Trouwen in 2023

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 17:30

Gefeliciteerd wings_love <3 fijn dat je zo een mooie dag hebt gehad!

Wij gaan maandag het ontwerp van onze uitnodiging bespreken *\o/*

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-23 17:35

Whoohooo!! Zo leuk al die voorbereidingen! <3

Wij zijn vandaag weer voor de ringen geweest maar die van mijn vriend was nog steeds te klein. ^) Ze gaan nu een hele nieuwe bestellen en tijdens de bruiloft moeten we maar even vaseline gebruiken ofzo. :') Wel 100 euro korting gekregen omdat we er na de bruiloft voor de zoveelste keer heen moeten. :=

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 17:41

Nah wat slecht! Echt balen dat je dan ja de bruiloft dat nog moet regelen. Hopelijk is hij dan wel goed.

Wij hebben gister mailcontact gehad over de ringen wat de mogelijkheden zijn. We willen weer iets specifieks wat het lastig maakt :')

Mo_86

Berichten: 1263
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 05:32

Wat irritant Captain! Hopelijk regelen ze het fatsoenlijk maar vervelend wel dat je tijdens de ceremonie nu moet klooien met vaseline…

Wij laten onze ringen maken van oud goud, de mijne is klaar en die van mijn vriend zo goed als. We kunnen ze de komende week ophalen. Die van mij is nog mooier dan verwacht, hij is zo gemaakt dat ie samen met mijn verlovingsring een geheel wordt. Hij past naast de verlovingsring dus.

Jenara

Berichten: 1588
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 07:19

wat een superfijn bericht Wings_love! Wat fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten!
Nu kijk ik extra hard uit naar onze dag :D

Komt allemaal dichtbij voor een aantal van ons hé :D

@Lau, hebben ze al een ontwerp gemaakt? of voorbespreking? Heb je al een idee wat je wil?

@Captain, oh wat balen wel van die ring, dat is niet zo fijn ... dan is die korting inderdaad wel minste dat ze kunnen doen.

@Mo_86, oh nu ben ik eigenlijk wel benieuwd!!

Wij zijn gisteren alvast bloemen gaan halen (gipskruid) om in vaasjes op de tafels te zetten.
Vanavond zetten we de tent al op en vanaf woensdagavond beginnen we met de rest van de opbouw.
Ik vind het een heel gek idee dat ik volgende week een getrouwde vrouw ben :+
Maar wel een leuk gek idee natuurlijk!!

Ik vind ook dat ik nog verbazingwekkend rustig ben, maar ik vermoed dat de spanning wel zal beginnen stijgen als we effectief met de opbouw starten.

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-23 07:42

Ja het gaat ineens snel he? :)) Hier nog 3 dagen.. We hebben nog steeds geen locatie voor foto's dus denk dat we even snel het bos hier in duiken ofzo. _O- Verder alles geregeld dus ik laat het lekker over me heen komen.

Ik zeg ook telkens "dit is de laatste keer dat je dit doet als ongetrouwde vrouw" terwijl dat echt zo kansloos is want er gaat in feite niets veranderen voor ons, behalve mijn achternaam en dat we een ring dragen. :')

Voor jou voorspellen ze goed weer nu Jenara! :))

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 09:35

Spannend jenara en captain ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben <3

Qua ringen hebben we echt iets in ons hoofd, maar de maat van mijn vriend lijkt niet bestelbaar dus ze gaan even kijken of het met een omweg kan.

De uitnodigingen is een voorbespreking maar we zijn erg goed voorbereid we hebben een pinterest bord met wat we mooi vinden. Ook hebben we gister alles op een rijtje gezet dus dat gaat goedkomen.

Escada

Berichten: 3906
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 10:08

Gefeliciteerd Wings! Benieuwd naar de fotos!


Wij gaan 15 juni zelf onze ringen maken :D Kost 89 euro per persoon en vond het een leuk moment samen voor de bruiloft. En ik hecht niet zoveel waarde aan een trouwring dus hoefde voor mij geen duur ding te worden :P

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 17:39

Wat leuk Escada, wat voor materiaal ga je dan gebruiken?
Zilver?

Escada

Berichten: 3906
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 21:39

Ja zilver. Je kan ook een diamantje erin plaatsen of graveren. Dat vind ik nog wel leuk :)

Vandaag toch nog 2 gasten toegevoegd en dan zitten we nu op 19.
Nog 2 maanden en dan zit het er al op, zo gek :D

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 22:02

Escada schreef:
Ja zilver. Je kan ook een diamantje erin plaatsen of graveren. Dat vind ik nog wel leuk :)

Vandaag toch nog 2 gasten toegevoegd en dan zitten we nu op 19.
Nog 2 maanden en dan zit het er al op, zo gek :D



Ooh waar ga je dat doen? Klinkt echt ontzettend leuk!
Wat leuk dat jij ook zo een klein clubje hebt wij zitten op 15 gasten.

Stal_Fiore

Berichten: 9398
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 22:20

Geven jullie je getuigen en ceremoniemeesters een cadeautje?

Escada

Berichten: 3906
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 22:25

Bij arto edelsmeden. Je kan het bij meerdere doen hoor :D

Wij hebben geen getuigen of iets dus geven niks :o

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 22:30

Stal_Fiore schreef:
Geven jullie je getuigen en ceremoniemeesters een cadeautje?



De eer om getuige te mogen zijn? :P
Hebben we eigenlijk nog niet over nagedacht. Toen we geregistreerd partner gingen worden zijn we met ze gaan lunchen. Misschien is zo iets leuk? Of sauna om te ontspannen na alle regel stress

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-23 10:07

Nou echt de laatste dingetjes nog regelen.
Vanmiddag even langs het gemeentehuis om de skype verbinding te testen met de familie van mijn aanstaande (:')) en dan nog even boodschappen doen voor de lunch van woensdag. We laten een buffet komen, moeten alleen nog even drinken in slaan.

Vandaag ook nog even bellen met m'n vriendin (fotograaf) om tijden te bespreken en verder.. ja volgens mij alles wel rond?

Loop nu in m'n paardenbroek en trouwschoenen om ze een beetje in te lopen, maar weet nu al dat er blaren komen. :')

Jenara

Berichten: 1588
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:21

Captain schreef:
Nou echt de laatste dingetjes nog regelen.
Vanmiddag even langs het gemeentehuis om de skype verbinding te testen met de familie van mijn aanstaande (:')) en dan nog even boodschappen doen voor de lunch van woensdag. We laten een buffet komen, moeten alleen nog even drinken in slaan.

Vandaag ook nog even bellen met m'n vriendin (fotograaf) om tijden te bespreken en verder.. ja volgens mij alles wel rond?

Loop nu in m'n paardenbroek en trouwschoenen om ze een beetje in te lopen, maar weet nu al dat er blaren komen. :')


Wat spannend!! Ik wens jullie alvast een topdag toe!

Hier hebben we gisteren de tent opgezet, was even spannend, want als ze zijkanten rechtop stonden, maar het midden nog niet, begon het te regenen, dus moesten we héél snel verder doen, zodat het midden geen zwembad werd dat we dan niet meer omhoog zouden krijgen.

Wij kloppen nu af op 130 aanwezigen, waarvan 80 's ochtends naar het stadhuis komen.

Afbeelding

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 09:01

Wat gaaf is dat op eigen grond?

Even een vraagje hoeveel waren jullie kwijt voor de trouwringen? Mag ook in een pb als je dat niet wil delen.

Jenara

Berichten: 1588
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 22:01

Lau schreef:
Wat gaaf is dat op eigen grond?

Even een vraagje hoeveel waren jullie kwijt voor de trouwringen? Mag ook in een pb als je dat niet wil delen.


Nee, I wish :D we hebben gelukkig goede connecties waardoor we een weide van de lokale kasteelheer mochten gebruiken! Oorspronkelijk wilden we graag op onze eigen bouwgrond vieren, maar die bleek te klein voor de tent :')

Wij waren 1850€ kwijt, wel korting gekregen omdat de juwelier familie is en ik heb als cadeau 3 diamantjes in de mijne gekregen. Dus denk dat ze normaal 2200€ waren geweest.

Mo_86

Berichten: 1263
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 22:09

Wij hebben goud aangeleverd bij de goudsmid, moest nog wel een beetje bij omdat t net niet genoeg was maar wij komen uit rond de € 700 voor twee ringen. Dus als je goud of zilver hebt liggen kun je daar ook voor kiezen eventueel :)

Jenara

Berichten: 1588
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 22:46

Mo_86 schreef:
Wij hebben goud aangeleverd bij de goudsmid, moest nog wel een beetje bij omdat t net niet genoeg was maar wij komen uit rond de € 700 voor twee ringen. Dus als je goud of zilver hebt liggen kun je daar ook voor kiezen eventueel :)


Dat had de juwelier tegen ons inderdaad ook gezegd, maar helaas hadden we zelf geen goud en ook familie had niets liggen waar ze afscheid van konden nemen. Maar dat scheelt echt veel als je zelf goud kan aanleveren!

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-23 05:38

Uur voor de wekker wakker, wat een verrassing. _O-

Alles geregeld, ben wel zenuwachtig en heb er zin in maar ben ook wel heel erg blij als het vanavond voorbij is. :')

Leo

Berichten: 50250
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 06:53

Fijne dag vandaag!! <3

Mo_86

Berichten: 1263
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 07:02

Heel veel plezier vandaag!

Bnet
Berichten: 2235
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 07:26

Fijne dag vandaag Captain!

Noeps
Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 08:23

Een hele mooie en fijne dag gewenst Captain! ^&+