fleurtjeuh schreef:Wat is er vervelend voor mij?
Woops verkeerde nickname afgelezen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Stomme agradi. Vorige week woensdag een bit besteld, zat to en Hemelvaart tussen dus verwachtte die toch pas na het weekend. In weekend mail gehad dat de verwachte leverdatum 2 juni is. Echter heb ik nog steeds geen mail gehad dat het verzonden is dus die zal morgen niet komen. Denk echt waarom adverteer je dan met 1 tot 3 werkdagen levertijd.
Maddy_Paola schreef:fjordjes schreef:Stomme agradi. Vorige week woensdag een bit besteld, zat to en Hemelvaart tussen dus verwachtte die toch pas na het weekend. In weekend mail gehad dat de verwachte leverdatum 2 juni is. Echter heb ik nog steeds geen mail gehad dat het verzonden is dus die zal morgen niet komen. Denk echt waarom adverteer je dan met 1 tot 3 werkdagen levertijd.
Hier zit agradi ook in de irritatiezone, vrijdagochtend nog speciaal berichtje gestuurd of t echt op voorraad was omdat ik t snel nodig had, ja wordt dan nog vandaag verzonden, rond 2 uur besteld, werd dus pas half 11 savonds aangemeld bij transportbedrijf, en daardoor blijkbaar dus pas maandag verzonden, en toen had ik t volgende dag dus, oftewel heeft dankzij agradi tot dinsdag geduurd voor ik t had terwijl het er gewoon op zaterdag had kunnen zijn...
tirzasarah10 schreef:Daarom bestel ik alleen iets wat op voorraad is of iets wat ik niet nodig hen daar.
Captain schreef:tirzasarah10 schreef:Daarom bestel ik alleen iets wat op voorraad is of iets wat ik niet nodig hen daar.
Ja, leuk verhaal maar bij 75% van de artikelen die ik daar gekocht heb staat er 'op voorraad' als ik bestel. En daarna krijg ik een mail 'Sorry, niet op voorraad' en kan ik alsnog een paar dagen wachten.
fjordjes schreef:Stomme agradi. Vorige week woensdag een bit besteld, zat to en Hemelvaart tussen dus verwachtte die toch pas na het weekend. In weekend mail gehad dat de verwachte leverdatum 2 juni is. Echter heb ik nog steeds geen mail gehad dat het verzonden is dus die zal morgen niet komen. Denk echt waarom adverteer je dan met 1 tot 3 werkdagen levertijd.
Jessica_1998 schreef:Dat het cbr een vreselijke organisatie is die alleen maar geld wil vangen.
Met de nieuwe regels van september is het niet eens meer te doen om normaal examen te doen. Fijn om te weten dat als je zakt je gewoon 15 weken mag wachten tot er weer plek is
fleurtjeuh schreef:Stop dan met lessen in de tussentijd?
Als het nu allemaal goed gaat, dan las je toch een pauze in?
Doe je nog een paar lessen in september/oktober en dan gaan met die banaan