. Ik moet uiteindelijk een combi hebben van bosmaaier en grasmaaier die dezelfde accus kunnen delen. Ik heb op zich al wat geschikts gevonden maar zou graag goedkoper uitzijn als het kan :+

rienties in Baarlo. Prijstechnischer beter dan Coolen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 15:45

Eventing shop heeft idd dat type caps, maar ervaring leert dat ze lang niet altijd de goedkoopste zijn :o en ook lang niet alle maten zijn leverbaar heb ik het idee.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 15:57

Telpeva schreef:
Iemand zocht ook Dr Martens toch? Ik spot net een aanbieding bij Scapino, 30 euro korting op Docs. Volgens mij doet de officiele site van dr martens ook elk jaar mee met BF, misschien even morgen afwachten op de beste aanbieding

Hoezo morgen? Omdat de meeste aanbiedingen een week van te voren ingaan?

Ik heb inmiddels mijn graag gewilde koptelefoon toch alvast gekocht bij de Mediamarkt voor €333. Ik laat 'm gewoon even dicht tot ik zeker weet dat hij nergens anders goedkoper wordt dan dat. Hij kan binnen 30 dagen terug.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 16:58

deksel schreef:
Telpeva schreef:

Ik heb inmiddels mijn graag gewilde koptelefoon toch alvast gekocht bij de Mediamarkt voor €333. Ik laat 'm gewoon even dicht tot ik zeker weet dat hij nergens anders goedkoper wordt dan dat. Hij kan binnen 30 dagen terug.

Ik en mijn duffe hoofd, morgen over een week :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 17:04

Ah, ik dacht al haha! Geeft niets. Ik had net zo goed fout kunnen zitten (zou ook niet de eerste keer zijn geweest). Nog een weekje geduld.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:33

Als iemand de xbox serie s of x ziet, mijn zoon wil deze erg graag voor zijn verjaardag (kerstkind)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 20:03

Wij kopen alles van Stihl bij de Welkoop als ze weer een 20% korting hebben.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 22:12

deksel schreef:
Telpeva schreef:

In de rentepuntenwinkel van ING is hij 309

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 22:19

lovelyfiefy schreef:
Ik heb net weer even van hansaplast de 5meter rollen pleister besteld :+
Af en toe heeft kruidvat die 1+1 gratis, zoals nu :D
Helaas was de wondzalf op, dus daarvoor moet ik nog even in de fysieke winkel kijken

Dankjewel voor de tip! Ik wacht al een flinke tijd op de 1+1 gratis actie :j

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 22:21

Nicole schreef:
Momenteel hebben we RUIM 100.000 artikelen op voorraad liggen. Er is echt voorraad zat haha je moet eens magazijn zien _O- op de site staat bij product ook duidelijk welke op voorraad is of welke levertijd ze hebben. Hou wel rekening mee er worden in zo weekend duizenden orders geplaatst. Heb je product er tussen zitten welke niet op voorraad is maar je de rest wel al geleverd wilt hebben kan je altijd even belletje doen voor een deelzendjng :) we doen altijd ons best om alles zo snel mogelijk te versturen.

Ik ben straks blij als januari is en alle gekkigheid weer gezakt is _O-

Wordt het weer zo'n zelfde actie als vorig jaar Nicole? *D
En doen dan ook weer alle artikelen mee? *\o/*

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 22:22

MonaLieske schreef:
deksel schreef:

In de rentepuntenwinkel van ING is hij 309

Oh, goed om te weten! Alleen ik heb geen ING, helaas. Hij is nu sowieso €4 goedkoper geworden sinds vanmiddag :').

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 12:01

Figo88 schreef:
lovelyfiefy schreef:
Ik heb net weer even van hansaplast de 5meter rollen pleister besteld :+
Af en toe heeft kruidvat die 1+1 gratis, zoals nu :D
Helaas was de wondzalf op, dus daarvoor moet ik nog even in de fysieke winkel kijken

Dankjewel voor de tip! Ik wacht al een flinke tijd op de 1+1 gratis actie :j

astu :D